Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol.
Mercedes představil další provedení vycházející z nové třídy C s karoserií kupé. Zájemci o sportovní svezení museli až doteď sahat rovnou po osmiválcovém AMG, aktuálně přichází o něco civilnější a hlavně také levnější verze. Německá automobilka veze do Ženevy Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé, který umí být také velmi rychlý, ale který používá menší šestiválec.
Přesně řečeno nasadili inženýři do tohoto modelu dvakrát přeplňovaný třílitr, který vyprodukuje 270 kW (367 k) při 5500-6000 ot./min, respektive 520 Nm dostupných od 2000 do 4200 ot./min. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol. Ten směřuje více točivého momentu zadní nápravu.
Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. V kombinovaném cyklu byla verzi C 43 4Matic naměřena spotřeba 7,8 l/100 km. Součástí výbavy jsou také nastavitelné tlumiče, podvozek nepříliš vzdálený verzi C 63 AMG a zvětšené brzdy.
C 43 stojí na osmnáctipalcových kolech AMG a vůbec design přední a zadní části je také velmi podobný nejsportovnější verzi. V interiéru najdeme například AMG přístrojový štít, sportovní volant a kožené čalounění.
Také nový Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé bude součástí programu autosalonu v Ženevě.