V posledním kole nárazových testů Euro NCAP se kromě nového Superbu představil také Hyundai i20 a Fiat Panda Cross. První jmenovaný nakonec odešel s výsledkem čtyř hvězdiček, malý italský hatchback pak dostal hvězdičky pouze tři.
Hyundai i20 obdržel za ochranu dospělých cestujících 85 %, za ochranu dětí 73 %, ochrana chodců mu vynesla 79 % a nabídka bezpečnostních asistentů 64 %. Výsledky testů říkají, že vůz nabízí dostatečně tuhou karoserii, která zůstává i během nárazu stabilní, problémy se ale objevily u zadního okenního airbagu, který se během svého vystřelení zachytil o obložení interiéru a na svém místě tak nebylo dostatečně rychle. Automobilka údajně vyšetřuje příčinu.
Fiat Panda Cross dostal pouze tři hvězdičky. Za ochranu dospělých osob to bylo 70 %, za ochranu dětí 77 %, ochrana chodců vynesla tomuto automobilu 50 % a v případě bezpečnostních asistentů byl výsledek 46 %.
Body Panda ztratila především při hodnocení ochrany řidiče. Automobil totiž nabízí pro trup řidiče slabou ochranu při nárazu s přesazením, při nárazu bez přesazení je pak ochrana hodnocena jako špatná. Dalším problémem tohoto vozu je fakt, že navzdory vystřelenému airbagu došlo ke kontaktu hlavy řidiče s volantem.