Faceliftová verze Hyundai i30 již sjíždí z výrobních linek nošovického závodu ve všech verzích. Vozy jsou určené především pro Evropu, ale setkat se nimi můžete třeba i v Maroku.
Hyundai i30 si na začátku letošního roku prošel faceliftem, který mu nadělil upravený styling, lehce upravený interiér a nové hybridní motory. V polovině května jsme vás informovali o blížícím se náběhu novinky do výroby v Nošovicích, k čemuž došlo v pondělí 25. května po šestitýdenní odstávce z důvodu pandemie koronaviru.
Nošovice nyní informují, že měsíc od zahájení výroby prvních kusů faceliftu Hyundaie i30, sjíždí z výrobních linek už kompletní modelová řada včetně sportovně střižených verzí N Line (hatchback N Line naběhl do výroby 15.6.). Jako poslední se do výroby dostala verze Fastback N Line, která poprvé sjela z výrobní linky 22. června a první kus putuje do Německa.
Model i30 byl prvním vozem, který se v Nošovicích v roce 2008 vyrobil. „Za 11 a půl roku jsme jich v Nošovicích vyrobili již 1.170.000 kusů. Modelovou řadu i30 vyrábíme ve všech modifikacích především pro evropské trhy. Loni tyto vozy nejčastěji putovaly do Německa, Španělska, České republiky, Velké Británie a Polska,“ uvedl vedoucí subdivize výroby Miroslav Jasiok.
I když jsou vozy vyrobené u nás určeny především pro Evropu, můžete se s některými kousky potkat i mnohem dál. Pár jich jezdí v Maroku, Singapuru či na Novém Zélandu. Celkově tak můžete na vozy vyrobené u nás narazit ve čtyřiceti zemích.
Hyundai i30 HB po faceliftu: Technická data a české ceny zážehových motorů |
Motor |
1.5 CVVT |
1.0 T-GDI |
1.0 T-GDI 48V |
1.5 T-GDI 48V |
Převodovka |
6M |
6M(7A) |
6M(7A) |
6M(7A) |
Zdvihový objem [cm3] |
1498 |
998 |
998 |
1482 |
Válce/ventily |
4/4 |
3/4 |
3/4 |
4/4 |
Největší výkon [kW/min] |
81/6000 |
88/6000 |
88/6000 |
118/5500 |
Točivý moment [N.m/min] |
144/3500 |
172/1500 |
172/1500 |
253/1500 |
Maximální rychlost [km/h] |
187 |
196 |
196 |
210 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] |
12,3 |
11,2 |
11,2 |
8,4(8,6) |
Pohotovostní hmotnost [kg] |
1176 |
1204(1234) |
1216(1246) |
1250(1282) |
Komb. spotřeba [l/100 km] |
neuvedena |
neuvedena |
neuvedena |
neuvedena |
Cena Start [Kč] |
319.990 |
- |
- |
- |
Cena Start Plus [Kč] |
329.990 |
349.990 |
- |
- |
Cena Comfort [Kč] |
369.990 |
389.990 |
409.990 |
439.990 |
Cena Smart [Kč] |
399.990 |
419.990 |
439.990 |
469.990 |
Cena Style [Kč] |
- |
- |
- |
519.990 |
Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku za 50.000 Kč, ceny platí od 1.4. 2020 |
Hyundai i30 HB po faceliftu: Technická data a české ceny vznětových motorů |
Motor |
1.6 CRDi |
1.6 CRDi 48V |
Převodovka |
6M(7A) |
6M(7A) |
Zdvihový objem [cm3] |
1598 |
1598 |
Válce/ventily |
4/4 |
4/4 |
Největší výkon [kW/min] |
85/4000 |
100/4000 |
Točivý moment [N.m/min] |
280(300)/1500 |
280(320)/1500(2000) |
Maximální rychlost [km/h] |
192 |
200 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] |
10,9 |
10,2(9,9) |
Pohotovostní hmotnost [kg] |
1313(1343) |
1313(1343) |
Komb. spotřeba [l/100 km] |
neuvedena |
neuvedena |
Cena Start [Kč] |
- |
- |
Cena Start Plus [Kč] |
389.990 |
- |
Cena Comfort [Kč] |
429.990 |
- |
Cena Smart [Kč] |
459.990 |
479.990 |
Cena Style [Kč] |
509.990 |
529.990 |
Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku za 50.000 Kč, ceny platí od 1.4. 2020 |