6
Fotogalerie

Eisenmann Audi R8 Spark Eight: první velká přestavba stojí za to

Společnost Eisnmann je známa především svými laděným výfuky, nyní se však konečně blýskla kompletní konverzí celého auta. A nesáhla po ničem menším než po stroji Audi R8, který přejmenovala na Spark Eight.

Ten se kupodivu na první pohled odlišuje kompletním bodykitem zhotoveným z uhlíkových kompozitů a vyvedeným ve světle šedém provedení. A již v tento moment je jasné, že nepůjde o nic levného. Třeba samotné devatenáctipaclové ráfky s pneumatikami o rozměru 235/35 vpředu a 315/30 vzadu vás přijdou celkem na 7 300 eur. Tužší podvozek pak stojí 3 850 eur, nicméně celé přestavbě dominuje pochopitelně pečlivě vyvedený výfuk s centrální koncovkou a „drsným“ zvukem.

Pokud stojíte o všechny výše popsané změny, připravte si hotovost ve výši nikoli zanedbatelných 35 210 eur.

Audi R8 Eisenmann 3.jpg Audi R8 Eisenmann 6.jpg Audi R8 Eisenmann 2.jpg
Audi R8 Eisenmann 1.jpg
Audi R8 Eisenmann 4.jpg Audi R8 Eisenmann 5.jpg
Audi R8 Spark Eight od Eisenmanu

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud