Z hlediska designu nedochází v rámci faceliftu k divokým změnám – máme zde upravenou přední mřížku, jiné rámečky mlhovek, nová kola a také tři nové barvy. Zdroj: Toyota

Z hlediska designu nedochází v rámci faceliftu k divokým změnám – máme zde upravenou přední mřížku, jiné rámečky mlhovek, nová kola a také tři nové barvy. | Zdroj: Toyota

Hatchback a kombík Touring Sports mohou nyní dostat modrý lak Juniper s nádechem do červena, sedan se může pochlubit modrozelenou. Popelavě šedá metalíza se stříbrnými vločkami v laku je pak dostupná pro všechny karosářské verze. Zdroj: Toyota

Hatchback a kombík Touring Sports mohou nyní dostat modrý lak Juniper s nádechem do červena, sedan se může pochlubit modrozelenou. Popelavě šedá metalíza se stříbrnými vločkami v laku je pak dostupná pro všechny karosářské verze. | Zdroj: Toyota

Stejně jako u staršího provedení mají pohon na starost hybridy s objemem 1.8 nebo 2.0 litru. Ty ale prošly aktualizací. Došlo k úpravám jednotky řízení energie i elektromotoru, máme zde také výkonnější a zároveň lehčí (až o 18 kg) li-ion baterii. Zdroj: Toyota

Stejně jako u staršího provedení mají pohon na starost hybridy s objemem 1.8 nebo 2.0 litru. Ty ale prošly aktualizací. Došlo k úpravám jednotky řízení energie i elektromotoru, máme zde také výkonnější a zároveň lehčí (až o 18 kg) li-ion baterii. | Zdroj: Toyota

Osmnáctistovka po vylepšení nabídne systémových 103 kW (140 k) místo původních 90 kW (122 k) a na 100 km/h zrychlí za 9,2 sekundy – tedy o 1,7 sekundy dříve, než u starší verze. Dvoulitr posílil ze 135 kW (184 k) na 144 kW (196 k), stovku nově zdolá jíž za 7,5 sekundy. Zdroj: Toyota

Osmnáctistovka po vylepšení nabídne systémových 103 kW (140 k) místo původních 90 kW (122 k) a na 100 km/h zrychlí za 9,2 sekundy – tedy o 1,7 sekundy dříve, než u starší verze. Dvoulitr posílil ze 135 kW (184 k) na 144 kW (196 k), stovku nově zdolá jíž za 7,5 sekundy. | Zdroj: Toyota

Uvnitř se můžeme těšit na nové obklady a vzory, materiály mají být příjemnější na dotyk. Zdroj: Toyota

Uvnitř se můžeme těšit na nové obklady a vzory, materiály mají být příjemnější na dotyk. | Zdroj: Toyota

Uvnitř máme větší displej s úhlopříčkou 10,5 palce s jemnou grafikou a povrchem, který zabraňuje odleskům. Od výbavy Comfort je dodáván nový digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce. Zdroj: Toyota

Uvnitř máme větší displej s úhlopříčkou 10,5 palce s jemnou grafikou a povrchem, který zabraňuje odleskům. Od výbavy Comfort je dodáván nový digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce. | Zdroj: Toyota

Z hlediska bezpečnosti je Corolla nově osazena systémem T-Mate, který kombinuje paket Safety Sense s novými aktivními systémy. Zdroj: Toyota

Z hlediska bezpečnosti je Corolla nově osazena systémem T-Mate, který kombinuje paket Safety Sense s novými aktivními systémy. | Zdroj: Toyota

T-Mate zahrnuje třeba zmírňování rizika nehod na křižovatkách, nouzový asistent řízení s detekcí vozidel v protisměru, ochranu proti bočním nárazům, potlačení zrychlení při náhlé změně polohy pedálu v nízkých rychlostech nebo snižování rychlosti v zatáčkách. Zdroj: Toyota

T-Mate zahrnuje třeba zmírňování rizika nehod na křižovatkách, nouzový asistent řízení s detekcí vozidel v protisměru, ochranu proti bočním nárazům, potlačení zrychlení při náhlé změně polohy pedálu v nízkých rychlostech nebo snižování rychlosti v zatáčkách. | Zdroj: Toyota

Prodeje modernizované Corolly budou spuštěny v prvním kvartálu příštího roku. Zdroj: Toyota

Prodeje modernizované Corolly budou spuštěny v prvním kvartálu příštího roku. | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Toyota Corolla Zdroj: Toyota

Toyota Corolla | Zdroj: Toyota

Hatchback a kombík Touring Sports mohou nyní dostat modrý lak Juniper s nádechem do červena, sedan se může pochlubit modrozelenou. Popelavě šedá metalíza se stříbrnými vločkami v laku je pak dostupná pro všechny karosářské verze. Zdroj: Toyota
Stejně jako u staršího provedení mají pohon na starost hybridy s objemem 1.8 nebo 2.0 litru. Ty ale prošly aktualizací. Došlo k úpravám jednotky řízení energie i elektromotoru, máme zde také výkonnější a zároveň lehčí (až o 18 kg) li-ion baterii. Zdroj: Toyota
Osmnáctistovka po vylepšení nabídne systémových 103 kW (140 k) místo původních 90 kW (122 k) a na 100 km/h zrychlí za 9,2 sekundy – tedy o 1,7 sekundy dříve, než u starší verze. Dvoulitr posílil ze 135 kW (184 k) na 144 kW (196 k), stovku nově zdolá jíž za 7,5 sekundy. Zdroj: Toyota
Uvnitř se můžeme těšit na nové obklady a vzory, materiály mají být příjemnější na dotyk. Zdroj: Toyota
33
Fotogalerie

Nejprodávanější auto světa má po modernizaci. Dostalo více výkonu a vyřešilo asi největší problém

Bestseller se po čtyřech letech na trhu představuje v aktualizované verzi. Zvenčí ji poznáte stěží, uvnitř se děly velké věci.

Stěžejní model značky Toyota se v rámci vylepšení soustředil na ty podstatné věci. Z hlediska designu tedy nedochází při faceliftu k divokým změnám – máme zde upravenou přední mřížku, jiné rámečky mlhovek, nová kola a také tři nové barvy. Hatchback a kombík Touring Sports mohou nyní dostat modrý lak Juniper s nádechem do červena, sedan se může pochlubit modrozelenou. Popelavě šedá metalíza se stříbrnými vločkami v laku je pak dostupná pro všechny karosářské verze. Uvnitř se můžeme těšit na nové obklady a vzory, materiály mají být příjemnější na dotyk.

Stejně jako u staršího provedení mají pohon na starost hybridy s objemem 1,8 nebo 2,0 litru. Ty ale prošly aktualizací. Došlo k úpravám jednotky řízení energie i elektromotoru, máme zde také výkonnější a zároveň lehčí (až o 18 kg) li-ion baterii. Osmnáctistovka po vylepšení nabídne systémových 103 kW (140 k) místo původních 90 kW (122 k) a na 100 km/h zrychlí za 9,2 sekundy – tedy o 1,7 sekundy dříve, než u starší verze. Dvoulitr posílil ze 135 kW (184 k) na 144 kW (196 k), stovku nově zdolá za 7,5 sekundy.

Asi nejpalčivějším problémem původní Corolly byl infotainment, který už při premiéře nepůsobil dvakrát aktuálně. Nyní zde máme větší displej s úhlopříčkou 10,5 palce a jemnou grafikou i povrchem, který zabraňuje odleskům. Od výbavy Comfort je dodáván nový digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce. V závislosti na provedení dostávají majitelé čtyřletý přístup ke službám Toyota Smart Connect či Smart Connect+ s online cloudovou navigací. Novinkou je hlasový asistent, zvládající povely v hovorové řeči a v češtině.

Z hlediska bezpečnosti je Corolla nyní osazena systémem T-Mate, který kombinuje paket Safety Sense s novými aktivními systémy. Zahrnuje třeba zmírňování rizika nehod na křižovatkách, nouzový asistent řízení s detekcí vozidel v protisměru, ochranu proti bočním nárazům, potlačení zrychlení při náhlé změně polohy pedálu v nízkých rychlostech nebo snižování rychlosti v zatáčkách. Aktualizace jsou řešeny „vzduchem.“ Asistent bezpečného vystupování pak varuje před blížícím se vozidlem nebo cyklistou. Nově vás Toyota upozorní na zapomenuté věci nebo děti na zadních sedadlech. Prodeje modernizované Corolly budou spuštěny v prvním kvartálu příštího roku.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud