Čtyřválcové motory přeplňované turbodmychadlem a standardní pohon zadních kol by měl šanci uspět i u nás.
Jak asi čekáte, vůz debutuje v Americe. Vzhledem k novému dovozci značky u nás je ale dost možné, že se objeví i zde. Pojďme se tedy podívat, co si Cadillac do boje s BMW řady 3 a Alfou Romeo Giulia přivezl.
Cadillac CT4 je dostupný ve čtyřech výbavách - Luxury, Premium Luxury, Sport a samozřejmě jako ostré V. Nabídka motorů je pro Evropu přátelská, zahrnuje dvojici přeplňovaných motorů, z nichž oba mají poháněnou zadní nápravu, ovšem je tu možnost i čtyřkolky.
Prvním motorem v nabídce je dvoulitrový čtyřválec o výkonu 177 kW (241 koní) a s točivým momentem 350 N.m. Jedinou volbou převodovky je osmistupňový automat. Druhá jednotka už je o něco silnější a dostupná pouze pro výbavu premium Luxury. Ze čtyřválce 2,7 litru doluje 230 kW (313 koní). Výkon se posílá na kola pomocí 10stupňové automatické převodovky.
Vrcholná verze CT4-V má silnější ze dvou motorů, ovšem vyšroubovaný na 329 koní. Verze s označením V se navíc budou moct chlubit adaptivním podvozkem MRC. Objednávky bude automobilka přijímat ještě tento rok, o cenách se však zatím nemluví. Cadillac CT4 má dobře našlápnuto pro vstup do Evropy, na tyto informace si ale budeme muset ještě počkat.