Vlajková loď mnichovských elektromobilů  se má k zákazníkům dostat na konci příštího roku. Automobilka tak intenzivně pracuje na finálním ladění a podrobuje vůz náročným zkouškám.  Zdroj: BMW

Vlajková loď mnichovských elektromobilů se má k zákazníkům dostat na konci příštího roku. Automobilka tak intenzivně pracuje na finálním ladění a podrobuje vůz náročným zkouškám.  | Zdroj: BMW

Ty probíhají na severu Skandinávie, kde se zkouší jejich funkčnost v náročných zimních podmínkách. Zdroj: BMW

Ty probíhají na severu Skandinávie, kde se zkouší jejich funkčnost v náročných zimních podmínkách. | Zdroj: BMW

Konkrétně testuje ve finském Laponsku a na Severním mysu na ostrově Magerøya. Finálním laděním zde prochází především systém odpružení, sladění regulace motorů a elektrického pohonu všech kol. Zdroj: BMW

Konkrétně testuje ve finském Laponsku a na Severním mysu na ostrově Magerøya. Finálním laděním zde prochází především systém odpružení, sladění regulace motorů a elektrického pohonu všech kol. | Zdroj: BMW

Pro BMW je toto náročné testování nesmírně důležité, protože iX stojí na nové budoucí modulární platformě, kterou využijí i další vozy. Zdroj: BMW

Pro BMW je toto náročné testování nesmírně důležité, protože iX stojí na nové budoucí modulární platformě, kterou využijí i další vozy. | Zdroj: BMW

Cílem tvůrců je u BMW iX dosáhnout kombinované spotřeby 21 kWh/100 km a dojezdu na jedno nabití přes 600 kilometrů. To vše při kombinovaném výkonu 370 kW (500 koní) z dvou elektromotorů. Zdroj: BMW

Cílem tvůrců je u BMW iX dosáhnout kombinované spotřeby 21 kWh/100 km a dojezdu na jedno nabití přes 600 kilometrů. To vše při kombinovaném výkonu 370 kW (500 koní) z dvou elektromotorů. | Zdroj: BMW

Jak je zvykem, automobil se musí při takovém testování dostat až na samou hranici možného, tedy tam, kam se v reálném provozu jen málokdo přiblíží. Zdroj: BMW

Jak je zvykem, automobil se musí při takovém testování dostat až na samou hranici možného, tedy tam, kam se v reálném provozu jen málokdo přiblíží. | Zdroj: BMW

Na slibovaný dojezd na jedno nabití se s baterií o kapacitě 100 kWh dalo dostat. Nabíjení má umožňovat výkon až 200 kW. Zdroj: BMW

Na slibovaný dojezd na jedno nabití se s baterií o kapacitě 100 kWh dalo dostat. Nabíjení má umožňovat výkon až 200 kW. | Zdroj: BMW

Silné elektromotory zase pomohou s akcelerací z 0 na 100 km/h pod pět vteřin. Jak to všechno dopadne se ale dozvíme až příští rok. Zdroj: BMW

Silné elektromotory zase pomohou s akcelerací z 0 na 100 km/h pod pět vteřin. Jak to všechno dopadne se ale dozvíme až příští rok. | Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

 Zdroj: BMW

| Zdroj: BMW

Ty probíhají na severu Skandinávie, kde se zkouší jejich funkčnost v náročných zimních podmínkách. Zdroj: BMW
Konkrétně testuje ve finském Laponsku a na Severním mysu na ostrově Magerøya. Finálním laděním zde prochází především systém odpružení, sladění regulace motorů a elektrického pohonu všech kol. Zdroj: BMW
Pro BMW je toto náročné testování nesmírně důležité, protože iX stojí na nové budoucí modulární platformě, kterou využijí i další vozy. Zdroj: BMW
Cílem tvůrců je u BMW iX dosáhnout kombinované spotřeby 21 kWh/100 km a dojezdu na jedno nabití přes 600 kilometrů. To vše při kombinovaném výkonu 370 kW (500 koní) z dvou elektromotorů. Zdroj: BMW
23
Fotogalerie

BMW iX mrzne na norském ostrově. Cíle jsou stanoveny, finální testování probíhá

BMW se pochlubilo s fotografiemi z finálního testování elektromobilu iX. Na severu Evropy v tichosti ladí poslední detaily.

Vlajková loď mnichovských elektromobilů se má k zákazníkům dostat na konci příštího roku. Automobilka tak intenzivně pracuje na finálním ladění a podrobuje vůz náročným zkouškám. Ty probíhají na severu Skandinávie, kde se zkouší jeho funkčnost v náročných zimních podmínkách.

Konkrétně se testuje ve finském Laponsku a na Severním mysu na ostrově Magerøya. Finálním laděním zde prochází především systém odpružení, sladění regulace motorů a elektrického pohonu všech kol. Pro BMW je toto náročné testování nesmírně důležité, protože iX stojí na nové modulární platformě, kterou využijí i další vozy.

Cílem tvůrců je u BMW iX dosáhnout kombinované spotřeby 21 kWh/100 km a dojezdu na jedno nabití přes 600 kilometrů. To vše při kombinovaném výkonu 370 kW (500 koní) z dvou elektromotorů. Jak je zvykem, automobil se musí při takovém testování dostat až na samou hranici možného, tedy tam, kam se v reálném provozu jen málokdo přiblíží.

Na slibovaný dojezd na jedno nabití se s baterií o kapacitě 100 kWh dalo dostat. Nabíjení má umožňovat výkon až 200 kW. Silné elektromotory zase pomohou s akcelerací z 0 na 100 km/h pod pět vteřin. Jak to všechno dopadne, se ale dozvíme až příští rok.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud