Osmiválec disponuje 662 kW (900 k) a točivým momentem 1250 Nm. Ten však na kola nepustí kvůli životnosti hnacího ústrojí, musel být elektronicky omezen na 1050 Nm. Zdroj: Brabus

Osmiválec disponuje 662 kW (900 k) a točivým momentem 1250 Nm. Ten však na kola nepustí kvůli životnosti hnacího ústrojí, musel být elektronicky omezen na 1050 Nm. | Zdroj: Brabus

Přeplňovaný motor byl převrtán na objem 4,4 litru a dostal nová turbodmychadla, díky prodloužení auta bylo také nutné vyrobit nové výfuky. Zdroj: Brabus

Přeplňovaný motor byl převrtán na objem 4,4 litru a dostal nová turbodmychadla, díky prodloužení auta bylo také nutné vyrobit nové výfuky. | Zdroj: Brabus

Toto monstrum zdolá stovku za 4,4 sekundy a odvážní se s ním na terénních pneu Pirelli Scorpion ATR mohou vydat až k 210 km/h. Zdroj: Brabus

Toto monstrum zdolá stovku za 4,4 sekundy a odvážní se s ním na terénních pneu Pirelli Scorpion ATR mohou vydat až k 210 km/h. | Zdroj: Brabus

Karoserii i vnitřek ozvláštňují karbonové doplňky. Zdroj: Brabus

Karoserii i vnitřek ozvláštňují karbonové doplňky. | Zdroj: Brabus

Každý z deseti kusů má cenovku 658.625 euro, což je v přepočtu 16,2 milionu korun. Zdroj: Brabus

Každý z deseti kusů má cenovku 658.625 euro, což je v přepočtu 16,2 milionu korun. | Zdroj: Brabus

Vůz jezdí na 22“ kovaných kolech. Zdroj: Brabus

Vůz jezdí na 22“ kovaných kolech. | Zdroj: Brabus

Výkon zde jde ruku v ruce se skutečnými schopnostmi mimo silnici. Třída G dostala portálové nápravy, díky nimž má světlou výšku 49 centimetrů. Zdroj: Brabus

Výkon zde jde ruku v ruce se skutečnými schopnostmi mimo silnici. Třída G dostala portálové nápravy, díky nimž má světlou výšku 49 centimetrů. | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP Zdroj: Brabus

Brabus 900 XLP | Zdroj: Brabus

Přeplňovaný motor byl převrtán na objem 4,4 litru a dostal nová turbodmychadla, díky prodloužení auta bylo také nutné vyrobit nové výfuky. Zdroj: Brabus
Toto monstrum zdolá stovku za 4,4 sekundy a odvážní se s ním na terénních pneu Pirelli Scorpion ATR mohou vydat až k 210 km/h. Zdroj: Brabus
Karoserii i vnitřek ozvláštňují karbonové doplňky. Zdroj: Brabus
Každý z deseti kusů má cenovku 658.625 euro, což je v přepočtu 16,2 milionu korun. Zdroj: Brabus
27
Fotogalerie

Brabus postavili pekelný pick-up s výkonem 900 koní. Jejich vyladěná třída G je ale i pořádný pracant

Deset kousků, každý po šestnácti milionech… Silou a karbonem se tu rozhodně nešetřilo, důkladně přestavený Brabus 900 XLP však zvládne víc než městské bulváry.

Před dvěma lety připravil úpravce Brabus třídu G v nejsilnější verzi 63 AMG jako pick-up v konfiguraci double cab. Tehdy měl jejich výtvor solidních 588 kW (800 k), nyní nachystal podobnou záležitost s celými 662 kW (900 k) a točivým momentem 1250 N.m. Ten však na kola nepustí kvůli životnosti hnacího ústrojí, musel být elektronicky omezen na 1050 Nm.

Přeplňovaný osmiválec byl převrtán na objem 4,4 litru a dostal nová turbodmychadla, díky prodloužení auta bylo také nutné vyrobit nové výfuky. Toto monstrum zdolá stovku za 4,4 sekundy a odvážní se s ním na terénních pneu Pirelli Scorpion ATR mohou vydat až k 210 km/h.

Výkon zde jde ruku v ruce se skutečnými schopnostmi mimo silnici. Třída G dostala portálové nápravy, díky nimž má světlou výšku 49 centimetrů. Oproti sériovému stavu je karoserie delší o téměř 70 centimetrů a šířka narostla o 11,6 centimetru. Přední naviják zvládne utáhnout 4,5 tuny.

Vůz jezdí na 22“ kovaných kolech, karoserii i vnitřek ozvláštňují karbonové doplňky, v kapotě najdeme výrazné sací otvory a na střeše LED světelnou rampu. Každý z deseti kusů má cenovku 658.625 euro, což je v přepočtu 16,2 milionu korun.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud