Kanadské zastoupení Nissanu vkládá do tamního sedanu Altima s nově dostupným pohonem všech kol velké naděje. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Kanadské zastoupení Nissanu vkládá do tamního sedanu Altima s nově dostupným pohonem všech kol velké naděje. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Aby přitom na novinku strhlo pozornost, ve spolupráci s tamní dílnou Motorsports In Action (MIA) nyní představuje speciální projekt monstrózní varianty Altima-te AWD. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Aby přitom na novinku strhlo pozornost, ve spolupráci s tamní dílnou Motorsports In Action (MIA) nyní představuje speciální projekt monstrózní varianty Altima-te AWD. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Zajímavá stavba se ukáže na autosalonu v Montrealu a jedná se o podobnou myšlenku, kterou Nissan dříve představil na upraveném X-Trailu s názvem Rogue Warrior. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Zajímavá stavba se ukáže na autosalonu v Montrealu a jedná se o podobnou myšlenku, kterou Nissan dříve představil na upraveném X-Trailu s názvem Rogue Warrior. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Stejně jako SUV tak dostal i sedan pásový systém místo svých kol. U nich však změny na autě nekončí. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Stejně jako SUV tak dostal i sedan pásový systém místo svých kol. U nich však změny na autě nekončí. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Aby pásové adaptéry o délce 1220 mm a šířce 380 mm alespoň částečně zapadly do proporcí Altimy, karoserie byla rozšířena dodatečnými 180 mm blatníky. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Aby pásové adaptéry o délce 1220 mm a šířce 380 mm alespoň částečně zapadly do proporcí Altimy, karoserie byla rozšířena dodatečnými 180 mm blatníky. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Bodykit je přitom zahlazen do původních dílů kastle, nejde tak o žádné ledabyle našroubované díly. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Bodykit je přitom zahlazen do původních dílů kastle, nejde tak o žádné ledabyle našroubované díly. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Výroba nových blatníku podle Nissanu zabrala 150 hodin práce. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Výroba nových blatníku podle Nissanu zabrala 150 hodin práce. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

K montáží pásu bylo ještě potřeba zvýšit podvozek o dalších 50 mm a vůz samozřejmě používá zcela odlišnou geometrii vůči původnímu nastavení. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

K montáží pásu bylo ještě potřeba zvýšit podvozek o dalších 50 mm a vůz samozřejmě používá zcela odlišnou geometrii vůči původnímu nastavení. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Na pohonu všech kol pak Nissan nic neměnil. U Altimy pro kanadský trh je mimochodem dostupný ve standardní výbavě. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Na pohonu všech kol pak Nissan nic neměnil. U Altimy pro kanadský trh je mimochodem dostupný ve standardní výbavě. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Se systémem je nicméně výhradně spojena motorizace 2,5litrového benzinového čtyřválce o výkonu 135 kW (184 koní) a točivém momentu 241 N.m. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Se systémem je nicméně výhradně spojena motorizace 2,5litrového benzinového čtyřválce o výkonu 135 kW (184 koní) a točivém momentu 241 N.m. | Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan

Nissan Altima-te AWD | Zdroj: Nissan

Aby přitom na novinku strhlo pozornost, ve spolupráci s tamní dílnou Motorsports In Action (MIA) nyní představuje speciální projekt monstrózní varianty Altima-te AWD. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan
Zajímavá stavba se ukáže na autosalonu v Montrealu a jedná se o podobnou myšlenku, kterou Nissan dříve představil na upraveném X-Trailu s názvem Rogue Warrior. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan
Stejně jako SUV tak dostal i sedan pásový systém místo svých kol. U nich však změny na autě nekončí. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan
Aby pásové adaptéry o délce 1220 mm a šířce 380 mm alespoň částečně zapadly do proporcí Altimy, karoserie byla rozšířena dodatečnými 180 mm blatníky. | Nissan Altima-te AWD Zdroj: Nissan
17
Fotogalerie

Takhle se propaguje systém pohonu všech kol! Nissan obul sedanu Altima pásy

Svůj nový sedan Altima s pohonem všech kol propaguje Nissan v Kanadě docela zajímavým způsobem. Místo kol mu totiž nasadil pásy.

Kanadské zastoupení Nissanu vkládá do tamního sedanu Altima s nově dostupným pohonem všech kol velké naděje. Aby přitom na novinku strhlo pozornost, ve spolupráci s tamní dílnou Motorsports In Action (MIA) nyní představuje speciální projekt monstrózní varianty Altima-te AWD, která se určitě sněhu nezalekne.

Zajímavá stavba se ukáže na autosalonu v Montrealu a jedná se o podobnou myšlenku, kterou Nissan dříve představil na upraveném X-Trailu s názvem Rogue Warrior. Stejně jako SUV tak dostal i sedan pásový systém místo svých kol. U nich však změny na autě nekončí.

Aby pásové adaptéry o délce 1220 mm a šířce 380 mm alespoň částečně zapadly do proporcí Altimy, karoserie byla rozšířena dodatečnými 180 mm blatníky. Bodykit je přitom zahlazen do původních dílů kastle, nejde tak o žádné ledabyle našroubované díly. Výroba nových blatníku podle Nissanu zabrala 150 hodin práce.

Ve výsledku tak již poměrně zamračená Altima vypadá ještě agresivněji. K montáží pásu bylo ještě potřeba zvýšit podvozek o dalších 50 mm a vůz samozřejmě používá zcela odlišnou geometrii vůči původnímu nastavení. Na pohonu všech kol pak Nissan nic neměnil. U Altimy pro kanadský trh je mimochodem dostupný ve standardní výbavě.

Se systémem je nicméně výhradně spojena motorizace 2,5litrového benzinového čtyřválce o výkonu 135 kW (184 koní) a točivém momentu 241 N.m. S výkonnějším přeplňovaným dvoulitrem a hodnotami 185 kW (251 koní) a 369 N.m překvapivě dostupný není. Na videu níže však speciálu Altima-te AWD očividně síla zrovna neschází.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud