Společný podnik SAIC-GM-Wuling Automobile a jeho dceřiná společnost Baojun lákají na nový terénní automobil s elektrickým pohonem, který ještě nemá ani jméno, ale už teď sbírá pozitivní ohlasy. Zdroj: Baojun

Společný podnik SAIC-GM-Wuling Automobile a jeho dceřiná společnost Baojun lákají na nový terénní automobil s elektrickým pohonem, který ještě nemá ani jméno, ale už teď sbírá pozitivní ohlasy. | Zdroj: Baojun

Není se čemu divit, jedná se totiž o malinký off-road typických hranatých tvarů, který by měl být ještě menší než  Suzuki Jimny . Zdroj: Baojun

Není se čemu divit, jedná se totiž o malinký off-road typických hranatých tvarů, který by měl být ještě menší než Suzuki Jimny. | Zdroj: Baojun

První fotografie ukazují jen pár detailů a siluetu vozu. Zaujme hlavně karoserií s krátkými převisy, zajímavým LED pruhem na vnějším zpětném zrcátku nebo dvoubarevnou střechou. Zdroj: Baojun

První fotografie ukazují jen pár detailů a siluetu vozu. Zaujme hlavně karoserií s krátkými převisy, zajímavým LED pruhem na vnějším zpětném zrcátku nebo dvoubarevnou střechou. | Zdroj: Baojun

Je možné, že vůz bude sdílet platformu s modelem KiWi, což je od srpna loňského roku přejmenovaný městský elektromobil E300. Zdroj: Baojun

Je možné, že vůz bude sdílet platformu s modelem KiWi, což je od srpna loňského roku přejmenovaný městský elektromobil E300. | Zdroj: Baojun

Čínská média odhadují, že nový terénní vůz by měl mít dva elektromotory, každý na jedné nápravě, což vozu umožní pohon všech kol. Výkon by se pak mohl pohybovat okolo 80 kW (109 koní). Zdroj: Baojun

Čínská média odhadují, že nový terénní vůz by měl mít dva elektromotory, každý na jedné nápravě, což vozu umožní pohon všech kol. Výkon by se pak mohl pohybovat okolo 80 kW (109 koní). | Zdroj: Baojun

S baterií od modelu Kiwi Plus o kapacitě 31,9 kWh by se dojezd na jedno nabití mohl přiblížit třem stovkám kilometrů. Zdroj: Baojun

S baterií od modelu Kiwi Plus o kapacitě 31,9 kWh by se dojezd na jedno nabití mohl přiblížit třem stovkám kilometrů. | Zdroj: Baojun

 Zdroj: Baojun

| Zdroj: Baojun

Není se čemu divit, jedná se totiž o malinký off-road typických hranatých tvarů, který by měl být ještě menší než  Suzuki Jimny . Zdroj: Baojun
První fotografie ukazují jen pár detailů a siluetu vozu. Zaujme hlavně karoserií s krátkými převisy, zajímavým LED pruhem na vnějším zpětném zrcátku nebo dvoubarevnou střechou. Zdroj: Baojun
Je možné, že vůz bude sdílet platformu s modelem KiWi, což je od srpna loňského roku přejmenovaný městský elektromobil E300. Zdroj: Baojun
Čínská média odhadují, že nový terénní vůz by měl mít dva elektromotory, každý na jedné nápravě, což vozu umožní pohon všech kol. Výkon by se pak mohl pohybovat okolo 80 kW (109 koní). Zdroj: Baojun
7
Fotogalerie

Miniaturní off-road na elektrický pohon má předpoklady být úspěšný. A to ho ještě nikdo neviděl

Je to malý vůz do terénu, a to lidé prostě milují. Už jsme ostatně viděli mnoho důkazů. Nové čínské auto tak zřejmě jde na jistotu.

Společný podnik SAIC-GM-Wuling Automobile a jeho dceřiná společnost Baojun lákají na nový terénní automobil s elektrickým pohonem, který ještě nemá ani jméno, ale už teď sbírá pozitivní ohlasy. Není se čemu divit, jedná se totiž o malinký off-road typických hranatých tvarů, který by měl být ještě menší než Suzuki Jimny.

První fotografie ukazují jen pár detailů a siluetu vozu. Zaujme hlavně karoserií s krátkými převisy, zajímavým LED pruhem na vnějším zpětném zrcátku nebo dvoubarevnou střechou. Je možné, že vůz bude sdílet platformu s modelem KiWi, což je od srpna loňského roku přejmenovaný městský elektromobil E300.

Čínská média odhadují, že nový terénní vůz by měl mít dva elektromotory, každý na jedné nápravě, což vozu umožní pohon všech kol. Výkon by se pak mohl pohybovat okolo 80 kW (109 koní). S baterií od modelu Kiwi Plus o kapacitě 31,9 kWh by se dojezd na jedno nabití mohl přiblížit třem stovkám kilometrů.

Doporučujeme

Články odjinud