Co předpověděly dřívější koncept a maskovaný prototyp je nyní realitou. Renault již oficiálně představuje na  veletrhu mobility IAA v Mnichově  nový elektromobil Mégane E-Tech Electric... | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Co předpověděly dřívější koncept a maskovaný prototyp je nyní realitou. Renault již oficiálně představuje na veletrhu mobility IAA v Mnichově nový elektromobil Mégane E-Tech Electric... | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

...který známé jméno současného hatchbacku, sedanu a kombi převádí i do formy crossoveru na baterky. Technika pod novou karoserií je ale známá, s alianční platformou CMF-EV přijel dříve  Nissan Ariya . | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

...který známé jméno současného hatchbacku, sedanu a kombi převádí i do formy crossoveru na baterky. Technika pod novou karoserií je ale známá, s alianční platformou CMF-EV přijel dříve Nissan Ariya. | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Kompaktní délku 4,21 metru s krátkými převisy karoserie doplňuje rozvor náprav 2,70 metru pro zajištění prostorné kabiny – konstrukční přístup, se kterými přichází většina dnešních elektromobilů. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Kompaktní délku 4,21 metru s krátkými převisy karoserie doplňuje rozvor náprav 2,70 metru pro zajištění prostorné kabiny – konstrukční přístup, se kterými přichází většina dnešních elektromobilů. | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Renault zmiňuje pro elektromobil i celkem slušnou hmotnost 1645 kg. Objem kufru čítá 440 litrů s dalšími 22 litry pod podlahou pro uložení nabíjecích kabelů. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Renault zmiňuje pro elektromobil i celkem slušnou hmotnost 1645 kg. Objem kufru čítá 440 litrů s dalšími 22 litry pod podlahou pro uložení nabíjecích kabelů. | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Od svých spalovacích protějšků se Mégane E-Tech Electric odlišuje taky novou architekturou palubní desky s 12,3palcových digitálním štítem a na výšku situovaným 12palcových infotainmentem u vyšších výbav. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Od svých spalovacích protějšků se Mégane E-Tech Electric odlišuje taky novou architekturou palubní desky s 12,3palcových digitálním štítem a na výšku situovaným 12palcových infotainmentem u vyšších výbav. | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Nižší úrovně crossoveru si vystačí s 9palcovou obrazovkou. Uvnitř jsou použity recyklované materiály pro čalounění nebo panely obložení. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Nižší úrovně crossoveru si vystačí s 9palcovou obrazovkou. Uvnitř jsou použity recyklované materiály pro čalounění nebo panely obložení. | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Pohonné ústrojí s jedním elektromotorem bude nabízeno ve dvou specifikacích výkonu a se dvěma velikostmi baterie – 95 kW (130 koní)/250 N.m nebo 160 kW (218 koní)/300 N.m... | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Pohonné ústrojí s jedním elektromotorem bude nabízeno ve dvou specifikacích výkonu a se dvěma velikostmi baterie – 95 kW (130 koní)/250 N.m nebo 160 kW (218 koní)/300 N.m... | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

...v kombinaci s bateriemi o kapacitě 40 kWh (pro dojezd až 300 km) nebo 60 kWh (až 470 km). | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

...v kombinaci s bateriemi o kapacitě 40 kWh (pro dojezd až 300 km) nebo 60 kWh (až 470 km). | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Nejsilnější specifikace elektromobilu zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,4 sekundy a maximálně dosáhne rychlosti 160 km/h. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Nejsilnější specifikace elektromobilu zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,4 sekundy a maximálně dosáhne rychlosti 160 km/h. | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

DC nabíjení umí Mégane E-Tech Electric výkonem až 130 kW, kdy takto zajistí dojezd 300 km za 30 minut stání u nabíječky. AC nabíjení je dostupné výkonem až 22 kW pro zajištění dojezdu 160 km za zhruba hodinu. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

DC nabíjení umí Mégane E-Tech Electric výkonem až 130 kW, kdy takto zajistí dojezd 300 km za 30 minut stání u nabíječky. AC nabíjení je dostupné výkonem až 22 kW pro zajištění dojezdu 160 km za zhruba hodinu. | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Spuštění objednávek Méganu E-Tech Electric plánuje Renault na únor příštího roku, k prodejcům zamíří první kusy o měsíc později. Cenovky tedy zatím neznáme. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Spuštění objednávek Méganu E-Tech Electric plánuje Renault na únor příštího roku, k prodejcům zamíří první kusy o měsíc později. Cenovky tedy zatím neznáme. | Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault

| Renault Mégane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

...který známé jméno současného hatchbacku, sedanu a kombi převádí i do formy crossoveru na baterky. Technika pod novou karoserií je ale známá, s alianční platformou CMF-EV přijel dříve  Nissan Ariya . | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault
Kompaktní délku 4,21 metru s krátkými převisy karoserie doplňuje rozvor náprav 2,70 metru pro zajištění prostorné kabiny – konstrukční přístup, se kterými přichází většina dnešních elektromobilů. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault
Renault zmiňuje pro elektromobil i celkem slušnou hmotnost 1645 kg. Objem kufru čítá 440 litrů s dalšími 22 litry pod podlahou pro uložení nabíjecích kabelů. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault
Od svých spalovacích protějšků se Mégane E-Tech Electric odlišuje taky novou architekturou palubní desky s 12,3palcových digitálním štítem a na výšku situovaným 12palcových infotainmentem u vyšších výbav. | Renault Mégane E-Tech Electric Zdroj: Renault
26
Fotogalerie

Nový Renault Mégane E-Tech Electric oficiálně: Zvládne mezi 300 až 470 km

Jméno Mégane teď najdete i na elektrickém crossoveru, který dorazí na trh příští rok.

Co předpověděly dřívější koncept a maskovaný prototyp je nyní realitou. Renault již oficiálně představuje na veletrhu mobility IAA v Mnichově nový elektromobil Mégane E-Tech Electric, který známé jméno současného hatchbacku, sedanu a kombi převádí i do formy crossoveru na baterky. Technika pod novou karoserií je ale známá, s alianční platformou CMF-EV přijel dříve Nissan Ariya.

Kompaktní délku 4,21 metru s krátkými převisy karoserie doplňuje rozvor náprav 2,70 metru pro zajištění prostorné kabiny – konstrukční přístup, se kterými přichází většina dnešních elektromobilů. Renault zmiňuje pro elektromobil i celkem slušnou hmotnost 1645 kg. Objem kufru čítá 440 litrů s dalšími 22 litry pod podlahou pro uložení nabíjecích kabelů.

Od svých spalovacích protějšků se Mégane E-Tech Electric odlišuje taky novou architekturou palubní desky s 12,3palcových digitálním štítem a na výšku situovaným 12palcových infotainmentem u vyšších výbav. Nižší úrovně crossoveru si vystačí s 9palcovou obrazovkou. Uvnitř jsou použity recyklované materiály pro čalounění nebo panely obložení.

Pohonné ústrojí s jedním elektromotorem bude nabízeno ve dvou specifikacích výkonu a se dvěma velikostmi baterie – 95 kW (130 koní)/250 N.m nebo 160 kW (218 koní)/300 N.m, v kombinaci s bateriemi o kapacitě 40 kWh (pro dojezd až 300 km) nebo 60 kWh (až 470 km). Nejsilnější specifikace elektromobilu zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,4 sekundy a maximálně dosáhne rychlosti 160 km/h.

DC nabíjení umí Mégane E-Tech Electric výkonem až 130 kW, kdy takto zajistí dojezd 300 km za 30 minut stání u nabíječky. AC nabíjení je dostupné výkonem až 22 kW pro zajištění dojezdu 160 km za zhruba hodinu.

Spuštění objednávek Méganu E-Tech Electric plánuje Renault na únor příštího roku, k prodejcům zamíří první kusy o měsíc později. Cenovky tedy zatím neznáme.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud