Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8

Land Rover Defender V8
Land Rover Defender V8
Land Rover Defender V8
Land Rover Defender V8
16
Fotogalerie

Ford má vyrábět konkurenta Defenderu. V bývalé motorárně Land Roveru

Ford je žhavým kandidátem na výrobu nového off-roadu chemické společnosti Ineos. Mluví se o britské motorárně a automobilce.

Je tomu jen několik let, co Ford coby vlastník Jaguaru a Land Roveru tlačil ultimativní off-road Defender jeho posledními roky dlouhého života. Nyní, když je automobilka v rukou indického Tata Motors, se již Defender nevyrábí. Čeká však na nástupce, který má otevřít celou novou modelovou řadu.

Ford se ale možná bude podílet na jeho konkurenci. A to ve spolupráci s chemickou společností Ineos. Ta se chystá do velmi úzkého segmentu opravdových off-roadů vkročit se svým vozem. Podle Automotive News je pravděpodobným „spolupachatelem" právě Ford.

Ineos má v hledáčku britskou motorárnu a automobilku modrého oválu. Přitom ještě před rokem sám nováček počítal s výstavbou úplně nového vlastního komplexu. Pikantní je, že v halách Fordu v Bridgendu se ještě do konce roku 2020 vyrábí jednotky právě pro Land Rover.

Svému prvnímu vozu zatím říkají Project Grenadier. Následovat mají další modely se zážehovým, vznětovým a hybridním pohonným ústrojím. Spolupracovat na vývoji chtějí s bývalou divizí Mercedesu MB Tech či s rakouským Magna International. „Cílem je postavit nejlepší a nejvíc nekompromisní off-road na světě. A posouváme se dál. Najali jsme špičkový management a pokračujeme v komunikaci ohledně výroby," říká šéf automobilové divize Ineosu, Dirk Heilmann.

Doporučujeme

Články odjinud