Coupé nabídkou motorizací samozřejmě kopíruje standardní praktičtější Cayenne, takže i pod kapotou tohoto „eska“ čekejte známý dvakrát přeplňovaný 2,9litrový V6 o výkonu 324 kW (440 koní) a točivém momentu 550 N.m. | Porsche Cayenne S Coupé Zdroj: Porsche

Coupé nabídkou motorizací samozřejmě kopíruje standardní praktičtější Cayenne, takže i pod kapotou tohoto „eska“ čekejte známý dvakrát přeplňovaný 2,9litrový V6 o výkonu 324 kW (440 koní) a točivém momentu 550 N.m. | Porsche Cayenne S Coupé | Zdroj: Porsche

Cayenne S Coupé zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za rovných 5 vteřin a maximálně se rozjede na 263 km/h. | Porsche Cayenne S Coupé  Zdroj: Porsche

Cayenne S Coupé zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za rovných 5 vteřin a maximálně se rozjede na 263 km/h. | Porsche Cayenne S Coupé  | Zdroj: Porsche

Pokud zvolíte některý z příplatkových balíčků odlehčených dílů (obsahující například karbonovou střechu), zrychlení na stovku pak může klesnout o setinu na 4,9 vteřiny. | Porsche Cayenne S Coupé Zdroj: Porsche

Pokud zvolíte některý z příplatkových balíčků odlehčených dílů (obsahující například karbonovou střechu), zrychlení na stovku pak může klesnout o setinu na 4,9 vteřiny. | Porsche Cayenne S Coupé | Zdroj: Porsche

Ve standardní výbavě „eska“ se mimochodem nachází i balíček Sport Chrono s voličem jízdních režimů na volantu, systémem „launch control“ nebo stopkami na palubní desce. | Porsche Cayenne S Coupé Zdroj: Porsche

Ve standardní výbavě „eska“ se mimochodem nachází i balíček Sport Chrono s voličem jízdních režimů na volantu, systémem „launch control“ nebo stopkami na palubní desce. | Porsche Cayenne S Coupé | Zdroj: Porsche

Dále je Cayenne S Coupé v základu vybaveno sportovními sedačkami, panoramatickou střechou, 20palcovými koly, parkovacím asistentem a mimo jiné elektronicky nastavitelným podvozkem (PASM). | Porsche Cayenne Coupé Zdroj: Porsche

Dále je Cayenne S Coupé v základu vybaveno sportovními sedačkami, panoramatickou střechou, 20palcovými koly, parkovacím asistentem a mimo jiné elektronicky nastavitelným podvozkem (PASM). | Porsche Cayenne Coupé | Zdroj: Porsche

České ceny zatím nebyly zveřejněny, v Německu ovšem Cayenne S Coupé začíná na cenovce 99.657 euro (asi 2,56 milionu korun). | Porsche Cayenne Coupé Zdroj: Porsche

České ceny zatím nebyly zveřejněny, v Německu ovšem Cayenne S Coupé začíná na cenovce 99.657 euro (asi 2,56 milionu korun). | Porsche Cayenne Coupé | Zdroj: Porsche

O českých cenovkách základní a Turbo verze jsme  psali již dříve.  Zdroj: Porsche

O českých cenovkách základní a Turbo verze jsme psali již dříve. | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Coupé | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Coupé Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne Coupé | Zdroj: Porsche

Cayenne S Coupé zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za rovných 5 vteřin a maximálně se rozjede na 263 km/h. | Porsche Cayenne S Coupé  Zdroj: Porsche
Pokud zvolíte některý z příplatkových balíčků odlehčených dílů (obsahující například karbonovou střechu), zrychlení na stovku pak může klesnout o setinu na 4,9 vteřiny. | Porsche Cayenne S Coupé Zdroj: Porsche
Ve standardní výbavě „eska“ se mimochodem nachází i balíček Sport Chrono s voličem jízdních režimů na volantu, systémem „launch control“ nebo stopkami na palubní desce. | Porsche Cayenne S Coupé Zdroj: Porsche
Dále je Cayenne S Coupé v základu vybaveno sportovními sedačkami, panoramatickou střechou, 20palcovými koly, parkovacím asistentem a mimo jiné elektronicky nastavitelným podvozkem (PASM). | Porsche Cayenne Coupé Zdroj: Porsche
10
Fotogalerie

Porsche Cayenne S Coupé: Zlatá střední cesta má 2,9litrový V6 a 440 koní

Porsche dle předpokladů rozšiřuje nabídku motorizací nového Cayenne Coupé. Mezi standardní verzí a vrcholným Turbem se tak nyní objevuje i varianta S.

Během premiéry Cayenne se stylovější karoserií „kupé“ se nám ukázaly teprve dvě dostupné verze – standardní Cayenne Coupé s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní) a také vrcholné Turbo s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem o síle 404 kW (550 koní). Mezi tyto verze nyní Porsche zasazuje nové Cayenne S Coupé.

Coupé nabídkou motorizací samozřejmě kopíruje standardní praktičtější Cayenne, takže i pod kapotou tohoto „eska“ čekejte známý dvakrát přeplňovaný 2,9litrový V6 o výkonu 324 kW (440 koní) a točivém momentu 550 N.m. Klasikou je rovněž osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol.

Cayenne S Coupé zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za rovných 5 sekund a maximálně se rozjede na 263 km/h. Pokud zvolíte některý z příplatkových balíčků odlehčených dílů (obsahující například karbonovou střechu), zrychlení na stovku pak může klesnout o setinu na 4,9 vteřiny.

Ve standardní výbavě „eska“ se mimochodem nachází i balíček Sport Chrono s voličem jízdních režimů na volantu, systémem „launch control“ nebo stopkami na palubní desce. Dále je Cayenne S Coupé v základu vybaveno sportovními sedačkami, panoramatickou střechou, 20palcovými koly, parkovacím asistentem a mimo jiné elektronicky nastavitelným podvozkem (PASM).

České ceny zatím nebyly zveřejněny, v Německu ovšem Cayenne S Coupé začíná na cenovce 99.657 euro (asi 2,56 milionu korun). O českých cenovkách základní a Turbo verze jsme psali již dříve.

Galerie doplněna o základní Porsche Cayenne Coupé.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud