Sedmimístné a 5,2 metru dlouhé SUV vypadá po úpravách divize AMG mnohem zlověstněji, zde není třeba více slov. K designu jen dodáme, že novinka má kromě bodykitu také standardně lehčí 21palcová kola, ale příplatkově může jezdit až na 23palcových. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Sedmimístné a 5,2 metru dlouhé SUV vypadá po úpravách divize AMG mnohem zlověstněji, zde není třeba více slov. K designu jen dodáme, že novinka má kromě bodykitu také standardně lehčí 21palcová kola, ale příplatkově může jezdit až na 23palcových. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

GLS 63 je poté  dalším AMG , které si pomáhá elektrifikovanou jednotkou pod kapotou. Známý čtyřlitrový a dvakrát přeplňovaný V8 tedy doplňuje mild-hybridní 48V systém... | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

GLS 63 je poté dalším AMG, které si pomáhá elektrifikovanou jednotkou pod kapotou. Známý čtyřlitrový a dvakrát přeplňovaný V8 tedy doplňuje mild-hybridní 48V systém... | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

...s malým elektromotorem (16 kW/22 k), rovněž suplujícím funkci startéru/alternátoru. Ve výsledku tak nabízí SUV výkon 450 kW (612 koní) a točivý moment 850 N.m. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

...s malým elektromotorem (16 kW/22 k), rovněž suplujícím funkci startéru/alternátoru. Ve výsledku tak nabízí SUV výkon 450 kW (612 koní) a točivý moment 850 N.m. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Na místě je také devítistupňová automatická převodovka a plně variabilní pohon všech kol 4Matic+, který zvládá poslat až 100 % síly na zadní kola. Standardně nechybí ani adaptivní vzduchové odpružení s aktivními stabilizátory v rámci 48V sítě... | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Na místě je také devítistupňová automatická převodovka a plně variabilní pohon všech kol 4Matic+, který zvládá poslat až 100 % síly na zadní kola. Standardně nechybí ani adaptivní vzduchové odpružení s aktivními stabilizátory v rámci 48V sítě... | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

...řízení s proměnlivým účinkem posilovače a nakonec posílená brzdová soustava, používající na přední nápravě šestipístkové třmeny s odvětrávanými kotouči o průměru 400 mm. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

...řízení s proměnlivým účinkem posilovače a nakonec posílená brzdová soustava, používající na přední nápravě šestipístkové třmeny s odvětrávanými kotouči o průměru 400 mm. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Sečteno podtrženo, přibližně 2,5tunové SUV si touto technikou pomáhá k velmi slušné akceleraci z nuly na 100 km/h za pouhých 4,2 vteřiny. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Sečteno podtrženo, přibližně 2,5tunové SUV si touto technikou pomáhá k velmi slušné akceleraci z nuly na 100 km/h za pouhých 4,2 vteřiny. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Maximální rychlost je standardně limitována na 250 km/h, ale jak už to známe, při dokoupení AMG Driver’s balíčku vám bude omezovač posunut na 280 km/h. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Maximální rychlost je standardně limitována na 250 km/h, ale jak už to známe, při dokoupení AMG Driver’s balíčku vám bude omezovač posunut na 280 km/h. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

V interiéru došlo na standardní úpravy ve formě AMG sportovního volantu, AMG sedaček (samozřejmě zahrnující vyhřívání, odvětrávání a masážní funkce), jiných možností čalounění a prošívání... | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

V interiéru došlo na standardní úpravy ve formě AMG sportovního volantu, AMG sedaček (samozřejmě zahrnující vyhřívání, odvětrávání a masážní funkce), jiných možností čalounění a prošívání... | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

...přičemž výbavou je i standardně vyhřívaná druhá řada sedaček nebo vrcholný infotainment MBUX s dvojicí 12,3palcových, opticky propojených displejů. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

...přičemž výbavou je i standardně vyhřívaná druhá řada sedaček nebo vrcholný infotainment MBUX s dvojicí 12,3palcových, opticky propojených displejů. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Infotainment dostává novou grafiku a dodatečné funkce, například stopky, kdybyste náhodou zamýšleli s touto vilou na kolech vyrazit na okruh. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Infotainment dostává novou grafiku a dodatečné funkce, například stopky, kdybyste náhodou zamýšleli s touto vilou na kolech vyrazit na okruh. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Nicméně si GLS 63 stále ponechává i jízdní režimy Trail (šotolina) a Sand (písek) pro výlety mimo zpevněné silnice. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Nicméně si GLS 63 stále ponechává i jízdní režimy Trail (šotolina) a Sand (písek) pro výlety mimo zpevněné silnice. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Datum uvedení Mercedesu-AMG GLS 63 na trh zatím neznáme, stejně jako české cenovky. Určitě ale očekávejte mnohem vyšší cenovku než u nás nejdražší standardní GLS 400 d za cenu od 2,3 milionu korun. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Datum uvedení Mercedesu-AMG GLS 63 na trh zatím neznáme, stejně jako české cenovky. Určitě ale očekávejte mnohem vyšší cenovku než u nás nejdražší standardní GLS 400 d za cenu od 2,3 milionu korun. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

GLS 63 je poté  dalším AMG , které si pomáhá elektrifikovanou jednotkou pod kapotou. Známý čtyřlitrový a dvakrát přeplňovaný V8 tedy doplňuje mild-hybridní 48V systém... | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz
...s malým elektromotorem (16 kW/22 k), rovněž suplujícím funkci startéru/alternátoru. Ve výsledku tak nabízí SUV výkon 450 kW (612 koní) a točivý moment 850 N.m. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz
Na místě je také devítistupňová automatická převodovka a plně variabilní pohon všech kol 4Matic+, který zvládá poslat až 100 % síly na zadní kola. Standardně nechybí ani adaptivní vzduchové odpružení s aktivními stabilizátory v rámci 48V sítě... | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz
...řízení s proměnlivým účinkem posilovače a nakonec posílená brzdová soustava, používající na přední nápravě šestipístkové třmeny s odvětrávanými kotouči o průměru 400 mm. | Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz
14
Fotogalerie

Mercedes-AMG GLS 63 oficiálně: Vila na kolech povýšila na 612 koní, stovku dá za 4,2 s

Také „esková“ limuzína na chůdách již obdržela plnohodnotnou péči od divize AMG. Pod kapotou jí pomáhá elektřina.

Velké luxusní SUV od Mercedesu přijíždí ve výkonné variantě AMG GLS 63, zatímco si stále udržuje veškerý komfort a praktičnost standardního modelu, který se nám představil již letos v dubnu. Sedmimístné a 5,2 metru dlouhé SUV vypadá po úpravách divize AMG mnohem zlověstněji, zde není třeba více slov. K designu jen dodáme, že novinka má kromě bodykitu také standardně lehčí 21palcová kola, ale příplatkově může jezdit až na 23palcových.

GLS 63 je poté dalším AMG, které si pomáhá elektrifikovanou jednotkou pod kapotou. Známý čtyřlitrový a dvakrát přeplňovaný V8 tedy doplňuje mild-hybridní 48V systém s malým elektromotorem (16 kW/22 k), rovněž suplujícím funkci startéru/alternátoru. Ve výsledku tak nabízí SUV výkon 450 kW (612 koní) a točivý moment 850 N.m.

Na místě je také devítistupňová automatická převodovka a plně variabilní pohon všech kol 4Matic+, který zvládá poslat až 100 % síly na zadní kola. Standardně nechybí ani adaptivní vzduchové odpružení s aktivními stabilizátory v rámci 48V sítě, řízení s proměnlivým účinkem posilovače a nakonec posílená brzdová soustava, používající na přední nápravě šestipístkové třmeny s odvětrávanými kotouči o průměru 400 mm.

Sečteno podtrženo, přibližně 2,5tunové SUV si touto technikou pomáhá k velmi slušné akceleraci z nuly na 100 km/h za pouhých 4,2 vteřiny. Maximální rychlost je standardně limitována na 250 km/h, ale jak už to známe, při dokoupení AMG Driver’s balíčku vám bude omezovač posunut na 280 km/h.

V interiéru došlo na standardní úpravy ve formě AMG sportovního volantu, AMG sedaček (samozřejmě zahrnující vyhřívání, odvětrávání a masážní funkce), jiných možností čalounění a prošívání, přičemž výbavou je i standardně vyhřívaná druhá řada sedaček nebo vrcholný infotainment MBUX s dvojicí 12,3palcových, opticky propojených displejů.

Infotainment dostává novou grafiku a dodatečné funkce, například stopky, kdybyste náhodou zamýšleli s touto vilou na kolech vyrazit na okruh. Nicméně si GLS 63 stále ponechává i jízdní režimy Trail (šotolina) a Sand (písek) pro výlety mimo zpevněné silnice.

Datum uvedení Mercedesu-AMG GLS 63 na trh zatím neznáme, stejně jako české cenovky. Určitě ale očekávejte mnohem vyšší cenovku než u nás nejdražší standardní GLS 400 d za cenu od 2,3 milionu korun.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud