Nový Genesis G80 se světu představil již počátkem března, kdy se světu ukázal online během zrušeného ženevského autosalonu. Oficiální digitální prezentace ale proběhla až nyní. Automobilka prozradila více detailů a také vyjela s vozem z přítmí fotografického studia na denní světlo. Genesis

Nový Genesis G80 se světu představil již počátkem března, kdy se světu ukázal online během zrušeného ženevského autosalonu. Oficiální digitální prezentace ale proběhla až nyní. Automobilka prozradila více detailů a také vyjela s vozem z přítmí fotografického studia na denní světlo. | Genesis

Vzhledově drží sedan basu s  SUV GV80 , které se na počátku ledna ukázalo světu jako první luxusní auto se zvýšeným podvozkem této luxusní odnože Hyundaie. Sedan má stejně tvarovanou přední masku ve tvaru diamantu a zdvojené horizontální přední světlomety a zadní svítilny. Genesis

Vzhledově drží sedan basu s SUV GV80, které se na počátku ledna ukázalo světu jako první luxusní auto se zvýšeným podvozkem této luxusní odnože Hyundaie. Sedan má stejně tvarovanou přední masku ve tvaru diamantu a zdvojené horizontální přední světlomety a zadní svítilny. | Genesis

Na voze je zajímavé, že oproti předchozí generaci přichází již po čtyř letech, tedy v období, kdy většina značek spoléhá teprve na facelift. V rámci restrukturalizace modelové řady je však brzký příchod třetí generace vozu opodstatněný. Společně s GV80 nyní budou držet pevnou pozici a cílit na zákazníci například  BMW řady 5  a  BMW X5 . Genesis

Na voze je zajímavé, že oproti předchozí generaci přichází již po čtyř letech, tedy v období, kdy většina značek spoléhá teprve na facelift. V rámci restrukturalizace modelové řady je však brzký příchod třetí generace vozu opodstatněný. Společně s GV80 nyní budou držet pevnou pozici a cílit na zákazníci například BMW řady 5 a BMW X5. | Genesis

Vnitřku vozu dominuje velký infotainment s úhlopříčkou 14,5“ čnící z palubní desky. Zrcadlení chytrých telefonů je zde standardem. Nejdůležitější informace pak k řidiči tečou skrze 12,3palcový digitální přístrojový štít a head-up displej. Sedan si z SUV nepřebírá dvouramenný volant, ale sází na propracovanější čtyřramenný. A protože je Genesis luxusní značka, musí se i interiér G80 topit v kůži a dřevu. Genesis

Vnitřku vozu dominuje velký infotainment s úhlopříčkou 14,5“ čnící z palubní desky. Zrcadlení chytrých telefonů je zde standardem. Nejdůležitější informace pak k řidiči tečou skrze 12,3palcový digitální přístrojový štít a head-up displej. Sedan si z SUV nepřebírá dvouramenný volant, ale sází na propracovanější čtyřramenný. A protože je Genesis luxusní značka, musí se i interiér G80 topit v kůži a dřevu. | Genesis

Velmi důležitou částí nového G80 jsou i asistenční systémy. Zákazníci zde najdou předkolizní brzdění, detekci slepého úhlu, automatickou změnu pruhu na dálnici pouze za použití blinkru nebo adaptivní tempomat. Vše výše zmíněné je součástí balíčku ADAS (advanced driver-assistance systems) a součástí základní výbavy. Genesis

Velmi důležitou částí nového G80 jsou i asistenční systémy. Zákazníci zde najdou předkolizní brzdění, detekci slepého úhlu, automatickou změnu pruhu na dálnici pouze za použití blinkru nebo adaptivní tempomat. Vše výše zmíněné je součástí balíčku ADAS (advanced driver-assistance systems) a součástí základní výbavy. | Genesis

Špatné, i když pochopitelné zpráv, jsou pod kapotou. Pětilitrový osmiválec, který produkoval výkon 426 koní a byl rozhodně nejzajímavější volbou, se odporoučel, stejně jako šestiválcové jednotky Lambda II. Místo nich nastupuje jako základní jednotka přeplňovaný řadový čtyřválec o výkonu 300 koní. Zájemci o větší porci koní mohou sáhnout po šestiválci 3,5 litru o výkonu 375 koní. Genesis

Špatné, i když pochopitelné zpráv, jsou pod kapotou. Pětilitrový osmiválec, který produkoval výkon 426 koní a byl rozhodně nejzajímavější volbou, se odporoučel, stejně jako šestiválcové jednotky Lambda II. Místo nich nastupuje jako základní jednotka přeplňovaný řadový čtyřválec o výkonu 300 koní. Zájemci o větší porci koní mohou sáhnout po šestiválci 3,5 litru o výkonu 375 koní. | Genesis

Trhy mimo Ameriku se pak mohou zajímat i o střízlivý čtyřválcový diesel 2,2 litru o výkonu 207 koní. Genesis zatím nezveřejňuje ceny. Na domácím trhu bude novinka k mání ode dneška, ostatní trhy,  mezi které se řadí například Rusko, si počkají do poloviny roku. Genesis

Trhy mimo Ameriku se pak mohou zajímat i o střízlivý čtyřválcový diesel 2,2 litru o výkonu 207 koní. Genesis zatím nezveřejňuje ceny. Na domácím trhu bude novinka k mání ode dneška, ostatní trhy,  mezi které se řadí například Rusko, si počkají do poloviny roku. | Genesis

 Genesis

| Genesis

 Genesis

| Genesis

 Genesis

| Genesis

 Genesis

| Genesis

 Genesis

| Genesis

 Genesis

| Genesis

 Genesis

| Genesis

 Genesis

| Genesis

 Genesis

| Genesis

Po uvedení prvního SUV značky Genesis,  modelu GV80 , se v rámci on-line prezentace (namísto premiéry na  zrušeném autosalonu v Ženevě ) ukazuje poprvé světu také nová generace sedanu G80. Genesis

Po uvedení prvního SUV značky Genesis, modelu GV80, se v rámci on-line prezentace (namísto premiéry na zrušeném autosalonu v Ženevě) ukazuje poprvé světu také nová generace sedanu G80. | Genesis

Co již uvedlo nové SUV, se vkusně prezentuje i na elegantním sedanu se splývající linií střechy a luxusně pojatým interiérem. Genesis

Co již uvedlo nové SUV, se vkusně prezentuje i na elegantním sedanu se splývající linií střechy a luxusně pojatým interiérem. | Genesis

Maska, design LED světlometů i svítilen vzadu a mnoho stylových prvků si G80 bere přímo z SUV GV80, ačkoliv například takto velkou mřížku chladiče už dříve Genesis uvedl na větší  limuzíně G90 . Genesis

Maska, design LED světlometů i svítilen vzadu a mnoho stylových prvků si G80 bere přímo z SUV GV80, ačkoliv například takto velkou mřížku chladiče už dříve Genesis uvedl na větší limuzíně G90. | Genesis

Uvnitř je situace stejná, architektura jednoduché palubní desky se blízce podobá GV80, a to včetně širokoúhlého 14,5palcového displeje infotainmentu, který je zasazen vedle kapličky přístrojů. Genesis

Uvnitř je situace stejná, architektura jednoduché palubní desky se blízce podobá GV80, a to včetně širokoúhlého 14,5palcového displeje infotainmentu, který je zasazen vedle kapličky přístrojů. | Genesis

Převzaté je rovněž ovládání klimatizace a otočný ovladač na středovém tunelu. K luxusnímu dojmu nechybí dřevěné obložení a kožené čalounění takřka všude. Genesis

Převzaté je rovněž ovládání klimatizace a otočný ovladač na středovém tunelu. K luxusnímu dojmu nechybí dřevěné obložení a kožené čalounění takřka všude. | Genesis

Vzhledově drží sedan basu s  SUV GV80 , které se na počátku ledna ukázalo světu jako první luxusní auto se zvýšeným podvozkem této luxusní odnože Hyundaie. Sedan má stejně tvarovanou přední masku ve tvaru diamantu a zdvojené horizontální přední světlomety a zadní svítilny. Genesis
Na voze je zajímavé, že oproti předchozí generaci přichází již po čtyř letech, tedy v období, kdy většina značek spoléhá teprve na facelift. V rámci restrukturalizace modelové řady je však brzký příchod třetí generace vozu opodstatněný. Společně s GV80 nyní budou držet pevnou pozici a cílit na zákazníci například  BMW řady 5  a  BMW X5 . Genesis
Vnitřku vozu dominuje velký infotainment s úhlopříčkou 14,5“ čnící z palubní desky. Zrcadlení chytrých telefonů je zde standardem. Nejdůležitější informace pak k řidiči tečou skrze 12,3palcový digitální přístrojový štít a head-up displej. Sedan si z SUV nepřebírá dvouramenný volant, ale sází na propracovanější čtyřramenný. A protože je Genesis luxusní značka, musí se i interiér G80 topit v kůži a dřevu. Genesis
Velmi důležitou částí nového G80 jsou i asistenční systémy. Zákazníci zde najdou předkolizní brzdění, detekci slepého úhlu, automatickou změnu pruhu na dálnici pouze za použití blinkru nebo adaptivní tempomat. Vše výše zmíněné je součástí balíčku ADAS (advanced driver-assistance systems) a součástí základní výbavy. Genesis
21
Fotogalerie

Genesis G80 poprvé na denním světle. Manažeři přišli o ten nejzajímavější motor

Korejské BMW řady 5 dorazilo na domácí trh s moderní technikou a líbivým vzhledem. Motorová nabídka je však osekaná.

Nový Genesis G80 se světu představil již počátkem března, kdy se ukázal online během zrušeného ženevského autosalonu. Oficiální digitální prezentace ale proběhla až nyní. Automobilka prozradila více detailů a také vyjela s vozem z přítmí fotografického studia na denní světlo.

Vzhledově drží sedan basu s SUV GV80, které se na počátku ledna ukázalo jako první luxusní auto se zvýšeným podvozkem této luxusní odnože Hyundaie. Sedan má stejně tvarovanou přední masku ve tvaru diamantu a zdvojené horizontální přední světlomety a zadní svítilny.

Oproti předchozí generaci novinka přichází již po čtyř letech, tedy v období, kdy většina značek spoléhá teprve na facelift. V rámci restrukturalizace modelové řady je však brzký příchod třetí generace vozu opodstatněný. Společně s GV80 nyní budou držet pevnou pozici a cílit na zákazníky například modelů BMW řady 5 a BMW X5.

Vnitřku vozu dominuje velký infotainment s úhlopříčkou 14,5“ čnící z palubní desky. Zrcadlení chytrých telefonů je zde standardem. Nejdůležitější informace pak k řidiči tečou skrze 12,3palcový digitální přístrojový štít a head-up displej. Sedan si z SUV nepřebírá dvouramenný volant, ale sází na propracovanější čtyřramenný. A protože je Genesis luxusní značka, musí se i interiér G80 topit v kůži a dřevu.

Velmi důležitou částí nového G80 jsou i asistenční systémy. Zákazníci zde najdou předkolizní brzdění, detekci slepého úhlu, automatickou změnu pruhu na dálnici pouze za použití blinkru nebo adaptivní tempomat. Vše výše zmíněné je součástí balíčku ADAS (advanced driver-assistance systems) a součástí základní výbavy.

Špatné, i když pochopitelné zprávy, jsou pod kapotou. Pětilitrový osmiválec, který produkoval výkon 426 koní a byl rozhodně nejzajímavější volbou, se odporoučel, stejně jako šestiválcové jednotky Lambda II. Místo nich nastupuje jako základní jednotka přeplňovaný řadový čtyřválec o výkonu 300 koní. Zájemci o větší porci koní mohou sáhnout po šestiválci 3,5 litru o výkonu 375 koní.

Trhy mimo Ameriku se mohou zajímat i o střízlivý čtyřválcový diesel 2,2 litru o výkonu 207 koní. Genesis zatím nezveřejňuje ceny. Na domácím trhu bude novinka k mání ode dneška, ostatní trhy,  mezi které se řadí například Rusko, si počkají do poloviny roku.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud