Nástupce Citroënu C4 Cactus dorazí již příští rok. Magazínu  AutoNews  to sdělila Linda Jacksonová, předsedkyně představenstva značky. Vůz bude stát na platformě CMP, tedy na základech třeba Peugeotu 208, Opelu Corsa či crossoveru DS3. Částečná či úplná elektrifikace je tedy samozřejmostí.

Nástupce Citroënu C4 Cactus dorazí již příští rok. Magazínu AutoNews to sdělila Linda Jacksonová, předsedkyně představenstva značky. Vůz bude stát na platformě CMP, tedy na základech třeba Peugeotu 208, Opelu Corsa či crossoveru DS3. Částečná či úplná elektrifikace je tedy samozřejmostí.

Taky už je na čase. Citroën se totiž zavázal, že do roku 2025 bude mít u všech modelů i možnost elektrické varianty. Zatím však postupuje velmi pomalu. Jako elektromobily v současnosti nabízí modely C-Zero, E-Berlingo a retro stylovku  E-Mehari.  Ani jeden z vozů v české nabídce v současnosti není. 

Taky už je na čase. Citroën se totiž zavázal, že do roku 2025 bude mít u všech modelů i možnost elektrické varianty. Zatím však postupuje velmi pomalu. Jako elektromobily v současnosti nabízí modely C-Zero, E-Berlingo a retro stylovku E-Mehari. Ani jeden z vozů v české nabídce v současnosti není. 

Ani hybridy v nabídce zatím nenajdete. První vlaštovkou se stane v roce 2020 SUV C5 Aircross. Jacksonová také jedním dechem dodala, že stále diskutované vznětové motorizace z nabídky nezmizí. Budou tam minimálně do té doby, dokud je lidé budou chtít. 

Ani hybridy v nabídce zatím nenajdete. První vlaštovkou se stane v roce 2020 SUV C5 Aircross. Jacksonová také jedním dechem dodala, že stále diskutované vznětové motorizace z nabídky nezmizí. Budou tam minimálně do té doby, dokud je lidé budou chtít. 

Jako perličku pak v hospodě vytáhněte informaci, že Citroën to prý s vozy střední třídy opravdu ještě nevzdal. Na začátku příštího desetiletí se můžeme opravdu těšit na velký sedan inspirovaný  konceptem CXperience . Duchovní nástupce modelu C5 bude sdílet spoustu komponentů s Peugeotem 508.

Jako perličku pak v hospodě vytáhněte informaci, že Citroën to prý s vozy střední třídy opravdu ještě nevzdal. Na začátku příštího desetiletí se můžeme opravdu těšit na velký sedan inspirovaný konceptem CXperience. Duchovní nástupce modelu C5 bude sdílet spoustu komponentů s Peugeotem 508.

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Citroën Cxperience Concept

Taky už je na čase. Citroën se totiž zavázal, že do roku 2025 bude mít u všech modelů i možnost elektrické varianty. Zatím však postupuje velmi pomalu. Jako elektromobily v současnosti nabízí modely C-Zero, E-Berlingo a retro stylovku  E-Mehari.  Ani jeden z vozů v české nabídce v současnosti není. 
Ani hybridy v nabídce zatím nenajdete. První vlaštovkou se stane v roce 2020 SUV C5 Aircross. Jacksonová také jedním dechem dodala, že stále diskutované vznětové motorizace z nabídky nezmizí. Budou tam minimálně do té doby, dokud je lidé budou chtít. 
Jako perličku pak v hospodě vytáhněte informaci, že Citroën to prý s vozy střední třídy opravdu ještě nevzdal. Na začátku příštího desetiletí se můžeme opravdu těšit na velký sedan inspirovaný  konceptem CXperience . Duchovní nástupce modelu C5 bude sdílet spoustu komponentů s Peugeotem 508.
Citroën Cxperience Concept
49
Fotogalerie

Novinky od Citroënu: Nový Cactus do zásuvky už příští rok. Nástupce C5 na cestě

Datum příslibu elektrifikování flotily se nezadržitelně blíží. Citroën musí jednat.

Nástupce Citroënu C4 Cactus dorazí již příští rok. Magazínu AutoNews to sdělila Linda Jacksonová, předsedkyně představenstva značky Citroën. Vůz bude stát na platformě CMP, tedy na základech Peugeotu 208, Opelu Corsa či crossoveru DS 3. Částečná či úplná elektrifikace je tedy samozřejmostí.

Taky už je na čase. Citroën se totiž zavázal, že do roku 2025 bude mít u všech modelů i možnost elektrické varianty. Zatím však postupuje velmi pomalu. Jako elektromobily v současnosti nabízí modely C-Zero, E-Berlingo a retro stylovku E-Mehari. Ani jeden z vozů v české nabídce v současnosti není. 

Ani hybridy v nabídce zatím nenajdete. První vlaštovkou se stane v roce 2020 SUV C5 Aircross. Jacksonová také jedním dechem dodala, že stále diskutované vznětové motorizace z nabídky nezmizí. Budou tam minimálně do té doby, dokud je lidé budou chtít. 

Jako perličku můžeme zmínit informaci, že Citroën to s vozy střední třídy opravdu ještě nevzdal. Na začátku příštího desetiletí se můžeme těšit na velký sedan inspirovaný konceptem Cxperience. Duchovní nástupce modelu C5 bude sdílet spoustu komponentů s Peugeotem 508.

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud