Nejsilnější verze svých elektrických SUV e-tron a e-tron Sportback nám Audi  představilo již v červenci . Nyní se však už výkonná „eska“ dostávají do prodeje také v Česku. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Nejsilnější verze svých elektrických SUV e-tron a e-tron Sportback nám Audi představilo již v červenci. Nyní se však už výkonná „eska“ dostávají do prodeje také v Česku. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Obě karosářské varianty modelů S těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned  trojici elektromotorů , která jim zajišťuje opravdu dostatečný výkon. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Obě karosářské varianty modelů S těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned trojici elektromotorů, která jim zajišťuje opravdu dostatečný výkon. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Dva ze tří elektromotorů jsou přitom uloženy v oblasti zadní nápravy, přední motor se okamžitě připojí, pokud řidič požaduje vyšší výkon nebo systémy vozu vyhodnotí, že dochází ke ztrátě trakce. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Dva ze tří elektromotorů jsou přitom uloženy v oblasti zadní nápravy, přední motor se okamžitě připojí, pokud řidič požaduje vyšší výkon nebo systémy vozu vyhodnotí, že dochází ke ztrátě trakce. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Kombinovaně zajišťuje ústrojí nejvyšší výkon až  370 kW (503 koní)  a točivý moment  973 N.m , a to v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Kombinovaně zajišťuje ústrojí nejvyšší výkon až 370 kW (503 koní) a točivý moment 973 N.m, a to v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Zrychlení z nuly na 100 km/h probíhá u obou karosářských verzí za 4,5 vteřiny a maximálně dosáhnou rychlosti 210 km/h. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Zrychlení z nuly na 100 km/h probíhá u obou karosářských verzí za 4,5 vteřiny a maximálně dosáhnou rychlosti 210 km/h. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Bateriový modul o kapacitě  95 kWh  pak zajistí dojezd na jedno nabití až  364 km  (e-tron S), respektive až  370 km  (e-tron S Sportback). | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Bateriový modul o kapacitě 95 kWh pak zajistí dojezd na jedno nabití až 364 km (e-tron S), respektive až 370 km (e-tron S Sportback). | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Za porci síly navíc a lepší dynamiku nevyhnutelně zaplatíte i menším dojezdem – standardní e-tron 55 quattro (max. 300 kW/407 k) nabízí se stejnou baterií dojezd až 446 km. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Za porci síly navíc a lepší dynamiku nevyhnutelně zaplatíte i menším dojezdem – standardní e-tron 55 quattro (max. 300 kW/407 k) nabízí se stejnou baterií dojezd až 446 km. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Minimálně tak  e-tron S  přijde na  2.452.900 Kč , přičemž se zvolením trendy karoserie  Sportback  se splývavou zádí zamíří cenovka na  2.517.900 Kč  (+65.000 Kč). | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Minimálně tak e-tron S přijde na 2.452.900 Kč, přičemž se zvolením trendy karoserie Sportback se splývavou zádí zamíří cenovka na 2.517.900 Kč (+65.000 Kč). | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Pro srovnání zmíněný slabší, avšak v dojezdu schopnější e-tron 55 quattro začíná na ceně 2.154.900 Kč. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Pro srovnání zmíněný slabší, avšak v dojezdu schopnější e-tron 55 quattro začíná na ceně 2.154.900 Kč. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Agresivnější vzezření je u modelů S standardem. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné)... | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Agresivnější vzezření je u modelů S standardem. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné)... | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

...na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

...na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Dále nechybí balíček asistentů pre sense basic a front, dvouzónová automatická klimatizace, sportovní multifunkční volant potažený kůží, sportovní sedačky čalouněné Alcantarou... | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Dále nechybí balíček asistentů pre sense basic a front, dvouzónová automatická klimatizace, sportovní multifunkční volant potažený kůží, sportovní sedačky čalouněné Alcantarou... | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

...digitální 12,3palcový přístrojový štít s rozšířenými funkcemi, 10,1palcový infotainment MMI Plus a nakonec i adaptivní sportovní pneumatický podvozek. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

...digitální 12,3palcový přístrojový štít s rozšířenými funkcemi, 10,1palcový infotainment MMI Plus a nakonec i adaptivní sportovní pneumatický podvozek. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Z příplatků lze zmínit dva designy 21palcových kol (od 59.200 Kč), které později Audi rozšíří také o 22palcová kola, Matrix LED světlomety (od 42.100 Kč)... | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Z příplatků lze zmínit dva designy 21palcových kol (od 59.200 Kč), které později Audi rozšíří také o 22palcová kola, Matrix LED světlomety (od 42.100 Kč)... | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

...3D audiosystém Bang & Olufsen (33.400 Kč), panoramatické střešní okno (43.200 Kč) nebo virtuální „kamerová“ zpětná zrcátka (44.700 Kč). | Audi e-tron S Zdroj: Audi

...3D audiosystém Bang & Olufsen (33.400 Kč), panoramatické střešní okno (43.200 Kč) nebo virtuální „kamerová“ zpětná zrcátka (44.700 Kč). | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

 | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Obě karosářské varianty modelů S těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned  trojici elektromotorů , která jim zajišťuje opravdu dostatečný výkon. | Audi e-tron S Zdroj: Audi
Dva ze tří elektromotorů jsou přitom uloženy v oblasti zadní nápravy, přední motor se okamžitě připojí, pokud řidič požaduje vyšší výkon nebo systémy vozu vyhodnotí, že dochází ke ztrátě trakce. | Audi e-tron S Zdroj: Audi
Kombinovaně zajišťuje ústrojí nejvyšší výkon až  370 kW (503 koní)  a točivý moment  973 N.m , a to v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode. | Audi e-tron S Zdroj: Audi
Zrychlení z nuly na 100 km/h probíhá u obou karosářských verzí za 4,5 vteřiny a maximálně dosáhnou rychlosti 210 km/h. | Audi e-tron S Zdroj: Audi
21
Fotogalerie

Silné Audi e-tron S má české ceny. Za 503 elektrických koní a 963 N.m dáte balík

Za pořádný výkon nezaplatíte pouze korunami na účtu, ale také nižším dojezdem.

Nejsilnější verze svých elektrických SUV e-tron a e-tron Sportback nám Audi představilo již v červenci. Nyní se však už výkonná „eska“ dostávají do prodeje také v Česku. Obě karosářské varianty modelů S těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned trojici elektromotorů, která jim zajišťuje opravdu dostatečný výkon.

Dva ze tří elektromotorů jsou přitom uloženy v oblasti zadní nápravy, přední motor se okamžitě připojí, pokud řidič požaduje vyšší výkon nebo systémy vozu vyhodnotí, že dochází ke ztrátě trakce. Kombinovaně zajišťuje ústrojí nejvyšší výkon až 370 kW (503 koní) a točivý moment 973 N.m, a to v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode.

Zrychlení z nuly na 100 km/h probíhá u obou karosářských verzí za 4,5 vteřiny a maximálně dosáhnou rychlosti 210 km/h. Bateriový modul o kapacitě 95 kWh pak zajistí dojezd na jedno nabití až 364 km (e-tron S), respektive až 370 km (e-tron S Sportback). Za porci síly navíc a lepší dynamiku nevyhnutelně zaplatíte i menším dojezdem – standardní e-tron 55 quattro (max. 300 kW/407 k) nabízí se stejnou baterií dojezd až 446 km.

Minimálně tak e-tron S přijde na 2.452.900 Kč, přičemž se zvolením trendy karoserie Sportback se splývavou zádí zamíří cenovka na 2.517.900 Kč (+65.000 Kč). Pro srovnání zmíněný slabší, avšak v dojezdu schopnější e-tron 55 quattro začíná na ceně 2.154.900 Kč.

Agresivnější vzezření je u modelů S standardem. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné), na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola. Dále nechybí balíček asistentů pre sense basic a front, dvouzónová automatická klimatizace, sportovní multifunkční volant potažený kůží, sportovní sedačky čalouněné Alcantarou, digitální 12,3palcový přístrojový štít s rozšířenými funkcemi, 10,1palcový infotainment MMI Plus a nakonec i adaptivní sportovní pneumatický podvozek.

Z příplatků lze zmínit dva designy 21palcových kol (od 59.200 Kč), které později Audi rozšíří také o 22palcová kola, Matrix LED světlomety (od 42.100 Kč), 3D audiosystém Bang & Olufsen (33.400 Kč), panoramatické střešní okno (43.200 Kč) nebo virtuální „kamerová“ zpětná zrcátka (44.700 Kč).

Audi e-tron S – technické údaje a české ceny
Verze e-tron S e-tron S Sportback
Pohon 3x elektromotor 3x elektromotor
Výkon [kW/min] 370 370
Točivý moment [Nm/min] 973 973
Kapacita baterie [kWh] 95 95
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,5 4,5
Max. rychlost [km/h] 210 210
Max. dojezd WLTP [km] 364 370
Pohotovostní hmotnost [kg] 2695 2695
Základní cena [Kč] 2.452.900 2.517.900

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud