Jasný důkaz, že Huracán je mnohem populárnější model než jeho předchůdce Gallardo. Lamborghini totiž oznamuje, že dosáhlo zajímavého produkčního rekordu. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Jasný důkaz, že Huracán je mnohem populárnější model než jeho předchůdce Gallardo. Lamborghini totiž oznamuje, že dosáhlo zajímavého produkčního rekordu. | Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Za pouhých pět let zvládla italská automobilka vyrobit celkem 14.022 Huracánů, tedy stejný počet, na kterém se dříve zastavila desetiletá produkce modelu Gallardo. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Za pouhých pět let zvládla italská automobilka vyrobit celkem 14.022 Huracánů, tedy stejný počet, na kterém se dříve zastavila desetiletá produkce modelu Gallardo. | Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini tak stačila poloviční doba, aby množstvím vyrobených kusů dosáhlo na kompletní životní cyklus starého Gallarda. Staré „baby Lambo“ bylo v nabídce mezi léty 2003 až 2013. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Lamborghini tak stačila poloviční doba, aby množstvím vyrobených kusů dosáhlo na kompletní životní cyklus starého Gallarda. Staré „baby Lambo“ bylo v nabídce mezi léty 2003 až 2013. | Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Huracán si místo v portfoliu drží teprve od roku 2014, ale jeho popularita je na mnohem vyšší úrovni. Do počtu samozřejmě patří karosářské varianty kupé a Spyder i verze LP 580-2 (s pohonem jen zadního kol) nebo přiostřené LP 640-4 Performante. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Huracán si místo v portfoliu drží teprve od roku 2014, ale jeho popularita je na mnohem vyšší úrovni. Do počtu samozřejmě patří karosářské varianty kupé a Spyder i verze LP 580-2 (s pohonem jen zadního kol) nebo přiostřené LP 640-4 Performante. | Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Teprve nedávno navíc Huracán přišel v kompletně modernizované formě Evo, takže lze čekat, že desetiválcový supersport má před sebou minimálně ještě dalších pár let života. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Teprve nedávno navíc Huracán přišel v kompletně modernizované formě Evo, takže lze čekat, že desetiválcový supersport má před sebou minimálně ještě dalších pár let života. | Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Exemplářem s číslem 14.022 bylo právě modernizované kupé, vyhotovené v matně šedém odstínu Grigio Titans. Kus poputuje k zákazníkovi v Jižní Koreji. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Exemplářem s číslem 14.022 bylo právě modernizované kupé, vyhotovené v matně šedém odstínu Grigio Titans. Kus poputuje k zákazníkovi v Jižní Koreji. | Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Hlavní houskou na krámě Lamborghini je nicméně SUV Urus, které počtem udaných kusů  vysoce převyšuje ostatní modely . | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Hlavní houskou na krámě Lamborghini je nicméně SUV Urus, které počtem udaných kusů vysoce převyšuje ostatní modely. | Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Za první polovinu letošního roku prodala značka celkem 2693 Urusů, zatímco Huracánů odešlo 1211 kusů a Aventadorů 649 kusů. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Za první polovinu letošního roku prodala značka celkem 2693 Urusů, zatímco Huracánů odešlo 1211 kusů a Aventadorů 649 kusů. | Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán Evo | Zdroj: Lamborghini

Za pouhých pět let zvládla italská automobilka vyrobit celkem 14.022 Huracánů, tedy stejný počet, na kterém se dříve zastavila desetiletá produkce modelu Gallardo. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini
Lamborghini tak stačila poloviční doba, aby množstvím vyrobených kusů dosáhlo na kompletní životní cyklus starého Gallarda. Staré „baby Lambo“ bylo v nabídce mezi léty 2003 až 2013. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini
Huracán si místo v portfoliu drží teprve od roku 2014, ale jeho popularita je na mnohem vyšší úrovni. Do počtu samozřejmě patří karosářské varianty kupé a Spyder i verze LP 580-2 (s pohonem jen zadního kol) nebo přiostřené LP 640-4 Performante. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini
Teprve nedávno navíc Huracán přišel v kompletně modernizované formě Evo, takže lze čekat, že desetiválcový supersport má před sebou minimálně ještě dalších pár let života. | Lamborghini Huracán Evo Zdroj: Lamborghini
10
Fotogalerie

Lamborghini už vyrobilo tolik Huracánů jako za celý produkční cyklus starého Gallarda

Lamborghini jede na plné obrátky, a přestože zákazníci nyní prahnou zejména po SUV Urus, svou důležitost v nabídce teď opět dokazuje i Huracán.

Jasný důkaz, že Huracán je mnohem populárnější model než jeho předchůdce Gallardo. Lamborghini totiž oznamuje, že dosáhlo zajímavého produkčního rekordu. Za pouhých pět let zvládla italská automobilka vyrobit celkem 14.022 Huracánů, tedy stejný počet, na kterém se dříve zastavila desetiletá produkce modelu Gallardo.

Lamborghini tak stačila poloviční doba, aby množstvím vyrobených kusů dosáhlo na kompletní životní cyklus starého Gallarda. Staré „baby Lambo“ bylo v nabídce mezi léty 2003 až 2013. Huracán si místo v portfoliu drží teprve od roku 2014, ale jeho popularita je na mnohem vyšší úrovni. Do počtu samozřejmě patří karosářské varianty kupé a Spyder i verze LP 580-2 (s pohonem jen zadního kol) nebo přiostřené LP 640-4 Performante.

Teprve nedávno navíc Huracán přišel v kompletně modernizované formě Evo, takže lze čekat, že desetiválcový supersport má před sebou minimálně ještě dalších pár let života. Exemplářem s číslem 14.022 bylo právě modernizované kupé, vyhotovené v matně šedém odstínu Grigio Titans. Kus poputuje k zákazníkovi v Jižní Koreji.

Hlavní houskou na krámě Lamborghini je nicméně SUV Urus, které počtem udaných kusů vysoce převyšuje ostatní modely. Za první polovinu letošního roku prodala značka celkem 2693 Urusů, zatímco Huracánů odešlo 1211 kusů a Aventadorů 649 kusů.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud