Vzhledem ke kompaktním rozměrům je Ford Maverick ideálním pracantem do města. Díky nové výbavě Tremor se už neztratí ani v terénu.
Ford Maverick si oblíbili zákazníci vyžadující užitkový vůz s korbou, ale zároveň nechtějí být omezováni velkými rozměry. Maverick je velikostí i cenou pod Rangerem je tak ideálním společníkem pro práci, outdoorové aktivity i městský provoz. Právě v ulicích pravděpodobně tráví až moc času, jelikož se Ford verzí Tremor rozhodl podpořit zákazníky k vyjížďkám do náročnějšího terénu. Mimochodem, tato výbava je dostupná i pro větší sourozence Ranger, F-150 a F řady Super Duty.
Stěžejním prvkem linie Tremor je sofistikovaný systém pohonu všech kol z modelu Bronco Sport (systém s dvojicí spojek na zadní nápravě dokáže teoreticky poslat na každé z kol až 100 % hnacích sil určených pro zadní nápravu). Rozdělení hnací síly lze regulovat volbou jednoho z pěti režimů. Z výroby novinka sjíždí na 17palcových kolech obutých do terénních pneumatik. Pokud si na náročnější cestu netroufnete sami, Maverick vás podpoří tempomatem regulujícím rychlost při průjezdu blátivou a kamenitou cestou. Na vás je jen točit volantem. Důležité části podvozku nesou standardní ochranu.
Off-roadovou verzi každý pozná podle specifické mřížky chladiče, oranžových tažných ok a černých plaket a upravené spodní části nárazníku pro zdolání většího nájezdového úhlu. Volitelný paket Tremor Appearance přidá střechu a zpětná zrcátka v šedém laku a černý polep na kapotě i spodní části karoserie.
Stejné téma je použité také v interiéru. Černá sedadla zdobí oranžové prošívání a loga na opěradlech. Barevné akcenty nesou prvky středového panelu, výdechů ventilace a madel dveří.
Paket Tremor je dostupný pro výbavové linie XLT a Lariat modelového ročníku 2023, jehož objednávková kniha se otevře během září. Kompletní ceník zatím nebyl zveřejněn, ale víme, že současný Maverick XLT vyjde v přepočtu na 616.000 Kč a Lariat startuje na 702.000 Kč. K tomu je třeba připočítat cenu základní sady Tremor za 71.000 Kč s možností rozšíření o Tremor Appearance Package za dalších 37.000 Kč.
Terénní verzi bude možné objednat pouze s dvoulitrovým čtyřválcem EcoBoost. Pro hybridní čtyřválec s objemem 2,5 litru není k dispozici. Smutnit ale nemusíte, výkon 250 koní s točivým momentem 375 Nm bohatě stačí. Maverick Tremor utáhne přívěs o hmotnosti 907 kg a na korbu si nechá naložit 680 kg.