Audi Sport quattro můžeme bezpochyby označit za naprostou ikonu, a to nejen ve spojitosti s motoristickým sportem. Tvary kupé s pohonem všech kol jsou prostě rozpoznatelné na dálku. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

Audi Sport quattro můžeme bezpochyby označit za naprostou ikonu, a to nejen ve spojitosti s motoristickým sportem. Tvary kupé s pohonem všech kol jsou prostě rozpoznatelné na dálku. | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

Této aury si je vědoma i německá firma E-Legend, která představuje projekt moderní reinterpretace slavného modelu. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

Této aury si je vědoma i německá firma E-Legend, která představuje projekt moderní reinterpretace slavného modelu. | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

Kupé s označením EL1 si bere jasnou inspiraci v originálním Sport quattru, ale převádí ji do soudobého směřování automobilového designu. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

Kupé s označením EL1 si bere jasnou inspiraci v originálním Sport quattru, ale převádí ji do soudobého směřování automobilového designu. | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

Na rozdíl od pětiválcového, zběsile znějícího motoru pak pokračuje firma na vlně dnešních trendů i pod karoserií – EL1 si představuje jako výkonný elektromobil. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

Na rozdíl od pětiválcového, zběsile znějícího motoru pak pokračuje firma na vlně dnešních trendů i pod karoserií – EL1 si představuje jako výkonný elektromobil. | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

Odhaduje se, že E-Legend využije elektrického ústrojí z Porsche Taycan, přesněji třech elektromotorů. Kombinovaně má tato pocta quattru zajistit celkem 816 koní (600 kW)... | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

Odhaduje se, že E-Legend využije elektrického ústrojí z Porsche Taycan, přesněji třech elektromotorů. Kombinovaně má tato pocta quattru zajistit celkem 816 koní (600 kW)... | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

...přičemž součástí bude i 90 kWh baterie na 800V architektuře pro rychlé nabíjení. Firma už nyní zmiňuje schopnost akcelerace kupé z nuly na 100 km/h za 2,8 sekundy. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

...přičemž součástí bude i 90 kWh baterie na 800V architektuře pro rychlé nabíjení. Firma už nyní zmiňuje schopnost akcelerace kupé z nuly na 100 km/h za 2,8 sekundy. | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

Zda se firmě povede zajímavý projekt dotáhnout do konce, to se teprve uvidí. Auto již ve formě statického konceptu existuje. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

Zda se firmě povede zajímavý projekt dotáhnout do konce, to se teprve uvidí. Auto již ve formě statického konceptu existuje. | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

Produkce je zamýšlena na 30 kusů, kdy cenovka speciálního kupé nebude vůbec nízká – od 1,06 milionu eur (asi 27 milionů korun). První dokončené vozy se mají dostat k zákazníkům v roce 2023. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

Produkce je zamýšlena na 30 kusů, kdy cenovka speciálního kupé nebude vůbec nízká – od 1,06 milionu eur (asi 27 milionů korun). První dokončené vozy se mají dostat k zákazníkům v roce 2023. | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

E-Legend už nicméně plánuje další modely, opět jako odkazy na speciály rallye skupiny B. EL2 má tedy vzpomenout na Lancii Stratos, u EL3 zatím není o předloze rozhodnuto. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

E-Legend už nicméně plánuje další modely, opět jako odkazy na speciály rallye skupiny B. EL2 má tedy vzpomenout na Lancii Stratos, u EL3 zatím není o předloze rozhodnuto. | E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

| E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

| E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

| E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

| E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

| E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend

| E-Legend EL1 | Zdroj: E-Legend

| Audi Sport quattro Zdroj: E-Legend

| Audi Sport quattro | Zdroj: E-Legend

| Audi Sport quattro Zdroj: E-Legend

| Audi Sport quattro | Zdroj: E-Legend

| Audi Sport quattro Zdroj: E-Legend

| Audi Sport quattro | Zdroj: E-Legend

| Audi Sport quattro Zdroj: E-Legend

| Audi Sport quattro | Zdroj: E-Legend

Této aury si je vědoma i německá firma E-Legend, která představuje projekt moderní reinterpretace slavného modelu. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend
Kupé s označením EL1 si bere jasnou inspiraci v originálním Sport quattru, ale převádí ji do soudobého směřování automobilového designu. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend
Na rozdíl od pětiválcového, zběsile znějícího motoru pak pokračuje firma na vlně dnešních trendů i pod karoserií – EL1 si představuje jako výkonný elektromobil. | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend
Odhaduje se, že E-Legend využije elektrického ústrojí z Porsche Taycan, přesněji třech elektromotorů. Kombinovaně má tato pocta quattru zajistit celkem 816 koní (600 kW)... | E-Legend EL1 Zdroj: E-Legend
16
Fotogalerie

E-Legend EL1 je poctou Audi Sport quattro na baterky. Dáte za něj přes milion eur

Moderní reinterpretace slavného Audi nepochází od německé automobilky. Puristy zřejmě nepotěší.

Audi Sport quattro můžeme bezpochyby označit za naprostou ikonu, a to nejen ve spojitosti s motoristickým sportem. Tvary kupé s pohonem všech kol jsou prostě rozpoznatelné na dálku. Této aury si je vědoma i německá firma E-Legend, která představuje projekt moderní reinterpretace slavného modelu.

Kupé s označením EL1 si bere jasnou inspiraci v originálním Sport quattru, ale převádí ji do soudobého směřování automobilového designu. Na rozdíl od pětiválcového, zběsile znějícího motoru pak pokračuje firma na vlně dnešních trendů i pod karoserií – EL1 si představuje jako výkonný elektromobil.

Odhaduje se, že E-Legend využije elektrického ústrojí z Porsche Taycan, přesněji třech elektromotorů. Kombinovaně má tato pocta quattru zajistit celkem 816 koní (600 kW), přičemž součástí bude i 90 kWh baterie na 800V architektuře pro rychlé nabíjení. Firma už nyní zmiňuje schopnost akcelerace kupé z nuly na 100 km/h za 2,8 sekundy.

Zda se firmě povede zajímavý projekt dotáhnout do konce, to se teprve uvidí. Auto již ve formě statického konceptu existuje. Produkce je zamýšlena na 30 kusů, kdy cenovka speciálního kupé nebude vůbec nízká – od 1,06 milionu eur (asi 27 milionů korun). První dokončené vozy se mají dostat k zákazníkům v roce 2023.

E-Legend už nicméně plánuje další modely, opět jako odkazy na speciály rallye skupiny B. EL2 má tedy vzpomenout na Lancii Stratos, u EL3 zatím není o předloze rozhodnuto.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud