Tak, máme hotovo. Poslední etapa závodu Mille Miglia vedla z Boloně přes Veronu až do Brescie.  Zdroj: Mille Miglia

Tak, máme hotovo. Poslední etapa závodu Mille Miglia vedla z Boloně přes Veronu až do Brescie.  | Zdroj: Mille Miglia

Celou dobu se jelo takřka rovně. Itálie je v těchto místech už spíše rovinatá a závodníci už spěchali domů. Nečekali nás tedy žádné horské přejezdy, jen jeden dlouhý sprint do cíle. Zdroj: Mille Miglia

Celou dobu se jelo takřka rovně. Itálie je v těchto místech už spíše rovinatá a závodníci už spěchali domů. Nečekali nás tedy žádné horské přejezdy, jen jeden dlouhý sprint do cíle. | Zdroj: Mille Miglia

Atmosféra však zůstala stejná, především při projíždění malých vesniček, kde bychom vlajky s logem závodu snad ani nespočítali. Zdroj: Mille Miglia

Atmosféra však zůstala stejná, především při projíždění malých vesniček, kde bychom vlajky s logem závodu snad ani nespočítali. | Zdroj: Mille Miglia

Jet zástavbou na červenou rychlostí přes 100 km/h je také něco, co prostě jen tak nezažijete. Ještě k tomu s policejním doprovodem. Zdroj: Mille Miglia

Jet zástavbou na červenou rychlostí přes 100 km/h je také něco, co prostě jen tak nezažijete. Ještě k tomu s policejním doprovodem. | Zdroj: Mille Miglia

Etapa to byla krátká. Před čtvrtou hodinou se už závodníci štosovali na předměstí Brescie pro poslední krátkou část závodu. Zdroj: Mille Miglia

Etapa to byla krátká. Před čtvrtou hodinou se už závodníci štosovali na předměstí Brescie pro poslední krátkou část závodu. | Zdroj: Mille Miglia

Vítězem 39. ročníku závodu Mille Miglia se stala posádka složená z Fabia Salvinelliho a Andrea Vesca. Jejich vítězným vozem byla Alfa Romeo 6C 1750 Super Sport z roku 1929 a startovním číslem 43. Zdroj: Mille Miglia

Vítězem 39. ročníku závodu Mille Miglia se stala posádka složená z Fabia Salvinelliho a Andrea Vesca. Jejich vítězným vozem byla Alfa Romeo 6C 1750 Super Sport z roku 1929 a startovním číslem 43. | Zdroj: Mille Miglia

Na druhém místě se umístila Lambda Spider Casaro z roku 1929 a startovním číslem 41. Zdroj: Mille Miglia

Na druhém místě se umístila Lambda Spider Casaro z roku 1929 a startovním číslem 41. | Zdroj: Mille Miglia

Na třetím místě skončila taktéž Lancia Lambda Spider Casaro, ovšem z roku 1927. Zdroj: Mille Miglia

Na třetím místě skončila taktéž Lancia Lambda Spider Casaro, ovšem z roku 1927. | Zdroj: Mille Miglia

Z celkově přihlášených 375 historických vozů dojelo do cíle 341. I přes snahu servisních vozů se tak některým bohužel nepodařilo dotáhnout závod až do konce. Zdroj: Mille Miglia

Z celkově přihlášených 375 historických vozů dojelo do cíle 341. I přes snahu servisních vozů se tak některým bohužel nepodařilo dotáhnout závod až do konce. | Zdroj: Mille Miglia

Víc už ale prozrazovat nebudu. Nás teď čeká odpočinek a utřídění myšlenek.  Zdroj: Mille Miglia

Víc už ale prozrazovat nebudu. Nás teď čeká odpočinek a utřídění myšlenek.  | Zdroj: Mille Miglia

Report ze závodu si budete moct přečíst nejen na našich stránkách, ale i v příštím čísle časopisu Auto Tip Klassik, které vychází 16. července. Případně si uniklé číslo můžete dokoupit na webovém portálu  iKiosek.  Zdroj: Mille Miglia

Report ze závodu si budete moct přečíst nejen na našich stránkách, ale i v příštím čísle časopisu Auto Tip Klassik, které vychází 16. července. Případně si uniklé číslo můžete dokoupit na webovém portálu iKiosek. | Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

 Zdroj: Mille Miglia

| Zdroj: Mille Miglia

Celou dobu se jelo takřka rovně. Itálie je v těchto místech už spíše rovinatá a závodníci už spěchali domů. Nečekali nás tedy žádné horské přejezdy, jen jeden dlouhý sprint do cíle. Zdroj: Mille Miglia
Atmosféra však zůstala stejná, především při projíždění malých vesniček, kde bychom vlajky s logem závodu snad ani nespočítali. Zdroj: Mille Miglia
Jet zástavbou na červenou rychlostí přes 100 km/h je také něco, co prostě jen tak nezažijete. Ještě k tomu s policejním doprovodem. Zdroj: Mille Miglia
Etapa to byla krátká. Před čtvrtou hodinou se už závodníci štosovali na předměstí Brescie pro poslední krátkou část závodu. Zdroj: Mille Miglia
30
Fotogalerie

Mille Miglia 2021, den čtvrtý: Dokonáno! Sláva vítězům, obrovská čest poraženým

Po čtyřech den v podstatě neustále na plný plyn máme hotovo. Atmosféra byla neskutečná.

Tak, máme hotovo. Poslední etapa závodu Mille Miglia vedla z Boloně přes Veronu až do Brescie. Celou dobu se jelo takřka rovně. Itálie je v těchto místech už spíše rovinatá a závodníci už spěchali domů. Nečekaly nás tedy žádné horské přejezdy, jen jeden dlouhý sprint do cíle.

Atmosféra však zůstala stejná, především při projíždění malých vesniček, kde bychom vlajky s logem závodu snad ani nespočítali. Jet zástavbou na červenou rychlostí přes 100 km/h je také něco, co prostě jen tak nezažijete. Ještě k tomu s policejním doprovodem.

Etapa to byla krátká. Před čtvrtou hodinou se už závodníci štosovali na předměstí Brescie pro poslední krátkou část závodu. Vítězem 39. ročníku závodu Mille Miglia se stala posádka složená z Fabia Salvinelliho a Andrea Vesca.

Vítězným vozem je Alfa Romeo 6C 1750 Super Sport z roku 1929 a startovním číslem 43. Na druhém místě se umístila Lambda Spider Casaro z roku 1929 a startovním číslem 41. Na třetím místě skončila taktéž Lancia Lambda Spider Casaro, ovšem z roku 1927.

Z celkově přihlášených 375 historických vozů dojelo do cíle 341. I přes snahu servisních vozů se tak některým bohužel nepodařilo dotáhnout závod až do konce. Víc už ale prozrazovat nebudu. Nás teď čeká odpočinek a utřídění myšlenek. 

Report ze závodu si budete moct přečíst nejen na našich stránkách, ale i v příštím čísle časopisu Auto Tip Klassik, které vychází 16. července. Případně si uniklé číslo můžete dokoupit na portálu iKiosek.

Pár poznatků na závěr. Škoda Superb Combi 2.0 TDI (147 kW) DSG pokořila závod se spotřebou 6,8 l/100 km. Najeli jsme celkem 3827 kilometrů a v autě strávili 57 hodin a 44 minut. Více info o cestě najdete brzy v samostatném článku.

Doporučujeme

Články odjinud