Peugeot představil nový pickup Landtrek určený pouze pro Latinskou Ameriku a Subsaharskou Afriku. Kdo by tak čekal, že se francouzský lev rozhodl vstoupit na evropské bojiště a utkat se s Fordem Ranger či Mitsubishi L200, bohužel ostrouhá. Landtrek se do Evropy nepodívá. Peugeot

Peugeot představil nový pickup Landtrek určený pouze pro Latinskou Ameriku a Subsaharskou Afriku. Kdo by tak čekal, že se francouzský lev rozhodl vstoupit na evropské bojiště a utkat se s Fordem Ranger či Mitsubishi L200, bohužel ostrouhá. Landtrek se do Evropy nepodívá. | Peugeot

Trochu nás to ale mrzí, protože vypadá opravdu dobře. Kdo by to byl řekl, že současný designový jazyk hodící se na promenády, bude fungovat tak dobře i na pracovním autě. Landtrek je k mání s karoserií Single Cab, Double Cab, jenom s jednoduchou kabinou, za kterou si můžete osadit co chcete. Peugeot

Trochu nás to ale mrzí, protože vypadá opravdu dobře. Kdo by to byl řekl, že současný designový jazyk hodící se na promenády, bude fungovat tak dobře i na pracovním autě. Landtrek je k mání s karoserií Single Cab, Double Cab, jenom s jednoduchou kabinou, za kterou si můžete osadit co chcete. | Peugeot

Interiér vypadá snad lepé než u evropských Peugeotů. Volant není divoce tvarovaný, ale více kulatý. Podlouhlé výdechy ventilace a široký středový tunel prostor opticky rozšiřují. 10palcový infotainment si to sem namířil přímo z modelu 508. Peugeot

Interiér vypadá snad lepé než u evropských Peugeotů. Volant není divoce tvarovaný, ale více kulatý. Podlouhlé výdechy ventilace a široký středový tunel prostor opticky rozšiřují. 10palcový infotainment si to sem namířil přímo z modelu 508. | Peugeot

Pod kapotou je benzinový motor 2,4 litru o výkonu 210 koní a 320 N.m točivého momentu. Spárovat se dá s šestistupňovou manuální i automatickou převodovkou. K mání je ovšem i naftová devatenáctistovka se slabším výkonem 150 koní a možností pouze manuální převodovky. U obou motorizací je na výběr mezi stálým a přiřaditelným pohonem všech kol. Peugeot

Pod kapotou je benzinový motor 2,4 litru o výkonu 210 koní a 320 N.m točivého momentu. Spárovat se dá s šestistupňovou manuální i automatickou převodovkou. K mání je ovšem i naftová devatenáctistovka se slabším výkonem 150 koní a možností pouze manuální převodovky. U obou motorizací je na výběr mezi stálým a přiřaditelným pohonem všech kol. | Peugeot

Peugeot najel s novým Landtrekem dva miliony testovacích kilometrů v mírných i náročných podmínkách. Na korbě uveze až 1,2 tuny a maximální hmotnost taženého přívěsu činí tři tuny. Zatím bohužel nejsou žádné zprávy o příchodu modelu do Evropy.  Peugeot

Peugeot najel s novým Landtrekem dva miliony testovacích kilometrů v mírných i náročných podmínkách. Na korbě uveze až 1,2 tuny a maximální hmotnost taženého přívěsu činí tři tuny. Zatím bohužel nejsou žádné zprávy o příchodu modelu do Evropy.  | Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

 Peugeot

| Peugeot

Trochu nás to ale mrzí, protože vypadá opravdu dobře. Kdo by to byl řekl, že současný designový jazyk hodící se na promenády, bude fungovat tak dobře i na pracovním autě. Landtrek je k mání s karoserií Single Cab, Double Cab, jenom s jednoduchou kabinou, za kterou si můžete osadit co chcete. Peugeot
Interiér vypadá snad lepé než u evropských Peugeotů. Volant není divoce tvarovaný, ale více kulatý. Podlouhlé výdechy ventilace a široký středový tunel prostor opticky rozšiřují. 10palcový infotainment si to sem namířil přímo z modelu 508. Peugeot
Pod kapotou je benzinový motor 2,4 litru o výkonu 210 koní a 320 N.m točivého momentu. Spárovat se dá s šestistupňovou manuální i automatickou převodovkou. K mání je ovšem i naftová devatenáctistovka se slabším výkonem 150 koní a možností pouze manuální převodovky. U obou motorizací je na výběr mezi stálým a přiřaditelným pohonem všech kol. Peugeot
Peugeot najel s novým Landtrekem dva miliony testovacích kilometrů v mírných i náročných podmínkách. Na korbě uveze až 1,2 tuny a maximální hmotnost taženého přívěsu činí tři tuny. Zatím bohužel nejsou žádné zprávy o příchodu modelu do Evropy.  Peugeot
24
Fotogalerie

Nový Peugeot Landtrek zvenku ohromí a uvnitř potěší. Tohle bychom tady chtěli!

Robustní a pohledný pick-up má za sebou dva miliony testovacích kilometrů. U nás by se mu ale nedařilo dobře...

Peugeot představil nový pickup Landtrek určený pouze pro Latinskou Ameriku a Subsaharskou Afriku. Kdo by tak čekal, že se francouzský lev rozhodl vstoupit na evropské bojiště a utkat se s Fordem Ranger či Mitsubishi L200, bohužel ostrouhá. Landtrek se do Evropy nepodívá.

Trochu nás to ale mrzí, protože vypadá opravdu dobře. Kdo by to byl řekl, že současný designový jazyk hodící se na promenády, bude fungovat tak dobře i na pracovním autě. Landtrek je k mání s karoserií Single Cab, Double Cab, či jenom s jednoduchou kabinou, za kterou si můžete osadit co chcete.

Interiér vypadá snad lepé než u evropských Peugeotů. Volant není divoce tvarovaný, ale více kulatý. Podlouhlé výdechy ventilace a široký středový tunel prostor opticky rozšiřují. 10palcový infotainment si to sem namířil přímo z modelu 508.

Pod kapotou je benzinový motor s objemem 2,4 litru, výkonem 210 koní a točivým momentem 320 N.m. Spárovat se dá s šestistupňovou manuální i automatickou převodovkou. K mání je ovšem i naftová devatenáctistovka se slabším výkonem 150 koní a možností pouze manuální převodovky. U obou motorizací je na výběr mezi stálým a přiřaditelným pohonem všech kol.

Peugeot najel s novým Landtrekem dva miliony testovacích kilometrů v mírných i náročných podmínkách. Na korbě uveze až 1,2 tuny a maximální hmotnost taženého přívěsu činí tři tuny. Jak už jsme psali, vstup modelu do Evropy zatím není v plánu.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud