Prestižní německý úpravce drahých vozů Mansory představil svou první úpravu Ferrari, které se svými výkony blíží Enzu.
Velmi populární jsou kreace Mansory zejména na základě vozů značek Aston Martin, Bentley a Rolls-Royce, italské hvězdy však stály dosud mimo jeho zájem. V Ženevě se však představil vůz Mansory se svalnatým jménem Stallone, jenž vychází z Ferrari 599 GTB Fiorano. Profesionální přestavba přinesla úpravy povrchových dílů karosérie, pohonné jednotky a interiéru.
Hlavní pozornost věnoval Mansory výkonovým parametrům vozu a řadu mechanických dílů navrhnul a vyrobil nově a posvém. Sériový šestilitrový dvanáctiválec byl celkově optimalizován včetně chlazení a sacího a výfukového traktu, ale především doplněn dvěma kompresory, jež zvýšily jeho výkon z 620 na 720 koní, přičemž točivý moment narostl o 92 Nm. Nový je také výfuk, jehož specifická koncovka umístěná uprostřed zadního difuzoru dává vozu zcela jedinečné vzezření a neopakovatelný zvuk. Stallone dosahuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,7 s a nejvyšší rychlost se pohybuje okolo 340 km/h (série 3,5 s a 330 km/h).
Vůz je opatřen zcela novými litými koly s průměrem 20 palců vpředu a 21 palců vzadu. Ráfek předního kola přitom váží pouhých 13 kg, což je v této rozměrové třídě hodnota vynikající. Lehká kola navíc snižují neodpruženou hmotnost a tím vylepšují akceleraci, brzdění i ovladatelnost. Přepracovaná příď vede vzduch k novým přetlakovým chladičům, upravené boky karosérie vylepšují proudění vzduchu mezi nápravami a navíc vozu dodávají na agresivitě. Záď nese nový difuzér, jenž vylepšuje odsáváním vzduchu zpod auta přítlak zadní nápravy ve vysokých rychlostech.
Prvotřídní kůže použitá k čalounění interiéru je zpracovávána ručně a při potřebné trvanlivosti si zachovává měkkost a hebkost. Podobně jako vně vozu, také uvnitř se objevuje řada karbonových ornamentů, doplňků a obkladů, které akcentují sportovní švih vozu. Nové jsou hliníkové pedály, volant a řada dalších prvků.
Mansory Stallone