Rozvor je prodloužen konkrétně o 50 milimetrů na 2688 mm. Na délku tak naměříme 4 432 mm. Na šířku a výšku se až na jeden milimetr neliší.

Rozvor je prodloužen konkrétně o 50 milimetrů na 2688 mm. Na délku tak naměříme 4 432 mm. Na šířku a výšku se až na jeden milimetr neliší.

Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi.

Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi.

Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.

Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.

Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít.

Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít.

V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř.

V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř.

Přes mobilní aplikaci půjde ovládat topení a další funkce. Cena a další podrobnosti zatím nebyly oznámeny.

Přes mobilní aplikaci půjde ovládat topení a další funkce. Cena a další podrobnosti zatím nebyly oznámeny.

Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi.
Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.
Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít.
V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř.
6
Fotogalerie

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

V čem se liší od evropského Karoqu ten čínský, který byl právě představen na autosalonu v Guangzhou?

Číňané mají rádi hodně chromu a rozvor se u aut pro tamní trh prodlužuje i v případě kompaktních SUV a sedanů. Při vstupu Škody Karoq na čínský trh proto nepřekvapí, že přesně tyto dvě zvyklosti následuje. To ale zdaleka není všechno, v čem se od evropského provedení odlišuje.

Rozvor je prodloužen konkrétně o 50 milimetrů na 2688 mm. Na délku tak naměříme 4 432 mm. Na šířku a výšku se až na jeden milimetr neliší. Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi. Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.

Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít. V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř. Přes mobilní aplikaci půjde ovládat topení a další funkce. Cena a další podrobnosti zatím nebyly oznámeny.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud