Ford Kuga je v evropském měřítku nejžádanějším plug-in hybridem a oblíbený je i v dalších motorizacích. Ford

Ford Kuga je v evropském měřítku nejžádanějším plug-in hybridem a oblíbený je i v dalších motorizacích. | Ford

Aby si udržel pevnou pozici, dopřává značka tahounovi portfolia po třech letech facelift. Ford

Aby si udržel pevnou pozici, dopřává značka tahounovi portfolia po třech letech facelift. | Ford

Po vzoru současné Fiesty a Focusu dostane i Kuga užší šestiúhelníkovou masku chladiče s ostřeji řezanými světlomety. Ford

Po vzoru současné Fiesty a Focusu dostane i Kuga užší šestiúhelníkovou masku chladiče s ostřeji řezanými světlomety. | Ford

Ty jsou opticky spojené LED páskem. Nové jsou rovněž oba nárazníky, světelný podpis zadních světel a určitě se dočkáme i osvěžené nabídky kol. Ford

Ty jsou opticky spojené LED páskem. Nové jsou rovněž oba nárazníky, světelný podpis zadních světel a určitě se dočkáme i osvěžené nabídky kol. | Ford

Základní verze budou osazeny menšími průměry a budou mít i více plastových dílů. Ford

Základní verze budou osazeny menšími průměry a budou mít i více plastových dílů. | Ford

Modernizace interiéru se ponese v duchu digitalizace. Ford

Modernizace interiéru se ponese v duchu digitalizace. | Ford

Novou dominantou palubní desky se stane vysoko posazená dotyková obrazovka systému SYNC 4 s úhlopříčkou 13,2 palců. Ford

Novou dominantou palubní desky se stane vysoko posazená dotyková obrazovka systému SYNC 4 s úhlopříčkou 13,2 palců. | Ford

Doplní ji 12,3palců velký přístrojový štít. Ford

Doplní ji 12,3palců velký přístrojový štít. | Ford

Ortopedická sedadla s certifikací AGR nabízí Kuga již nyní. Ford

Ortopedická sedadla s certifikací AGR nabízí Kuga již nyní. | Ford

Stejně jako bezdrátové nabíjení telefonu. Ford

Stejně jako bezdrátové nabíjení telefonu. | Ford

Naopak nic by se nemělo měnit v nabídce pohonů. Ford

Naopak nic by se nemělo měnit v nabídce pohonů. | Ford

Ta je kromě základní patnáctistovky EcoBoost se šestistupňovým manuálem o výkonu 110 kW orientována na hybridy a plug-in hybrid. Ford

Ta je kromě základní patnáctistovky EcoBoost se šestistupňovým manuálem o výkonu 110 kW orientována na hybridy a plug-in hybrid. | Ford

Klasický hybrid se 140 kW pořídíte s pohonem předních nebo všech kol. Plug-in nabídne 165 kW a možnost ujet přes 50 kilometrů v čistě elektrickém režimu. Ford

Klasický hybrid se 140 kW pořídíte s pohonem předních nebo všech kol. Plug-in nabídne 165 kW a možnost ujet přes 50 kilometrů v čistě elektrickém režimu. | Ford

Kuga v základní výbavě Titanium začíná na 877 900 Kč. Očekává se, že modernizovaná verze bude o chlup, možná dva, dražší. Ford

Kuga v základní výbavě Titanium začíná na 877 900 Kč. Očekává se, že modernizovaná verze bude o chlup, možná dva, dražší. | Ford

Aby si udržel pevnou pozici, dopřává značka tahounovi portfolia po třech letech facelift. Ford
Po vzoru současné Fiesty a Focusu dostane i Kuga užší šestiúhelníkovou masku chladiče s ostřeji řezanými světlomety. Ford
Ty jsou opticky spojené LED páskem. Nové jsou rovněž oba nárazníky, světelný podpis zadních světel a určitě se dočkáme i osvěžené nabídky kol. Ford
Základní verze budou osazeny menšími průměry a budou mít i více plastových dílů. Ford
14
Fotogalerie

Nový Ford Kuga odhalen díky jeho klonu ze zámoří. Dorazí příští rok a pojede v duchu digitalizace

Nový Ford Kuga přijde až později během příštího roku, ale jeho podobu prozradil sesterský model Escape.

Ford Kuga je v evropském měřítku nejžádanějším plug-in hybridem a oblíbený je i v dalších motorizacích. Aby si udržel pevnou pozici, dopřává značka tahounovi portfolia po třech letech facelift. Ačkoliv zde novou kugu můžeme očekávat až příští rok, její podoba byla již vyzrazena. V zámoří se prodává pod názvem Escape a právě ten již byl bez maskování spatřen.

Po vzoru současné fiesty a focusu dostane i kuga užší šestiúhelníkovou masku chladiče s ostřeji řezanými světlomety. Ty jsou opticky spojené LED páskem. Nové jsou rovněž oba nárazníky, světelný podpis zadních světel a určitě se dočkáme i osvěžené nabídky kol. Základní verze budou osazeny menšími průměry a budou mít i více plastových dílů. Aktuálně Ford Kuga obouvá kola s průměry od 17 do 20 palců.

Modernizace interiéru se ponese v duchu digitalizace. Novou dominantou palubní desky se stane vysoko posazená dotyková obrazovka systému SYNC 4 s úhlopříčkou 13,2". Doplní ji 12,3" velký přístrojový štít. Ortopedická sedadla s certifikací AGR nabízí kuga již nyní. Stejně jako bezdrátové nabíjení telefonu.

Není zcela zřejmé, jaké technické novinky kuga dostane. Už teď je standardem balíček zahrnující sadu protikolizních asistentů, aktivní podporu jízdy v pruhu, tempomat a 6 airbagů.

Naopak nic by se nemělo měnit v nabídce pohonů. Ta je vedle základní patnáctistovky EcoBoost se šestistupňovým manuálem o výkonu 110 kW orientována na hybridy a plug-in hybrid. Klasický hybrid se 140 kW pořídíte s pohonem předních nebo všech kol. Plug-in nabídne 165 kW a možnost ujet přes 50 kilometrů v čistě elektrickém režimu.

Kuga v základní výbavě Titanium začíná na 877.900 Kč. Očekává se, že modernizovaná verze bude o chlup, možná dva, dražší.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud