Čistě americký supersport z konce minulé dekády vznikl jen v hrstce exemplářů. Jeden z nich bude brzy k mání u aukční síně Bohnams.
Společnost Saleen Automotive začínala v osmdesátých letech s vyladěnými závodními a silničními mustangy a postupem času přidávala další rychlé Fordy plus několik jiných vozů od amerických značek. Její zakladatel Steve Saleen v roce 1999 začal pracovat na projektu Molly, z něhož se již v roce 2000 zrodil supersport S7.
Původně byl nabízen se značně upraveným atmosférickým osmiválcem Ford Windsor o objemu sedmi litrů s výkonem 410 kW, o pět let později přišla dvojitě přeplňovaná verze Twin Turbo s 559 kW a teoretickou maximální rychlostí 399 km/h.
Na bázi S7 vznikl také úspěšný závodní stroj S7-R, jehož hvězdným okamžikem bylo vítězství ve třídě LMGT1 na 24 hodin Le Mans v roce 2010 pod vlajkou francouzského týmu Larbre Compétition. Oslavou této významné události a dalších sportovních nasazení vozu se stal Saleen S7 LM, který byl vyvinut ve spolupráci s čínskou společností Jiangsu Secco Automobile Technology Corporation. Zájemce musel dodat své vlastní S7, které poté prošlo značnými úpravami.
LM dostalo karoserii s výraznými prahy, širokým zadním křídlem a aerodynamickými kryty podvozku se vzduchovými kanály. Nová byla také kovaná kola. Dovnitř se nastěhovaly skořepinové sedačky, digitální přístrojový štít a tachometr ocejchovaný do 240 mil v hodině, tedy 386 km/h. Motor dostal nová turbodmychadla a jiný plnící systém, se standardním palivem nabídl výkon 746 kW (1014 koní), se závodním pak dokonce 969 kW (1318 k).
V roce 2019 pak přišlo oznámení o zvýšení výkonu na 1119 kW (1521 k), maximem točivého momentu mělo být 1895 Nm. Teoreticky měla tato nejsilnější verze S7 LM zrychlit na 100 km/h za 2,2 sekundy a rozjet se na 480 km/h. V plánu byla výroba pouhých sedmi kusů. Není jasné, kolik jich nakonec vzniklo, jeden je ale nyní na prodej skrze aukční síň Bonhams. Odhadovaná prodejní cena je mezi 21,6 a 28,2 milionu korun.