O minulém víkendu si nepozorný řidič vyzkoušel nedobrovolný střet s tramvají. Z vozu ho musela vyprošťovat těžká technika, auto však alespoň na první pohled ustálo náraz těžkého kolejového stroje se ctí.

O minulém víkendu si nepozorný řidič vyzkoušel nedobrovolný střet s tramvají. Z vozu ho musela vyprošťovat těžká technika, auto však alespoň na první pohled ustálo náraz těžkého kolejového stroje se ctí.

Uvedená dopravní nehoda se stala předminulou sobotu kolem poledne. Řidič Passatu CC jedoucí od Nákladového nádraží na Žižkově po Olšanské ulici se mezi dvěma tramvajovými zastávkami pokusil přejet na druhou stranu.

Uvedená dopravní nehoda se stala předminulou sobotu kolem poledne. Řidič Passatu CC jedoucí od Nákladového nádraží na Žižkově po Olšanské ulici se mezi dvěma tramvajovými zastávkami pokusil přejet na druhou stranu.

Svůj záměr si nicméně načasoval tak nešťastně, že vjel rovnou pod právě projíždějící tramvaj číslo

Svůj záměr si nicméně načasoval tak nešťastně, že vjel rovnou pod právě projíždějící tramvaj číslo

Jaká byla rychlost nárazu kolejového vozidla městské hromadné dopravy do Passatu CC, zasahující záchranné složky ani policejní záznamy nepopisují, auto však skončilo asi deset metrů od přejezdu zatlačené v kolejišti, takže rozhodně nelze mluvit o lehkém střetu.

Jaká byla rychlost nárazu kolejového vozidla městské hromadné dopravy do Passatu CC, zasahující záchranné složky ani policejní záznamy nepopisují, auto však skončilo asi deset metrů od přejezdu zatlačené v kolejišti, takže rozhodně nelze mluvit o lehkém střetu.

V momentě srážky seděla ve Volkswagenu dvoučlenná posádka. Ještě před příchodem jednotek integrovaného záchranného systému se svědkům podařilo z vozu vytáhnout spolujezdkyni, řidiče však museli vyprostit pomocí hydraulických nástrojů až přivolaní hasiči a podle dostupných informací bylo nutné řezat i zábradlí.

V momentě srážky seděla ve Volkswagenu dvoučlenná posádka. Ještě před příchodem jednotek integrovaného záchranného systému se svědkům podařilo z vozu vytáhnout spolujezdkyni, řidiče však museli vyprostit pomocí hydraulických nástrojů až přivolaní hasiči a podle dostupných informací bylo nutné řezat i zábradlí.

Jak by dopadl Passat CC vyráběný Volkswagenem v letech 2008 až 2012, respektive jeho cestující po nárazu klasické tramvaje Tatra T3 ze 60. let, která má vpředu přípojné zařízení vyčnívající přes standardní půdorys kolejového vozu, nechceme raději ani předjímat.

Jak by dopadl Passat CC vyráběný Volkswagenem v letech 2008 až 2012, respektive jeho cestující po nárazu klasické tramvaje Tatra T3 ze 60. let, která má vpředu přípojné zařízení vyčnívající přes standardní půdorys kolejového vozu, nechceme raději ani předjímat.

Příjemný pohled by to asi nebyl. Každopádně tady podle všeho zafungovaly deformační zóny pasivní ochrany auta přímo ukázkově.

Příjemný pohled by to asi nebyl. Každopádně tady podle všeho zafungovaly deformační zóny pasivní ochrany auta přímo ukázkově.

Tato konkrétní nízkopodlažní tramvaj Škoda 15Tf s domovskou vozovnou v Motole byla vyrobená v roce 2016, má délku 33,416 metru, najeto skoro 147 tisíc kilometrů a provozní hmotnost i s klimatizační jednotkou 44,3 tuny.

Tato konkrétní nízkopodlažní tramvaj Škoda 15Tf s domovskou vozovnou v Motole byla vyrobená v roce 2016, má délku 33,416 metru, najeto skoro 147 tisíc kilometrů a provozní hmotnost i s klimatizační jednotkou 44,3 tuny.

Maximální povolená hmotnost činí až 63,7 tuny. Co všechno bude nutné opravit, přesně nevíme, ale podle fotografií to vypadá, že bude stačit vyměnit přední panely. Nerozbila se dokonce ani světla.

Maximální povolená hmotnost činí až 63,7 tuny. Co všechno bude nutné opravit, přesně nevíme, ale podle fotografií to vypadá, že bude stačit vyměnit přední panely. Nerozbila se dokonce ani světla.

Passat CC dopadl o poznání hůře, každopádně na to, že dostal ránu od dopravního prostředku o hmotnosti někde mezi 44 a 63 tunami, jeho karoserie nepůsobí tak špatně.

Passat CC dopadl o poznání hůře, každopádně na to, že dostal ránu od dopravního prostředku o hmotnosti někde mezi 44 a 63 tunami, jeho karoserie nepůsobí tak špatně.

Uvedená dopravní nehoda se stala předminulou sobotu kolem poledne. Řidič Passatu CC jedoucí od Nákladového nádraží na Žižkově po Olšanské ulici se mezi dvěma tramvajovými zastávkami pokusil přejet na druhou stranu.
Svůj záměr si nicméně načasoval tak nešťastně, že vjel rovnou pod právě projíždějící tramvaj číslo
Jaká byla rychlost nárazu kolejového vozidla městské hromadné dopravy do Passatu CC, zasahující záchranné složky ani policejní záznamy nepopisují, auto však skončilo asi deset metrů od přejezdu zatlačené v kolejišti, takže rozhodně nelze mluvit o lehkém střetu.
V momentě srážky seděla ve Volkswagenu dvoučlenná posádka. Ještě před příchodem jednotek integrovaného záchranného systému se svědkům podařilo z vozu vytáhnout spolujezdkyni, řidiče však museli vyprostit pomocí hydraulických nástrojů až přivolaní hasiči a podle dostupných informací bylo nutné řezat i zábradlí.
10
Fotogalerie

Co vydrží VW Passat CC? V Praze byl nalisován mezi tramvaj a zábradlí

O minulém víkendu si nepozorný řidič vyzkoušel nedobrovolný střet s tramvají. Z vozu ho musela vyprošťovat těžká technika, auto však alespoň na první pohled ustálo náraz těžkého kolejového stroje se ctí.

Uvedená dopravní nehoda se stala předminulou sobotu kolem poledne. Řidič Passatu CC jedoucí od Nákladového nádraží na Žižkově po Olšanské ulici se mezi dvěma tramvajovými zastávkami pokusil přejet na druhou stranu. Svůj záměr si nicméně načasoval tak nešťastně, že vjel rovnou pod právě projíždějící tramvaj číslo 9.

Jaká byla rychlost nárazu kolejového vozidla městské hromadné dopravy do Passatu CC, zasahující záchranné složky ani policejní záznamy nepopisují, auto však skončilo asi deset metrů od přejezdu zatlačené v kolejišti, takže rozhodně nelze mluvit o lehkém střetu. Karoserie osobního auta navíc dostala ránu z druhé strany od bezpečnostního zábradlí.

V momentě srážky seděla ve Volkswagenu dvoučlenná posádka. Ještě před příchodem jednotek integrovaného záchranného systému se svědkům podařilo z vozu vytáhnout spolujezdkyni, řidiče však museli vyprostit pomocí hydraulických nástrojů až přivolaní hasiči a podle dostupných informací bylo nutné řezat i zábradlí.

Jak by dopadl Passat CC vyráběný Volkswagenem v letech 2008 až 2012, respektive jeho cestující po nárazu klasické tramvaje Tatra T3 ze 60. let, která má vpředu přípojné zařízení vyčnívající přes standardní půdorys kolejového vozu, nechceme raději ani předjímat. Příjemný pohled by to asi nebyl. Každopádně tady podle všeho zafungovaly deformační zóny pasivní ochrany auta přímo ukázkově.

Tato konkrétní nízkopodlažní tramvaj Škoda 15Tf s domovskou vozovnou v Motole byla vyrobená v roce 2016, má délku 33,416 metru, najeto skoro 147 tisíc kilometrů a provozní hmotnost i s klimatizační jednotkou 44,3 tuny. Maximální povolená hmotnost činí až 63,7 tuny. Co všechno bude nutné opravit, přesně nevíme, ale podle fotografií to vypadá, že bude stačit vyměnit přední panely. Nerozbila se dokonce ani světla.

Passat CC dopadl o poznání hůře, každopádně na to, že dostal ránu od dopravního prostředku o hmotnosti někde mezi 44 a 63 tunami, jeho karoserie nepůsobí tak špatně. Pochopitelně záleží od rychlosti a je zřejmé, že rozjetá tramvaj nezastaví na fleku, každopádně tohle není špatná vizitka osobního auta.

 

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud