V čem se liší od evropského Karoqu ten čínský, který byl právě představen na autosalonu v Guangzhou?
Číňané mají rádi hodně chromu a rozvor se u aut pro tamní trh prodlužuje i v případě kompaktních SUV a sedanů. Při vstupu Škody Karoq na čínský trh proto nepřekvapí, že přesně tyto dvě zvyklosti následuje. To ale zdaleka není všechno, v čem se od evropského provedení odlišuje.
Rozvor je prodloužen konkrétně o 50 milimetrů na 2688 mm. Na délku tak naměříme 4 432 mm. Na šířku a výšku se až na jeden milimetr neliší. Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi. Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.
Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít. V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř. Přes mobilní aplikaci půjde ovládat topení a další funkce. Cena a další podrobnosti zatím nebyly oznámeny.