Také Audi pokračuje v rozšiřování nabídky plug-in hybridních variant svých modelů. Po uvedení elektrifikovaných Audi  Q5 ,  A6  či očekávané limuzíny  A8  se dalším adeptem stalo SUV Q7. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Také Audi pokračuje v rozšiřování nabídky plug-in hybridních variant svých modelů. Po uvedení elektrifikovaných Audi Q5A6 či očekávané limuzíny A8 se dalším adeptem stalo SUV Q7. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Novinka tak obdržela značení „TFSI e“ a zájemcům dá na výběr ze dvou úrovní naladění svého ústrojí, které kombinuje benzinový vidlicový šestiválec 3.0 TFSI s elektromotorem zabudovaným v konstrukci osmistupňového automatu tiptronic. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Novinka tak obdržela značení „TFSI e“ a zájemcům dá na výběr ze dvou úrovní naladění svého ústrojí, které kombinuje benzinový vidlicový šestiválec 3.0 TFSI s elektromotorem zabudovaným v konstrukci osmistupňového automatu tiptronic. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

V případě verze Q7 60 TFSI e čítá systémový výkon ústrojí 335 kW (456 koní) a 700 N.m točivého momentu. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

V případě verze Q7 60 TFSI e čítá systémový výkon ústrojí 335 kW (456 koní) a 700 N.m točivého momentu. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

S pohonem všech kol tak zvládá nejsilnější plug-in hybridní Q7 sprint z nuly na 100 km/h za 5,7 vteřiny. Kombinovanou spotřebu paliva uvádí Audi na hodnotě 2,8 až 3,0 litru na 100 km. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

S pohonem všech kol tak zvládá nejsilnější plug-in hybridní Q7 sprint z nuly na 100 km/h za 5,7 vteřiny. Kombinovanou spotřebu paliva uvádí Audi na hodnotě 2,8 až 3,0 litru na 100 km. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Slabší, ale přesto dostatečně schopnou variantou je Q7 55 TFSI e, která zajistí systémový výkon ústrojí 280 kW (381 koní) a točivý moment 600 N.m. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Slabší, ale přesto dostatečně schopnou variantou je Q7 55 TFSI e, která zajistí systémový výkon ústrojí 280 kW (381 koní) a točivý moment 600 N.m. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Zde je pohon všech kol pochopitelně také standardem a zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 5,9 vteřiny. Kombinovanou spotřebu paliva přitom Audi uvádí na identické hodnotě 2,8 až 3,0 litru na 100 km. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Zde je pohon všech kol pochopitelně také standardem a zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 5,9 vteřiny. Kombinovanou spotřebu paliva přitom Audi uvádí na identické hodnotě 2,8 až 3,0 litru na 100 km. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Obě varianty umí dosáhnout maximální elektronicky omezené rychlosti až 240 km/h, přičemž v režimu čistě elektrického pohonu umí cestovat rychlostí až 135 km/h. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Obě varianty umí dosáhnout maximální elektronicky omezené rychlosti až 240 km/h, přičemž v režimu čistě elektrického pohonu umí cestovat rychlostí až 135 km/h. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Díky lithium-iontové baterii o kapacitě 17,3 kWh je pak zajištěn dojezd na elektřinu 43 kilometrů (WLTP). | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Díky lithium-iontové baterii o kapacitě 17,3 kWh je pak zajištěn dojezd na elektřinu 43 kilometrů (WLTP). | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Baterie je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru. Ač to Audi neuvádí, je možné, že objem se tedy o pár litrů zmenšil. Bohužel, časy nabíjení zatím automobilka u plug-in hybridní Q7 také neupřesňuje. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Baterie je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru. Ač to Audi neuvádí, je možné, že objem se tedy o pár litrů zmenšil. Bohužel, časy nabíjení zatím automobilka u plug-in hybridní Q7 také neupřesňuje. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Do prodeje se nové Audi Q7 TFSI e quattro dostane ještě před koncem letošního roku. V Německu bude výkonnější verze 60 TFSI e začínat na částce 89.500 euro (asi 2,3 milionu korun)... | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Do prodeje se nové Audi Q7 TFSI e quattro dostane ještě před koncem letošního roku. V Německu bude výkonnější verze 60 TFSI e začínat na částce 89.500 euro (asi 2,3 milionu korun)... | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

...zatímco slabší 55 TFSI e začne na ceně 74.800 euro (1,9 milionu korun). Na české cenovky ještě upozorníme se startem prodeje. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

...zatímco slabší 55 TFSI e začne na ceně 74.800 euro (1,9 milionu korun). Na české cenovky ještě upozorníme se startem prodeje. | Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi

Audi Q7 TFSI e quattro | Zdroj: Audi

Novinka tak obdržela značení „TFSI e“ a zájemcům dá na výběr ze dvou úrovní naladění svého ústrojí, které kombinuje benzinový vidlicový šestiválec 3.0 TFSI s elektromotorem zabudovaným v konstrukci osmistupňového automatu tiptronic. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi
V případě verze Q7 60 TFSI e čítá systémový výkon ústrojí 335 kW (456 koní) a 700 N.m točivého momentu. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi
S pohonem všech kol tak zvládá nejsilnější plug-in hybridní Q7 sprint z nuly na 100 km/h za 5,7 vteřiny. Kombinovanou spotřebu paliva uvádí Audi na hodnotě 2,8 až 3,0 litru na 100 km. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi
Slabší, ale přesto dostatečně schopnou variantou je Q7 55 TFSI e, která zajistí systémový výkon ústrojí 280 kW (381 koní) a točivý moment 600 N.m. | Audi Q7 TFSI e quattro Zdroj: Audi
22
Fotogalerie

Z Audi Q7 je už také plug-in hybrid. Má spotřebu 2,8 litru a elektricky ujede až 43 km

Audi již naplno představuje plug-in hybridní variantu SUV Q7. Známe podrobnosti o jeho ústrojí včetně spotřeby či dynamických schopností. Novinka nabídne dvě úrovně naladění.

Také Audi pokračuje v rozšiřování nabídky plug-in hybridních variant svých modelů. Po uvedení elektrifikovaných Audi Q5, A6 či očekávané limuzíny A8 se dalším adeptem stalo SUV Q7. Novinka tak obdržela značení „TFSI e“ a zájemcům dá na výběr ze dvou úrovní naladění svého ústrojí, které kombinuje benzinový vidlicový šestiválec 3.0 TFSI s elektromotorem zabudovaným v konstrukci osmistupňového automatu tiptronic.

V případě verze Q7 60 TFSI e čítá systémový výkon ústrojí 335 kW (456 koní) a 700 N.m točivého momentu. S pohonem všech kol tak zvládá nejsilnější plug-in hybridní Q7 sprint z nuly na 100 km/h za 5,7 vteřiny. Kombinovanou spotřebu paliva uvádí Audi na hodnotě 2,8 až 3,0 litru na 100 km.

Slabší, ale přesto dostatečně schopnou variantou je Q7 55 TFSI e, která zajistí systémový výkon ústrojí 280 kW (381 koní) a točivý moment 600 N.m. Zde je pohon všech kol pochopitelně také standardem a zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 5,9 vteřiny. Kombinovanou spotřebu paliva přitom Audi uvádí na identické hodnotě 2,8 až 3,0 litru na 100 km.

Obě varianty umí dosáhnout maximální elektronicky omezené rychlosti až 240 km/h, přičemž v režimu čistě elektrického pohonu umí cestovat rychlostí až 135 km/h. Díky lithium-iontové baterii o kapacitě 17,3 kWh je pak zajištěn dojezd na elektřinu 43 kilometrů (WLTP).

Baterie je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru. Ač to Audi neuvádí, je možné, že objem se tedy o pár litrů zmenšil. Bohužel, časy nabíjení zatím automobilka u plug-in hybridní Q7 také neupřesňuje.

Do prodeje se nové Audi Q7 TFSI e quattro dostane ještě před koncem letošního roku. V Německu bude výkonnější verze 60 TFSI e začínat na částce 89.500 euro (asi 2,3 milionu korun), zatímco slabší 55 TFSI e začne na ceně 74.800 euro (1,9 milionu korun). Na české cenovky ještě upozorníme se startem prodeje.

Audi Q7

Audi Q7 je velké SUV, které uvedla automobilka Audi do prodeje v roce 2006. Od té doby přivedla na trh druhou generaci v roce 2015 a podařený facelift v roce 2019. Momentálně je Audi Q7 dostupná také s hybridním pohonem.

Facelift 2019 • Ceny a výbava • Plug-in hybrid • Srovnání Audi Q7 vs. Volvo XC90 • První jízda s 2. generací

Doporučujeme

Články odjinud