Trend modelů kategorie SUV se splývavou zádí je stále naživu, tudíž není překvapením, že méně praktické karosářské varianty se zanedlouho dočká i elektromobil e-tron od Audi. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

Trend modelů kategorie SUV se splývavou zádí je stále naživu, tudíž není překvapením, že méně praktické karosářské varianty se zanedlouho dočká i elektromobil e-tron od Audi. | Prototyp Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

Ostatně německá automobilka nám již letos v Ženevě ukázala maskovaný předprodukční prototyp. Z testování v mrazivých podmínkách Finska přitom pochází nejnovější upoutávka, na které můžeme „stylovější“ e-tron Sportback vidět v pohybu. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

Ostatně německá automobilka nám již letos v Ženevě ukázala maskovaný předprodukční prototyp. Z testování v mrazivých podmínkách Finska přitom pochází nejnovější upoutávka, na které můžeme „stylovější“ e-tron Sportback vidět v pohybu. | Prototyp Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

Sportback bude tedy klasickým rozšířením nabídky SUV e-tron, a to pro zájemce s trochu „výstřednějším“ vkusem. Dále chce samozřejmě Audi tímto krokem navýšit prodeje modelu. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

Sportback bude tedy klasickým rozšířením nabídky SUV e-tron, a to pro zájemce s trochu „výstřednějším“ vkusem. Dále chce samozřejmě Audi tímto krokem navýšit prodeje modelu. | Prototyp Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

Produkce Sportbacku bude rovněž probíhat v závodě Audi v belgickém Bruselu. Prodej má započít na konci letošního roku. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

Produkce Sportbacku bude rovněž probíhat v závodě Audi v belgickém Bruselu. Prodej má započít na konci letošního roku. | Prototyp Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

Sportback si samozřejmě vypůjčí techniku standardního e-tronu. Čekat tak můžeme dvojici elektromotorů pro pohon všech kol, souhrnný výkon obou jednotek 300 kW (408 koní)... | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

Sportback si samozřejmě vypůjčí techniku standardního e-tronu. Čekat tak můžeme dvojici elektromotorů pro pohon všech kol, souhrnný výkon obou jednotek 300 kW (408 koní)... | Prototyp Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

...točivý moment 664 N.m, zrychlení z nuly na stovku kolem 5,7 sekundy a maximální rychlost 200 km/h. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

...točivý moment 664 N.m, zrychlení z nuly na stovku kolem 5,7 sekundy a maximální rychlost 200 km/h. | Prototyp Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

Kapacita akumulátorů činí v e-tronu 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

Kapacita akumulátorů činí v e-tronu 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. | Prototyp Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

E-tron pak nabízí možnost nabíjení na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem výkonem až 150 kW, přičemž v takovém případě se na 80 % kapacity akumulátoru dostanete asi za půl hodiny. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

E-tron pak nabízí možnost nabíjení na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem výkonem až 150 kW, přičemž v takovém případě se na 80 % kapacity akumulátoru dostanete asi za půl hodiny. | Prototyp Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

Standardní Audi e-tron začíná v ČR na cenovce 2.094.900 Kč. Je tedy možné, že stylovější Sportback bude nabízen s menším příplatkem. | Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi

Standardní Audi e-tron začíná v ČR na cenovce 2.094.900 Kč. Je tedy možné, že stylovější Sportback bude nabízen s menším příplatkem. | Audi e-tron Sportback | Zdroj: Audi

Ostatně německá automobilka nám již letos v Ženevě ukázala maskovaný předprodukční prototyp. Z testování v mrazivých podmínkách Finska přitom pochází nejnovější upoutávka, na které můžeme „stylovější“ e-tron Sportback vidět v pohybu. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi
Sportback bude tedy klasickým rozšířením nabídky SUV e-tron, a to pro zájemce s trochu „výstřednějším“ vkusem. Dále chce samozřejmě Audi tímto krokem navýšit prodeje modelu. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi
Produkce Sportbacku bude rovněž probíhat v závodě Audi v belgickém Bruselu. Prodej má započít na konci letošního roku. | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi
Sportback si samozřejmě vypůjčí techniku standardního e-tronu. Čekat tak můžeme dvojici elektromotorů pro pohon všech kol, souhrnný výkon obou jednotek 300 kW (408 koní)... | Prototyp Audi e-tron Sportback Zdroj: Audi
9
Fotogalerie

Audi e-tron Sportback v akci: Stylovější verze elektromobilu najíždí testovací kilometry

Nedlouho po uvedení modelu e-tron do prodeje se už Audi chystá na premiéru druhé karosářské varianty elektrického SUV.

Trend modelů kategorie SUV se splývavou zádí je stále naživu, tudíž není překvapením, že méně praktické karosářské varianty se zanedlouho dočká i elektromobil e-tron od Audi. Ostatně německá automobilka nám již letos v Ženevě ukázala maskovaný předprodukční prototyp (viz galerie). Z testování v mrazivých podmínkách Finska přitom pochází nejnovější upoutávka, na které můžeme „stylovější“ e-tron Sportback vidět v pohybu.

Sportback bude tedy klasickým rozšířením nabídky SUV e-tron, a to pro zájemce s trochu „výstřednějším“ vkusem. Dále chce samozřejmě Audi tímto krokem navýšit prodeje e-tronu. Produkce Sportbacku bude rovněž probíhat v závodě Audi v belgickém Bruselu. Prodej má započít na konci letošního roku.

Sportback si samozřejmě vypůjčí techniku standardního e-tronu. Čekat tak můžeme dvojici elektromotorů pro pohon všech kol, souhrnný výkon obou jednotek 300 kW (408 koní), točivý moment 664 N.m, zrychlení z nuly na stovku kolem 5,7 sekundy a maximální rychlost 200 km/h.  

Kapacita akumulátorů činí v e-tronu 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. E-tron pak nabízí možnost nabíjení na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem výkonem až 150 kW, přičemž v takovém případě se na 80 % kapacity akumulátoru dostanete asi za půl hodiny.

Standardní Audi e-tron začíná v ČR na cenovce 2.094.900 Kč. Je tedy možné, že stylovější Sportback bude nabízen s menším příplatkem. Na druhou stranu, nedávno uvedené Audi RS 5 Sportback přijelo na český trh s identickou cenou jako u standardního kupé RS 5. Možná tedy Audi zvolí stejnou strategii a karosářské varianty e-tronu nebude cenově rozlišovat.  

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud