Zatím co kdysi začínal tento vůz v sériové podobě na výkonu směšných 53 kW, tato vyladěná verze bude mít okolo 671 kW, což je 900 koní imperiálních a zhruba 913 koní metrických.  Zdroj: Travis Pastrana

Zatím co kdysi začínal tento vůz v sériové podobě na výkonu směšných 53 kW, tato vyladěná verze bude mít okolo 671 kW, což je 900 koní imperiálních a zhruba 913 koní metrických.  | Zdroj: Travis Pastrana

O provedených úpravách zatím nic přesného nevíme, ale z fotografií je jasné, že nezůstal kámen na kameni. Zdroj: Travis Pastrana

O provedených úpravách zatím nic přesného nevíme, ale z fotografií je jasné, že nezůstal kámen na kameni. | Zdroj: Travis Pastrana

Máme zde přední nárazník, stažený až k asfaltu, čelní masku s vzorem plástve, odvětrávanou kapotu, výrazně rozšířené blatníky a prahy, křídlo vzadu a dokonce i střešní nosiče. Zdroj: Travis Pastrana

Máme zde přední nárazník, stažený až k asfaltu, čelní masku s vzorem plástve, odvětrávanou kapotu, výrazně rozšířené blatníky a prahy, křídlo vzadu a dokonce i střešní nosiče. | Zdroj: Travis Pastrana

V sériové podobě toto Subaru vážilo zhruba tunu, vyrábělo se v letech 1979 až 1984. Zdroj: Subaru

V sériové podobě toto Subaru vážilo zhruba tunu, vyrábělo se v letech 1979 až 1984. | Zdroj: Subaru

Nejvýkonnějším motorem, který jste do něj mohli sehnat, byla přeplňovaná osmnáctistovka EA-81T se 71 kW. Zdroj: Subaru

Nejvýkonnějším motorem, který jste do něj mohli sehnat, byla přeplňovaná osmnáctistovka EA-81T se 71 kW. | Zdroj: Subaru

Subaru Leone GL Wagon Zdroj: Subaru

Subaru Leone GL Wagon | Zdroj: Subaru

Subaru Leone HL Wagon Hoonigan Zdroj: Travis Pastrana

Subaru Leone HL Wagon Hoonigan | Zdroj: Travis Pastrana

O provedených úpravách zatím nic přesného nevíme, ale z fotografií je jasné, že nezůstal kámen na kameni. Zdroj: Travis Pastrana
Máme zde přední nárazník, stažený až k asfaltu, čelní masku s vzorem plástve, odvětrávanou kapotu, výrazně rozšířené blatníky a prahy, křídlo vzadu a dokonce i střešní nosiče. Zdroj: Travis Pastrana
V sériové podobě toto Subaru vážilo zhruba tunu, vyrábělo se v letech 1979 až 1984. Zdroj: Subaru
Nejvýkonnějším motorem, který jste do něj mohli sehnat, byla přeplňovaná osmnáctistovka EA-81T se 71 kW. Zdroj: Subaru
7
Fotogalerie

Travis Pastrana odhalil bestii pro video Gymkhana. Zůstal věrný Subaru, tentokrát potěší klasiky

Zatím o vloni řádil známý jezdec a kaskadér s téměř devítisetkoňovým WRX STI, letos přidá na výkonu a ubere na roku výroby.

Každoroční oslava precizního řízení a automobilového chuligánství jménem Gymkhana zná druhou ze svých budoucích hvězd. Řídit bude osmatřicetiletý pilot Travis Pastrana, který má za sebou úctyhodnou kariéru – připomeňme si, že začínal v motokrosu a superkrosu, účastnil se mnoha klání X-Games, jezdil rallye, rallycross i NASCAR a střihl si také 24h v Daytoně. Letos mu bude ve videu dělat společnost Subaru Leone GL Wagon modelového roku 1982 nebo 1983.

Zatímco kdysi začínal tento vůz v sériové podobě na výkonu směšných 53 kW, tato vyladěná verze bude mít okolo 671 kW, což je 900 koní imperiálních a zhruba 913 koní metrických. O provedených úpravách zatím nic přesného nevíme, ale z fotografií je jasné, že nezůstal kámen na kameni – schválně mrkněte do galerie, kde najdete dobové obrázky sériového provedení. Máme zde přední nárazník stažený až k asfaltu, čelní masku s vzorem plástve, odvětrávanou kapotu, výrazně rozšířené blatníky a prahy, křídlo vzadu a dokonce i střešní nosiče.

Letmý pohled dovnitř ukazuje vykuchaný interiér, ochranný rám, evidentně zcela přepracovanou palubní desku a samozřejmě ochranný rám. V sériové podobě toto Subaru vážilo zhruba tunu, vyrábělo se v letech 1979 až 1984. Nejvýkonnějším motorem, který jste do něj mohli sehnat, byla přeplňovaná osmnáctistovka EA-81T se 71 kW.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud