Crossover Alfa Romeo Tonale , konkurent  Audi Q3  či  BMW X1 , byl jedním z překvapení  letošního autosalonu v Ženevě . Vůz, který se může stát nejprodávanějším modelem Alfy Romeo, je v sériovém provedení civilnější.

Crossover Alfa Romeo Tonale, konkurent Audi Q3 či BMW X1, byl jedním z překvapení letošního autosalonu v Ženevě. Vůz, který se může stát nejprodávanějším modelem Alfy Romeo, je v sériovém provedení civilnější.

Tak výrazných změn, jakých se s přerodem konceptu v produkt, který si můžete koupit, často dočkáváme, ale nedoznal. Záď už jen tolik nepřipomíná  krásné kupé Brera .

Tak výrazných změn, jakých se s přerodem konceptu v produkt, který si můžete koupit, často dočkáváme, ale nedoznal. Záď už jen tolik nepřipomíná krásné kupé Brera.

Příď je stále hodně zamračená, kola jsou menší a dávají vyniknout vyšší stavbě vozu. Svítilny nejsou tak úzké, ale stále se táhnou přes celou šířku karoserie a nárazníky se nezměnily prakticky vůbec.

Příď je stále hodně zamračená, kola jsou menší a dávají vyniknout vyšší stavbě vozu. Svítilny nejsou tak úzké, ale stále se táhnou přes celou šířku karoserie a nárazníky se nezměnily prakticky vůbec.

Alfa Romeo Tonale by se měla začít prodávat v příštím roce a využije platformu Jeepu Renegade. Můžeme tak počítat s pohonem všech kol a v dnešní době nezbytným plug-in hybridem,  který Jeep prezentoval právě ve svém nejmenším SUV .

Alfa Romeo Tonale by se měla začít prodávat v příštím roce a využije platformu Jeepu Renegade. Můžeme tak počítat s pohonem všech kol a v dnešní době nezbytným plug-in hybridem, který Jeep prezentoval právě ve svém nejmenším SUV.

Vedle několika snímků exteriéru unikl na veřejnost i snímek interiéru. Ani ten koncept nezapře. Přišel o displeje ve výdeších ventilace, nádherný, ale v praxi těžko použitelný středový tunel, a volant je ten samý kůží obšitý plasťák,  jaký známe z Giulie  a  Stelvia . Foto:  allcarnews

Vedle několika snímků exteriéru unikl na veřejnost i snímek interiéru. Ani ten koncept nezapře. Přišel o displeje ve výdeších ventilace, nádherný, ale v praxi těžko použitelný středový tunel, a volant je ten samý kůží obšitý plasťák, jaký známe z Giulie a Stelvia. | Foto: allcarnews

Vedle toho se ale dočkáme i modelu, které nabídne prostor až sedmi cestujícím. Mělo by se jednat o protažené Stelvio, což znamená podélně uložený motor a pohon preferující zadní kola.

Vedle toho se ale dočkáme i modelu, které nabídne prostor až sedmi cestujícím. Mělo by se jednat o protažené Stelvio, což znamená podélně uložený motor a pohon preferující zadní kola.

| Koncept Alfa Romeo Tonale Foto: Auto.cz

| Koncept Alfa Romeo Tonale | Foto: Auto.cz

| Koncept Alfa Romeo Tonale Foto: Auto.cz

| Koncept Alfa Romeo Tonale | Foto: Auto.cz

| Koncept Alfa Romeo Tonale Foto: Auto.cz

| Koncept Alfa Romeo Tonale | Foto: Auto.cz

| Koncept Alfa Romeo Tonale Foto: Auto.cz

| Koncept Alfa Romeo Tonale | Foto: Auto.cz

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

| Koncept Alfa Romeo Tonale

Tak výrazných změn, jakých se s přerodem konceptu v produkt, který si můžete koupit, často dočkáváme, ale nedoznal. Záď už jen tolik nepřipomíná  krásné kupé Brera .
Příď je stále hodně zamračená, kola jsou menší a dávají vyniknout vyšší stavbě vozu. Svítilny nejsou tak úzké, ale stále se táhnou přes celou šířku karoserie a nárazníky se nezměnily prakticky vůbec.
Alfa Romeo Tonale by se měla začít prodávat v příštím roce a využije platformu Jeepu Renegade. Můžeme tak počítat s pohonem všech kol a v dnešní době nezbytným plug-in hybridem,  který Jeep prezentoval právě ve svém nejmenším SUV .
Vedle několika snímků exteriéru unikl na veřejnost i snímek interiéru. Ani ten koncept nezapře. Přišel o displeje ve výdeších ventilace, nádherný, ale v praxi těžko použitelný středový tunel, a volant je ten samý kůží obšitý plasťák,  jaký známe z Giulie  a  Stelvia . Foto:  allcarnews
30
Fotogalerie

Sériová Alfa Romeo Tonale unikla na veřejnost. Může být novou spásou Italů

Koncept Tonale nebyl pouhým výstřelem do tmy a už nyní si můžeme nalít čistého vína. První fotky sériové verze totiž unikly na veřejnost ještě před premiérou.

Crossover Alfa Romeo Tonale, konkurent Audi Q3 či BMW X1, byl jedním z překvapení letošního autosalonu v Ženevě. Vůz, který se může stát nejprodávanějším modelem Alfy Romeo, je v sériovém provedení civilnější. Tak výrazných změn, jakých se s přerodem konceptu v produkt, který si můžete koupit, často dočkáváme, ale nedoznal. Přesvědčit se o tom můžete v přiložené galerii.

Příď je stále hodně zamračená, kola jsou menší a dávají vyniknout vyšší stavbě vozu. Svítilny nejsou tak úzké, ale stále se táhnou přes celou šířku karoserie a nárazníky se nezměnily prakticky vůbec. Záď už jen tolik nepřipomíná krásné kupé Brera. Dokonce i kliky zadních dveří se stále schovávají ve sloupích karoserie, jak ale možná sami víte, o nejpraktičtější řešení nikdy nešlo.

Vedle několika snímků exteriéru unikl na veřejnost i snímek interiéru. Ani ten koncept nezapře. Přišel o displeje ve výdeších ventilace, nádherný, ale v praxi těžko použitelný středový tunel, a volant je ten samý kůží obšitý plasťák, jaký známe z Giulie a Stelvia. Volně stojící displej infotainmentu je dneska v módě, stejně jako digitální přístrojový štít. Přibyla i tlačítka pro ovládání klimatizace.

Alfa Romeo Tonale by se měla začít prodávat v příštím roce a využije platformu Jeepu Renegade. Můžeme tak počítat s pohonem všech kol a v dnešní době nezbytným plug-in hybridem, který Jeep prezentoval právě ve svém nejmenším SUV. Vedle toho se ale dočkáme i modelu, které nabídne prostor až sedmi cestujícím. Mělo by se jednat o protažené Stelvio, což znamená podélně uložený motor a pohon preferující zadní kola.

Alfa Romeo

Alfa Romeo je sportovní značka koncernu FCA. Její vozy charakterizuje osobitý design, živé motory a vynikající podvozky.

Společnost byla založena v roce 1910 jako A.L.F.A, své současné jméno získala v roce 1920. Součástí Fiat Group se stala v roce 1986, od roku 2021 patří do skuoiny Stellantis.

Přehled modelů: Alfa Romeo MiTo • Alfa Romeo Giulietta • Alfa Romeo 4C • Alfa Romeo 4C Spider • Alfa Romeo Stelvio • Alfa Romeo Giulia

Doporučujeme

Články odjinud