Hyundai i10 v rámci expanze svých výbav představil sportovně střiženou verzi N Line, která se před pár dny začala  vyrábět v Turecku . Změny nespočívají jen v úpravě exteriéru a interiéru, ale i v možnosti vybavit vůz přeplňovaným motorem o výkonu 100 koní. České zastoupení značky nyní zveřejnilo ceny a můžeme se tak podívat, jak si novinka na trhu stojí.

Hyundai i10 v rámci expanze svých výbav představil sportovně střiženou verzi N Line, která se před pár dny začala vyrábět v Turecku. Změny nespočívají jen v úpravě exteriéru a interiéru, ale i v možnosti vybavit vůz přeplňovaným motorem o výkonu 100 koní. České zastoupení značky nyní zveřejnilo ceny a můžeme se tak podívat, jak si novinka na trhu stojí.

Hyundai i10 N Line s atmosférickým motorem 1.2i a pětistupňovou manuální převodovkou startuje na částce  379.990 Kč . Vychází tedy na stejné peníze jako nejvyšší verze Style se stejným motorem. Za přeplňovaný motor 1.0 T-GDI o výkonu 73 kW (100 koní) připlatíte 30 tisíc korun. Stejnou částku pak dáte i za pětistupňovou automatickou převodovku.

Hyundai i10 N Line s atmosférickým motorem 1.2i a pětistupňovou manuální převodovkou startuje na částce 379.990 Kč. Vychází tedy na stejné peníze jako nejvyšší verze Style se stejným motorem. Za přeplňovaný motor 1.0 T-GDI o výkonu 73 kW (100 koní) připlatíte 30 tisíc korun. Stejnou částku pak dáte i za pětistupňovou automatickou převodovku.

Ve výbavě najdete manuální klimatizaci, infotainment s úhlopříčkou 8“, bluetooth, zadní parkovací kameru či tempomat. Pokud ale chcete sportovně střiženou verzi s tou maximální možnou výbavou, budete muset sáhnout po nástavbě N Line Style, která do vozu přidá i automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla či bezdrátové nabíjení mobilních telefonů.

Ve výbavě najdete manuální klimatizaci, infotainment s úhlopříčkou 8“, bluetooth, zadní parkovací kameru či tempomat. Pokud ale chcete sportovně střiženou verzi s tou maximální možnou výbavou, budete muset sáhnout po nástavbě N Line Style, která do vozu přidá i automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla či bezdrátové nabíjení mobilních telefonů.

Tato verze startuje s motorem 1.2i na částce  399.990 Kč . S přeplňovanou jednotkou pod kapotou jste v tom za  429.990 Kč . Nutno ale podotknout, že se jedná pouze o standardní ceny. Hyundai dává v rámci letní akce na všechny verze slevu. Od každé částky si tak odečtěte ještě 40 tisíc korun. 

Tato verze startuje s motorem 1.2i na částce 399.990 Kč. S přeplňovanou jednotkou pod kapotou jste v tom za 429.990 Kč. Nutno ale podotknout, že se jedná pouze o standardní ceny. Hyundai dává v rámci letní akce na všechny verze slevu. Od každé částky si tak odečtěte ještě 40 tisíc korun. 

Verze N Line mají vedle nového motoru i 16palcová kola. Ani jednu z těchto položek do ostatních verzí nelze připlatit. Volitelná výbava je u sportovně střižených verzí strohá. Jako u všech modelů si můžete připlatit 12.900 korun za metalízu a pro verzi N Line Style je k mání paket Premium, který vůz doplní o navigaci, funkci Bluelink či rozpoznávání dopravních značek.

Verze N Line mají vedle nového motoru i 16palcová kola. Ani jednu z těchto položek do ostatních verzí nelze připlatit. Volitelná výbava je u sportovně střižených verzí strohá. Jako u všech modelů si můžete připlatit 12.900 korun za metalízu a pro verzi N Line Style je k mání paket Premium, který vůz doplní o navigaci, funkci Bluelink či rozpoznávání dopravních značek.

Hyundai i10 N Line moc konkurentů nemá. Za nejbližšího můžeme považovat  Volkswagen up! GTI . Ten je ale oproti i10 braný jako pravá ostrá verze. N Line od Hyundaie je přitom jen výbava, která dodá něco navíc. VW up! GTI stojí  412.900 Kč . Oproti i10 N Line ale může mít 17palcová kola, třídveřové provedení a již v základu má sportovně laděný podvozek. Jeho motor 1.0 TSI pak dosahuje výkonu 85 kW (115 koní).  Foto: Petr Homolka

Hyundai i10 N Line moc konkurentů nemá. Za nejbližšího můžeme považovat Volkswagen up! GTI. Ten je ale oproti i10 braný jako pravá ostrá verze. N Line od Hyundaie je přitom jen výbava, která dodá něco navíc. VW up! GTI stojí 412.900 Kč. Oproti i10 N Line ale může mít 17palcová kola, třídveřové provedení a již v základu má sportovně laděný podvozek. Jeho motor 1.0 TSI pak dosahuje výkonu 85 kW (115 koní).  | Foto: Petr Homolka

Pokud vezmeme nejvyšší výbavu N Line Style, tak Hyundai vychází stále výhodněji. Se započtením aktuální slevy by vás vyšel na 389.990 Kč. Musíte ale počítat s deficitem patnácti koní. Kompletní technické detaily zatím české zastoupení Hyundaie nezveřejnilo. Přímé srovnání s německým prckem by ale nebylo fér. Už jenom proto, že i10 N Line není pravověrná ostrá verze. Foto: Petr Homolka

Pokud vezmeme nejvyšší výbavu N Line Style, tak Hyundai vychází stále výhodněji. Se započtením aktuální slevy by vás vyšel na 389.990 Kč. Musíte ale počítat s deficitem patnácti koní. Kompletní technické detaily zatím české zastoupení Hyundaie nezveřejnilo. Přímé srovnání s německým prckem by ale nebylo fér. Už jenom proto, že i10 N Line není pravověrná ostrá verze. | Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i | Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i | Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i | Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i | Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i | Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i | Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i | Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i Foto: Petr Homolka

| Hyundai i10 1.0i | Foto: Petr Homolka

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) Foto: Jan Mička

Volkswagen up! GTI (85 kW) | Foto: Jan Mička

Hyundai i10 N Line s atmosférickým motorem 1.2i a pětistupňovou manuální převodovkou startuje na částce  379.990 Kč . Vychází tedy na stejné peníze jako nejvyšší verze Style se stejným motorem. Za přeplňovaný motor 1.0 T-GDI o výkonu 73 kW (100 koní) připlatíte 30 tisíc korun. Stejnou částku pak dáte i za pětistupňovou automatickou převodovku.
Ve výbavě najdete manuální klimatizaci, infotainment s úhlopříčkou 8“, bluetooth, zadní parkovací kameru či tempomat. Pokud ale chcete sportovně střiženou verzi s tou maximální možnou výbavou, budete muset sáhnout po nástavbě N Line Style, která do vozu přidá i automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla či bezdrátové nabíjení mobilních telefonů.
Tato verze startuje s motorem 1.2i na částce  399.990 Kč . S přeplňovanou jednotkou pod kapotou jste v tom za  429.990 Kč . Nutno ale podotknout, že se jedná pouze o standardní ceny. Hyundai dává v rámci letní akce na všechny verze slevu. Od každé částky si tak odečtěte ještě 40 tisíc korun. 
Verze N Line mají vedle nového motoru i 16palcová kola. Ani jednu z těchto položek do ostatních verzí nelze připlatit. Volitelná výbava je u sportovně střižených verzí strohá. Jako u všech modelů si můžete připlatit 12.900 korun za metalízu a pro verzi N Line Style je k mání paket Premium, který vůz doplní o navigaci, funkci Bluelink či rozpoznávání dopravních značek.
27
Fotogalerie

Hyundai i10 N Line má české ceny. Jak si vede proti velkému rivalovi z Bratislavy?

Hyundai osadil svůj nejmenší model přeplňovaným motorem o výkonu 100 koní. O vyloženě ostrý model ovšem nejde.

Hyundai i10 v rámci expanze svých výbav představil sportovně střiženou verzi N Line, která se před pár dny začala vyrábět v Turecku. Změny nespočívají jen v úpravě exteriéru a interiéru, ale i v možnosti vybavit vůz přeplňovaným motorem o výkonu 100 koní. České zastoupení značky nyní zveřejnilo ceny a můžeme se tak podívat, jak si novinka na trhu stojí.

Hyundai i10 N Line s atmosférickým motorem 1.2i a pětistupňovou manuální převodovkou startuje na částce 379.990 Kč. Vychází tedy na stejné peníze jako nejvyšší verze Style se stejným motorem. Za přeplňovaný motor 1.0 T-GDI o výkonu 73 kW (100 koní) připlatíte 30 tisíc korun. Stejnou částku pak dáte i za pětistupňovou automatickou převodovku.

Ve výbavě najdete manuální klimatizaci, infotainment s úhlopříčkou 8“, bluetooth, zadní parkovací kameru či tempomat. Pokud ale chcete sportovně střiženou verzi s tou maximální možnou výbavou, budete muset sáhnout po nástavbě N Line Style, která do vozu přidá i automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla či bezdrátové nabíjení mobilních telefonů.

Tato verze startuje s motorem 1.2i na částce 399.990 Kč. S přeplňovanou jednotkou pod kapotou jste v tom za 429.990 Kč. Nutno ale podotknout, že se jedná pouze o standardní ceny. Hyundai dává v rámci letní akce na všechny verze slevu. Od každé částky si tak odečtěte ještě 40 tisíc korun. 

Verze N Line mají vedle nového motoru i 16palcová kola. Ani jednu z těchto položek do ostatních verzí nelze připlatit. Volitelná výbava je u sportovně střižených verzí strohá. Jako u všech modelů si můžete připlatit 12.900 korun za metalízu a pro verzi N Line Style je k mání paket Premium, který vůz doplní o navigaci, funkci Bluelink či rozpoznávání dopravních značek.

Hyundai i10 N Line moc konkurentů nemá. Za nejbližšího můžeme považovat Volkswagen up! GTI, který se vyrábí společně se Škodou Citigo a Seatem Mii v továrně VW v Bratislavě. Oproti i10 je brán jako ostrá verze. N Line od Hyundaie je přitom jen výbava, která dodá něco navíc. VW up! GTI stojí 412.900 Kč. Oproti i10 N Line ale může mít 17palcová kola, třídveřové provedení a již v základu má sportovně laděný podvozek. Jeho motor 1.0 TSI pak dosahuje výkonu 85 kW (115 koní). 

Pokud vezmeme nejvyšší výbavu N Line Style, tak Hyundai vychází stále výhodněji. Se započtením aktuální slevy by vás vyšel na 389.990 Kč. Musíte ale počítat s deficitem patnácti koní. Kompletní technické detaily zatím české zastoupení Hyundaie nezveřejnilo. Přímé srovnání s německým prckem by ale nebylo fér. Už jenom proto, že i10 N Line není pravověrná ostrá verze.

S motorem 1.0 T-GDI se nabízí i korporátní sourozenec Kia Picanto. Ta se ve verzi GT prodává za 369.980 Kč. Za tuto cenu nabídne téměř totožnou výbavu, ale její divoký design nemusí sednout každému.

Galerie doplněna o standardní verzi vozu.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud