Na konci příštího měsíce nás čeká premiéra nového elektrického Volkswagenu, kterým bude další člen rodiny ID. Crossover s označením ID.4 se již  týden vyrábí v německém Cvikově , kde vzniká po boku hatchbacku ID.3. Na veřejnost přitom zatím neunikla ani jedna fotografie již hotového vozu. Zdroj: Volkswagen

Na konci příštího měsíce nás čeká premiéra nového elektrického Volkswagenu, kterým bude další člen rodiny ID. Crossover s označením ID.4 se již týden vyrábí v německém Cvikově, kde vzniká po boku hatchbacku ID.3. Na veřejnost přitom zatím neunikla ani jedna fotografie již hotového vozu. | Zdroj: Volkswagen

Volkswagen nicméně pokračuje v upoutávkách. Nyní nám ukázal finální designové skici, které potvrzují již známé proporce z maskovaných kousků. Technické detaily i nadále tají. Víme tak pouze to, že ID.4 stojí na elektrické platformě MEB a na jedno nabití dokáže ujet až 500 kilometrů. Zdroj: Volkswagen

Volkswagen nicméně pokračuje v upoutávkách. Nyní nám ukázal finální designové skici, které potvrzují již známé proporce z maskovaných kousků. Technické detaily i nadále tají. Víme tak pouze to, že ID.4 stojí na elektrické platformě MEB a na jedno nabití dokáže ujet až 500 kilometrů. | Zdroj: Volkswagen

Proporce vozu popsal šéfdesignér Klaus Zyciora: „ID.4 ztělesňuje elektrickou evoluci designu. Jeho vnější design je čistý, ladný a působivý. Novým způsobem vyzařuje sílu a sebevědomí. Za tím stojí především aerodynamický designérský styl naší rodiny ID. s plynule navazujícími plochami... Zdroj: Volkswagen

Proporce vozu popsal šéfdesignér Klaus Zyciora: „ID.4 ztělesňuje elektrickou evoluci designu. Jeho vnější design je čistý, ladný a působivý. Novým způsobem vyzařuje sílu a sebevědomí. Za tím stojí především aerodynamický designérský styl naší rodiny ID. s plynule navazujícími plochami... | Zdroj: Volkswagen

...S modelem ID.4 přenášíme toto pojetí poprvé do segmentu SUV. To znamená, že se jemné, měkké přechody střídají s ostrými, zřetelnými odtokovými hranami. Design vyvolává dojem, že byl tvarován větrem.“ Zdroj: Volkswagen

...S modelem ID.4 přenášíme toto pojetí poprvé do segmentu SUV. To znamená, že se jemné, měkké přechody střídají s ostrými, zřetelnými odtokovými hranami. Design vyvolává dojem, že byl tvarován větrem.“ | Zdroj: Volkswagen

Volkswagen se také pyšní tím, že ID.4 dosahuje vynikající hodnoty součinitele aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,28. Na aerodynamiku se u elektrických aut hledí především kvůli funkci plachtění, kdy by měla karoserie vozu vykazovat co nejmenší odpor. Více se o VW ID.4 dozvíme později. Zdroj: Volkswagen

Volkswagen se také pyšní tím, že ID.4 dosahuje vynikající hodnoty součinitele aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,28. Na aerodynamiku se u elektrických aut hledí především kvůli funkci plachtění, kdy by měla karoserie vozu vykazovat co nejmenší odpor. Více se o VW ID.4 dozvíme později. | Zdroj: Volkswagen

Po stránce designu nebude nové auto nijak vyčnívat a bude pokračovat ve směru, který nastolil již hatchback ID.3. Ostatně k tomuto designovému směru se ubírat celá nová flotila elektrických Volkswagenů na platformě MEB, kterou sdílí třeba  Škoda Enyaq iV  či  Seat el-Born . Zdroj: Volkswagen

Po stránce designu nebude nové auto nijak vyčnívat a bude pokračovat ve směru, který nastolil již hatchback ID.3. Ostatně k tomuto designovému směru se ubírat celá nová flotila elektrických Volkswagenů na platformě MEB, kterou sdílí třeba Škoda Enyaq iV či Seat el-Born. | Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

Nejprve se zákazníci dočkají verze s pohonem zadních kol, čtyřkolka bude následovat později. Podrobnosti o nabídce pohonných ústrojí si automobilka schovává až na premiéru. Zatím ale víme, že ID.4 ujede na jedno nabití až 500 km a nejsilnější varianta by měla dosahovat výkonu 225 kW (306 koní).  Zdroj: Volkswagen

Nejprve se zákazníci dočkají verze s pohonem zadních kol, čtyřkolka bude následovat později. Podrobnosti o nabídce pohonných ústrojí si automobilka schovává až na premiéru. Zatím ale víme, že ID.4 ujede na jedno nabití až 500 km a nejsilnější varianta by měla dosahovat výkonu 225 kW (306 koní).  | Zdroj: Volkswagen

Volkswagen nicméně pokračuje v upoutávkách. Nyní nám ukázal finální designové skici, které potvrzují již známé proporce z maskovaných kousků. Technické detaily i nadále tají. Víme tak pouze to, že ID.4 stojí na elektrické platformě MEB a na jedno nabití dokáže ujet až 500 kilometrů. Zdroj: Volkswagen
Proporce vozu popsal šéfdesignér Klaus Zyciora: „ID.4 ztělesňuje elektrickou evoluci designu. Jeho vnější design je čistý, ladný a působivý. Novým způsobem vyzařuje sílu a sebevědomí. Za tím stojí především aerodynamický designérský styl naší rodiny ID. s plynule navazujícími plochami... Zdroj: Volkswagen
...S modelem ID.4 přenášíme toto pojetí poprvé do segmentu SUV. To znamená, že se jemné, měkké přechody střídají s ostrými, zřetelnými odtokovými hranami. Design vyvolává dojem, že byl tvarován větrem.“ Zdroj: Volkswagen
Volkswagen se také pyšní tím, že ID.4 dosahuje vynikající hodnoty součinitele aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,28. Na aerodynamiku se u elektrických aut hledí především kvůli funkci plachtění, kdy by měla karoserie vozu vykazovat co nejmenší odpor. Více se o VW ID.4 dozvíme později. Zdroj: Volkswagen
10
Fotogalerie

Na VW ID.4 nyní láká šéfdesignér. Prozradil, co bylo inspirací pro karoserii

Volkswagen ID.4 se ukáže na konci příštího měsíce. Kadence nových upoutávek se zvyšuje.

Elektrický crossover s označením ID.4 se již týden vyrábí v německém Cvikově, kde vzniká po boku hatchbacku ID.3. Na veřejnost přitom zatím neunikla ani jedna fotografie již hotového vozu. Podle upoutávek však už nemá nic moc co skrývat.

Volkswagen nicméně pokračuje v upoutávkách. Nyní nám ukázal finální designové skici, které potvrzují již známé proporce z maskovaných kousků. Technické detaily i nadále tají. Víme tak pouze to, že ID.4 stojí na elektrické platformě MEB a na jedno nabití dokáže ujet až 500 kilometrů.

Proporce vozu popsal šéfdesignér Klaus Zyciora: „ID.4 ztělesňuje elektrickou evoluci designu. Jeho vnější design je čistý, ladný a působivý. Novým způsobem vyzařuje sílu a sebevědomí. Za tím stojí především aerodynamický designérský styl naší rodiny ID. s plynule navazujícími plochami. S modelem ID.4 přenášíme toto pojetí poprvé do segmentu SUV. To znamená, že se jemné, měkké přechody střídají s ostrými, zřetelnými odtokovými hranami. Design vyvolává dojem, že byl tvarován větrem.“

Volkswagen se také pyšní tím, že ID.4 dosahuje vynikající hodnoty součinitele aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,28. Na aerodynamiku se u elektrických aut hledí především kvůli funkci plachtění, kdy by měla karoserie vozu vykazovat co nejmenší odpor. Více se o VW ID.4 dozvíme později.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud