Ano, Porsche 997 GT2 je hodně silné. Ale ne dost pro německou společnost Gemballa. Co když se jeho výkon vyrovná 600 koní?
Tato ladičská firma pro modely GT2 a Turbo proto nabízí sadu, po jejíž aplikaci vznikne Avalanche 600 EVO. U Gembally se z plochého přeplňovaného šestiválce totiž díky novému mezichladiči, výfukovému traktu a programu v řídicí jednotce podařilo vykřesat rovných 600 koní a točivý moment 840 Nm. Vůz proto z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,5 s a dosáhne rychlsti 320 km/h. Zvenčí se takto modifikovaný vůz vyznačuje novou kapotou, předním spoilerem, přítlačným křídlem na zádi a upravenými vstupy a výstupy chladicího vzduchu. Cílem bylo nejen vůz odlišit, ale také zvýšit jeho přítlak a stabilitu ve vysokých rychlostech.
Závěsy kol byly zesíleny a osazeny novými stabilizátory a pružinami s variabilní výškou. Dvacetipalcová litá kola ve svých útrobách skrývají kotouče o průměru až 405 mm vpředu a 380 mm vzadu.
Interiér je vyveden v plném luxusu kombinovaném se sportovním švihem. Kvalitní kůži doplňují prvky z alcantry a hliníku. Z hliníku jsou též pedály a odkládací plocha pro řidičovu levou nohu, v interiéru nacházíme řadu nápisů Avalanche. Nový je též volant, pod nímž mohou na přání být páčky sekvenčního řazení při použití automatické převodovky. Karosérie je dvoubarevně lakována k podpoře jejích dravých linií.
Gemballa jako ladič nejvyšší úrovně nabízí svým zákazníkům řadu možností, jak z jimi vybraného vozu udělat originální a nezaměnitelný kousek, koncipovaný přesně podle požadavků budoucího majitele. Varianty dalších úprav podvozku jdou ruku v ruce s modifikacemi karosérie a interiéru s dlouhými seznamy typů čalounění či sedadel.
Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO