Dojezd 402 kilometrů se týká základního provedení MG5, luxusnější model Trophy na britském trhu (struktura zdejších výbav zřejmě nebude stejná) ujede 378 kilometrů dle WLTP. Zdroj: MG
Důležité informace pro českého zákazníka: do kufru se vejde 578 až 1367 litrů nákladu, utáhne přívěs o hmotnosti 500 kilogramů (brzděný i nebrzděný). Zdroj: MG
Stejnosměrné nabíjení je možné až 87 kW, na 50kW nabíječce se tak dostanete z 10 na 80 procent kapacity za 61 minut a na 150kW stojanu za 35 minut. Zdroj: MG
Dá se čekat, že podobně jako již zde nabízená MG nebude ani toto kombi šetřit na různých moderních prvcích. Dostat by proto mělo infotainment s 10,25“ obrazovkou, soubor asistenčních systému MG Pilot s adaptivním tempomatem a pomocníkem do kolon i udržením v jízdním pruhu... Zdroj: MG
11
Fotogalerie

Do Česka míří elektrické kombi za rozumné peníze. Ujede 400 km a má obrovský kufr

Původně britská značka s čínskou technikou se zabydluje na českém trhu. Její rodinné auto za férové peníze by mohl být hit.

Příští rok bude pro značku MG na českém trhu velmi zajímavý. V současné době nabízí lidový crossover ZS za cenu od 424.940 Kč (který si v našem testu vedl velmi slušně) a plug-in hybridní kompaktní SUV o velikosti Škody Karoqnázvem EHS od 887.940 Kč. V roce příštím se nabídka rozroste o designově zajímavé MG4 Electric (výkon až 150 kW a dojezd k 450 km), pro tuzemského zákazníka ale zřejmě bude atraktivnější model MG5 o délce 4,6 metru.

Ceny kombíku zatím nejsou v pevninské Evropě stanoveny, na britském trhu startuje v přepočtu na 870.000 Kč. Níže se můžeme podívat na vybrané parametry základní verze ve srovnání s vybranými konkurenty:

MG5 EV vs. vybraní konkurenti
Model MG5 EV Nissan LEAF e+ Toyota Corolla 1.8 TS*
Výkon (kW) 115 160 90
Max. rychlost (km/h 185 157 180
0-100 km/h (s) 7,7 6,9 11,1
Dojezd dle WLTP (km) 402 385 /
Netto kapacita baterie (kWh) 57,4 59,0 1,4
Kapacita kufru (l) 578 420 581
Max. kapacita kufru (l) 1,367 1,176 1,606
*Modelový rok 2022

Dojezd 402 kilometrů se týká základního provedení MG5, luxusnější model Trophy na britském trhu (struktura zdejších výbav zřejmě nebude stejná) ujede 378 kilometrů dle WLTP.

Dá se čekat, že podobně jako již zde nabízená MG nebude ani toto kombi šetřit na různých moderních prvcích. Dostat by proto mělo infotainment s 10,25“ obrazovkou, soubor asistenčních systému MG Pilot s adaptivním tempomatem a pomocníkem do kolon i udržením v jízdním pruhu, automatické přepínání dálkových světel a ve vyšších specifikacích i 360stupňový kamerový systém či vyhřívaná přední sedadla.

Stejnosměrné nabíjení je možné až 87 kW, na 50kW nabíječce se tak dostanete z 10 na 80 procent kapacity za 61 minut a na 150kW stojanu za 35 minut. V domácím prostředí při dobíjení 7 kW trvá doplnění energie z 10 na 100 procent deset hodin.

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1920 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínská Shanghai Automotive Industry.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud