Značka Subaru v Paříži vystavuje jeden z vozů řady BRZ opatřený sadou dílčích úprav.
Po technické stránce se nic nezměnilo, takže pod přední kapotou se stále skrývá standardní dvoulitrový „boxer“ bez přeplňování, jenž dosahuje výkonu 200 koní (147 kW) při 7 000 ot./min. a točivého momentu 205 Nm od 6 400 do 6 600 ot./min. Studie Subaru BRZ XT Line se na první pohled vyznačuje především bílými kryty bočních blikačů a celou škálou doplňků s „karbonovým“ povrchem ze sady Carbon Style.
Toto BRZ u Subaru označují jako studii
Ty najdeme nejen na krytech zpětných zrcátek, masce chladiče a střeše, ale také na středu zadního spoileru, sportovní vzezření dále podtrhují osmnáctipalcové lité ráfky Black Silica. Interiér je čalouněn kůží Rouge a palubní deska obložena opět „karbonovým“ povrchem.
Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.
Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.
Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ