Nový Volkswagen Golf přináší kompletní digitální propojení vozu do mainstreamového světa. Je neustále online, můžete si s ním povídat a umí také ukládat vaše osobní nastavení do cloudu, takže když jej někomu půjčíte, bude si vaše nastavení pamatovat a pak se už jednoduše vrátí do původní polohy. Volkswagen

Nový Volkswagen Golf přináší kompletní digitální propojení vozu do mainstreamového světa. Je neustále online, můžete si s ním povídat a umí také ukládat vaše osobní nastavení do cloudu, takže když jej někomu půjčíte, bude si vaše nastavení pamatovat a pak se už jednoduše vrátí do původní polohy. | Volkswagen

Nový VW Golf je také prvním autem v Evropě, které umí připojení Wi-Fi p již ve standardu. To mu mimo jiné umožňuje využívat technologii Car2X, která bude pro budoucí fungování automobilů na silnici nesmírně důležitá. Jedná se o komunikaci vozu se svým okolím. Ať už se jedná o ostatní automobily, cyklisty, chodce či dopravní infrastrukturu, nový Golf je v průběhu jízdy o všem informován. Volkswagen

Nový VW Golf je také prvním autem v Evropě, které umí připojení Wi-Fi p již ve standardu. To mu mimo jiné umožňuje využívat technologii Car2X, která bude pro budoucí fungování automobilů na silnici nesmírně důležitá. Jedná se o komunikaci vozu se svým okolím. Ať už se jedná o ostatní automobily, cyklisty, chodce či dopravní infrastrukturu, nový Golf je v průběhu jízdy o všem informován. | Volkswagen

Tento speciální druh připojení funguje v oblasti 800 metrů okolo auta a chytře vykrývá ostatní signály, například od telefonů. Nemělo by tak docházet k rušení a následné latenci systému, na kterou upozornil  již dříve Ford při svém testování . Jak tento systém v novém Golfu funguje, se rozhodl zjistit německý ADAC. Volkswagen

Tento speciální druh připojení funguje v oblasti 800 metrů okolo auta a chytře vykrývá ostatní signály, například od telefonů. Nemělo by tak docházet k rušení a následné latenci systému, na kterou upozornil již dříve Ford při svém testování. Jak tento systém v novém Golfu funguje, se rozhodl zjistit německý ADAC. | Volkswagen

Nového golfa vzal na testování a připravil pro něj osm simulovaných nebezpečných situací, na které by prý řidič bez předchozího varování buď nebyl schopen včas zareagovat, nebo by zareagoval o něco později.  Volkswagen

Nového golfa vzal na testování a připravil pro něj osm simulovaných nebezpečných situací, na které by prý řidič bez předchozího varování buď nebyl schopen včas zareagovat, nebo by zareagoval o něco později.  | Volkswagen

ADAC po testování potvrdil, že na všechny situace vůz zareagoval o 10 a 11 sekund dříve a řidiče varoval před nebezpečím na displeji digitálního přístrojového štítu. Volkswagen

ADAC po testování potvrdil, že na všechny situace vůz zareagoval o 10 a 11 sekund dříve a řidiče varoval před nebezpečím na displeji digitálního přístrojového štítu. | Volkswagen

Následně vozu dal ocenění milníku v technice, které má prý stejnou váhu, jako ABS nebo airbagy. ADAC bohužel nezveřejňuje, jakým zkouškám vůz podrobil. V níže přiloženém videu od automobilky ovšem vidíme, že vůz například umí varovat před blížící se kolonou nebo projíždějícím vozem bezpečnostních složek. Volkswagen

Následně vozu dal ocenění milníku v technice, které má prý stejnou váhu, jako ABS nebo airbagy. ADAC bohužel nezveřejňuje, jakým zkouškám vůz podrobil. V níže přiloženém videu od automobilky ovšem vidíme, že vůz například umí varovat před blížící se kolonou nebo projíždějícím vozem bezpečnostních složek. | Volkswagen

O funkčnosti této technologie se již brzy přesvědčíme na vlastní kůži, protože nový VW Golf se již chystá do našeho redakčního testu. Volkswagen

O funkčnosti této technologie se již brzy přesvědčíme na vlastní kůži, protože nový VW Golf se již chystá do našeho redakčního testu. | Volkswagen

 Volkswagen

| Volkswagen

...elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka. Auto pak stojí na 15palcových ocelových discích. Volkswagen

...elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka. Auto pak stojí na 15palcových ocelových discích. | Volkswagen

...konektivitu rozhraní Android Auto a Apple CarPlay, ambientní osvětlení interiéru nebo 16palcová litá kola. Volkswagen

...konektivitu rozhraní Android Auto a Apple CarPlay, ambientní osvětlení interiéru nebo 16palcová litá kola. | Volkswagen

Nový VW Golf je také prvním autem v Evropě, které umí připojení Wi-Fi p již ve standardu. To mu mimo jiné umožňuje využívat technologii Car2X, která bude pro budoucí fungování automobilů na silnici nesmírně důležitá. Jedná se o komunikaci vozu se svým okolím. Ať už se jedná o ostatní automobily, cyklisty, chodce či dopravní infrastrukturu, nový Golf je v průběhu jízdy o všem informován. Volkswagen
Tento speciální druh připojení funguje v oblasti 800 metrů okolo auta a chytře vykrývá ostatní signály, například od telefonů. Nemělo by tak docházet k rušení a následné latenci systému, na kterou upozornil  již dříve Ford při svém testování . Jak tento systém v novém Golfu funguje, se rozhodl zjistit německý ADAC. Volkswagen
Nového golfa vzal na testování a připravil pro něj osm simulovaných nebezpečných situací, na které by prý řidič bez předchozího varování buď nebyl schopen včas zareagovat, nebo by zareagoval o něco později.  Volkswagen
ADAC po testování potvrdil, že na všechny situace vůz zareagoval o 10 a 11 sekund dříve a řidiče varoval před nebezpečím na displeji digitálního přístrojového štítu. Volkswagen
10
Fotogalerie

ADAC otestoval novou funkci VW Golf. Tvrdí, že jde o milník jako ABS či airbagy

Komunikace mezi automobily bude v budoucnu nesmírně důležitá. Golf svým prvenstvím jen potvrdil své revoluční postavení.

Nový Volkswagen Golf přináší kompletní digitální propojení vozu do mainstreamového světa. Je neustále online, můžete si s ním povídat a umí také ukládat vaše osobní nastavení do cloudu, takže když jej někomu půjčíte, bude si vaše nastavení pamatovat a pak se jednoduše vrátí do původní konfigurace.

Golf je také prvním autem v Evropě, které umí připojení Wi-Fi již ve standardu. To mu mimo jiné umožňuje využívat technologii Car2X, která bude pro budoucí fungování automobilů na silnici nesmírně důležitá. Jde o komunikaci vozu se svým okolím. Ať už se jedná o ostatní automobily, cyklisty, chodce či dopravní infrastrukturu, golf je v průběhu jízdy o všem informován.

Tento speciální druh připojení funguje v oblasti 800 metrů okolo auta a chytře vykrývá ostatní signály, například od telefonního signálu. Nemělo by tak docházet k rušení a následné latenci systému, na kterou upozornil již dříve Ford při svém testování. Jak tento systém v novém golfu funguje, se rozhodl zjistit německý ADAC.

Vůz vzal na testování a připravil pro něj osm simulovaných nebezpečných situací, na které by prý řidič bez předchozího varování buď nebyl schopen včas zareagovat, nebo by zareagoval o něco později. ADAC po testování potvrdil, že na všechny situace vůz zareagoval o 10 a 11 sekund dříve a řidiče varoval před nebezpečím na displeji digitálního přístrojového štítu.

Následně vozu dal ocenění milníku v technice, které má prý stejnou váhu jako ABS nebo airbagy. ADAC bohužel nezveřejňuje, jakým zkouškám vůz podrobil. V níže přiloženém videu od automobilky ovšem vidíme, že vůz například umí varovat před blížící se kolonou nebo projíždějícím vozem bezpečnostních složek. O funkčnosti této technologie se již brzy přesvědčíme na vlastní kůži, protože nový VW Golf se již chystá do našeho redakčního testu.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud