Na světě se objevila zajímavá novinka. A to dokonce od českého výrobce. Společnost MW Motors ze Štěnovic předvedla svůj elektromobil Luka EV.  | MW Motors Luka EV

Na světě se objevila zajímavá novinka. A to dokonce od českého výrobce. Společnost MW Motors ze Štěnovic předvedla svůj elektromobil Luka EV. | MW Motors Luka EV

Ten rozhodně pohladí duši každého fanouška klasických vozů. Zároveň ale potěší také příznivce elektromobilů. | MW Motors Luka EV

Ten rozhodně pohladí duši každého fanouška klasických vozů. Zároveň ale potěší také příznivce elektromobilů. | MW Motors Luka EV

Luka EV představuje luxusní retro elektromobil postavený na hliníkovém podvozku, který svým designem vzpomíná na vozy z poloviny 20. století.  | MW Motors Luka EV

Luka EV představuje luxusní retro elektromobil postavený na hliníkovém podvozku, který svým designem vzpomíná na vozy z poloviny 20. století. | MW Motors Luka EV

Přední část by mohla připomínat model Karmann Ghia, zadní zase Aston Martin DB4 ze šedesátých let.  | MW Motors Luka EV

Přední část by mohla připomínat model Karmann Ghia, zadní zase Aston Martin DB4 ze šedesátých let. | MW Motors Luka EV

O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné přímo v kolech, každý o výkonu 12,5 kW. Celkově tedy produkují výkon 50 kW. | MW Motors Luka EV

O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné přímo v kolech, každý o výkonu 12,5 kW. Celkově tedy produkují výkon 50 kW. | MW Motors Luka EV

To není nějaké závratné číslo, i tak ale lehký retro sporťák zrychlí z 0-100 km za 9,6 sekundy. Maximální rychlost činí dostačujících 146 km/h. | MW Motors Luka EV

To není nějaké závratné číslo, i tak ale lehký retro sporťák zrychlí z 0-100 km za 9,6 sekundy. Maximální rychlost činí dostačujících 146 km/h. | MW Motors Luka EV

Web výrobce ale upozorňuje, že technické specifikace jsou pouze výsledkem neoficiálního testování. | MW Motors Luka EV

Web výrobce ale upozorňuje, že technické specifikace jsou pouze výsledkem neoficiálního testování. | MW Motors Luka EV

Nových informací se dočkáme až po zkouškách v certifikované laboratoři. Rozhodně se ale jedná o zajímavý počin, jehož další vývoj budeme nadále sledovat.  | MW Motors Luka EV

Nových informací se dočkáme až po zkouškách v certifikované laboratoři. Rozhodně se ale jedná o zajímavý počin, jehož další vývoj budeme nadále sledovat. | MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

Také v interiéru najdete klasické jednoduché tvary, i když s příměsí moderní doby. Pasažéři jsou obklopeni kombinací kůže a prvků z uhlíkových vláken.  | MW Motors Luka EV

Také v interiéru najdete klasické jednoduché tvary, i když s příměsí moderní doby. Pasažéři jsou obklopeni kombinací kůže a prvků z uhlíkových vláken. | MW Motors Luka EV

 | MW Motors Luka EV

| MW Motors Luka EV

Řadicí páku byste ale hledali marně. Místo ní se nachází pouze jednoduchý otočný ovladač pro přepínání mezi režimy pro jízdu vpřed, vzad a neutrál. | MW Motors Luka EV

Řadicí páku byste ale hledali marně. Místo ní se nachází pouze jednoduchý otočný ovladač pro přepínání mezi režimy pro jízdu vpřed, vzad a neutrál. | MW Motors Luka EV

Čístý vzhled narušují pouze kruhové větrací otvory a dotyková obrazovka. | MW Motors Luka EV

Čístý vzhled narušují pouze kruhové větrací otvory a dotyková obrazovka. | MW Motors Luka EV

Ten rozhodně pohladí duši každého fanouška klasických vozů. Zároveň ale potěší také příznivce elektromobilů. | MW Motors Luka EV
Luka EV představuje luxusní retro elektromobil postavený na hliníkovém podvozku, který svým designem vzpomíná na vozy z poloviny 20. století.  | MW Motors Luka EV
Přední část by mohla připomínat model Karmann Ghia, zadní zase Aston Martin DB4 ze šedesátých let.  | MW Motors Luka EV
O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné přímo v kolech, každý o výkonu 12,5 kW. Celkově tedy produkují výkon 50 kW. | MW Motors Luka EV
20
Fotogalerie

Nové retro elektroauto Luka EV vzniklo v Česku. Na jedno nabití ujede 300 km

Česká společnost MW Motors předvedla světu zajímavý počin. Luxusní retro elektromobil s označením Luka EV má být schopný na jedno nabití ujet až 300 km.

Na světě se objevila zajímavá novinka. A to dokonce od českého výrobce. Společnost MW Motors ze Štěnovic předvedla svůj elektromobil Luka EV. Ten rozhodně pohladí duši každého fanouška klasických vozů. Zároveň ale potěší také příznivce elektromobilů.

Luka EV představuje luxusní retro elektromobil postavený na hliníkovém podvozku, který svým designem vzpomíná na vozy z poloviny 20. století. Přední část by mohla připomínat model Karmann Ghia, zadní zase Aston Martin DB4 ze šedesátých let. 

Také v interiéru najdete klasické jednoduché tvary, i když s příměsí moderní doby. Pasažéři jsou obklopeni kombinací kůže a prvků z uhlíkových vláken. Čístý vzhled narušují pouze kruhové větrací otvory a dotyková obrazovka. Řadicí páku byste ale hledali marně. Místo ní se nachází pouze jednoduchý otočný ovladač pro přepínání mezi režimy pro jízdu vpřed, vzad a neutrál.

O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné přímo v kolech, každý o výkonu 12,5 kW. Celkově tedy produkují výkon 50 kW. To není nějaké závratné číslo, i tak ale lehký retro sporťák zrychlí z 0-100 km za 9,6 sekundy. Maximální rychlost činí dostačujících 146 km/h. 

Luka EV bude spoléhá na baterii s kapacitou 21,9 kWh. Čtyři metry dlouhý vůz přitom váží pouhých 815 kilogramů. Podle vyjádření české společnosti by na jedno nabití měl být schopný ujet 300 km.

Web výrobce ale upozorňuje, že technické specifikace jsou pouze výsledkem neoficiálního testování. Nových informací se dočkáme až po zkouškách v certifikované laboratoři. Rozhodně se ale jedná o zajímavý počin, jehož další vývoj budeme nadále sledovat. 

Doporučujeme

Články odjinud