Plug-in hybridní verze Toyoty Prius mohla na konkurenci trochu ztrácet, dosud totiž byla nabízena pouze se čtyřmístným interiérem. To se ovšem s příjezdem lehké modernizace mění. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota

Plug-in hybridní verze Toyoty Prius mohla na konkurenci trochu ztrácet, dosud totiž byla nabízena pouze se čtyřmístným interiérem. To se ovšem s příjezdem lehké modernizace mění. | Toyota Prius Plug-in Hybrid | Zdroj: Toyota

Poprvé je tak plug-in vybaven zadní třímístnou lavicí včetně středové opěrky hlavy. A jelikož původní čtyřmístná verze strádala i svou užitečnou hmotností, lze očekávat, že pětimístná novinka si polepšila i v tomto směru. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota

Poprvé je tak plug-in vybaven zadní třímístnou lavicí včetně středové opěrky hlavy. A jelikož původní čtyřmístná verze strádala i svou užitečnou hmotností, lze očekávat, že pětimístná novinka si polepšila i v tomto směru. | Toyota Prius Plug-in Hybrid | Zdroj: Toyota

Mnoho dalších informací ale Toyota k uvedení pětimístného Priusu Plug-in Hybrid nedodává. V interiéru se nicméně objevují kvalitnější černé obklady a rovněž nové čalounění. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota

Mnoho dalších informací ale Toyota k uvedení pětimístného Priusu Plug-in Hybrid nedodává. V interiéru se nicméně objevují kvalitnější černé obklady a rovněž nové čalounění. | Toyota Prius Plug-in Hybrid | Zdroj: Toyota

V nabídce laků karoserie je pak nová černá metalíza. Adaptivní LED světlomety nadále zůstávají ve standardní výbavě. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota

V nabídce laků karoserie je pak nová černá metalíza. Adaptivní LED světlomety nadále zůstávají ve standardní výbavě. | Toyota Prius Plug-in Hybrid | Zdroj: Toyota

Po stránce pohonného ústrojí zůstává vše při starém. Plug-in tak kombinuje atmosférický čtyřválec o objemu 1,8 litru, elektromotor a lithium-iontový akumulátor o kapacitě 8,8 kWh pro kombinovaný výkon 90 kW (122 koní). S ústrojím pracuje automatická převodovka e-CVT. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota

Po stránce pohonného ústrojí zůstává vše při starém. Plug-in tak kombinuje atmosférický čtyřválec o objemu 1,8 litru, elektromotor a lithium-iontový akumulátor o kapacitě 8,8 kWh pro kombinovaný výkon 90 kW (122 koní). S ústrojím pracuje automatická převodovka e-CVT. | Toyota Prius Plug-in Hybrid | Zdroj: Toyota

Na střeše může mít Plug-in Hybrid nadále za příplatek (50.000 Kč) i fotovoltaický panel, který zaručí dobíjení solární energií a má prodloužit dojezd v čistě elektrickém režimu o dalších 5 kilometrů denně. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota

Na střeše může mít Plug-in Hybrid nadále za příplatek (50.000 Kč) i fotovoltaický panel, který zaručí dobíjení solární energií a má prodloužit dojezd v čistě elektrickém režimu o dalších 5 kilometrů denně. | Toyota Prius Plug-in Hybrid | Zdroj: Toyota

Teprve ale uvidíme, jestli se nová pětimístná specifikace vozu projeví na jeho základní ceně. Dosavadní čtyřmístná verze začíná na ceně 990.900 Kč. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota

Teprve ale uvidíme, jestli se nová pětimístná specifikace vozu projeví na jeho základní ceně. Dosavadní čtyřmístná verze začíná na ceně 990.900 Kč. | Toyota Prius Plug-in Hybrid | Zdroj: Toyota

Poprvé je tak plug-in vybaven zadní třímístnou lavicí včetně středové opěrky hlavy. A jelikož původní čtyřmístná verze strádala i svou užitečnou hmotností, lze očekávat, že pětimístná novinka si polepšila i v tomto směru. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota
Mnoho dalších informací ale Toyota k uvedení pětimístného Priusu Plug-in Hybrid nedodává. V interiéru se nicméně objevují kvalitnější černé obklady a rovněž nové čalounění. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota
V nabídce laků karoserie je pak nová černá metalíza. Adaptivní LED světlomety nadále zůstávají ve standardní výbavě. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota
Po stránce pohonného ústrojí zůstává vše při starém. Plug-in tak kombinuje atmosférický čtyřválec o objemu 1,8 litru, elektromotor a lithium-iontový akumulátor o kapacitě 8,8 kWh pro kombinovaný výkon 90 kW (122 koní). S ústrojím pracuje automatická převodovka e-CVT. | Toyota Prius Plug-in Hybrid Zdroj: Toyota
7
Fotogalerie

Toyota lehce vylepšila Prius Plug-in Hybrid. Hlavní novinkou je pět míst k sezení

Dosavadní plug-in varianta hybridu Prius byla pouze čtyřmístná. Teď přichází Toyota u modelu s hrstkou vylepšení, kterým vede právě přechod na pětimístný interiér.

Plug-in hybridní verze Toyoty Prius mohla na konkurenci trochu ztrácet, dosud totiž byla nabízena pouze se čtyřmístným interiérem. To se ovšem s příjezdem lehké modernizace mění. Poprvé je tak plug-in vybaven zadní třímístnou lavicí včetně středové opěrky hlavy. A jelikož původní čtyřmístná verze strádala i svou užitečnou hmotností, lze očekávat, že pětimístná novinka si polepšila i v tomto směru.

Mnoho dalších informací ale Toyota k uvedení pětimístného Priusu Plug-in Hybrid nedodává. V interiéru se nicméně objevují kvalitnější černé obklady a rovněž nové čalounění. V nabídce laků karoserie je pak nová černá metalíza. Adaptivní LED světlomety nadále zůstávají ve standardní výbavě.

Po stránce pohonného ústrojí zůstává vše při starém. Plug-in tak kombinuje atmosférický čtyřválec o objemu 1,8 litru, elektromotor a lithium-iontový akumulátor o kapacitě 8,8 kWh pro kombinovaný výkon 90 kW (122 koní). S ústrojím pracuje automatická převodovka e-CVT.

Dojezd čistě na elektřinu je udávaných 50 kilometrů, přičemž v kombinovaném chodu uvádí Toyota spotřebu paliva 1,3 litru na 100 km. Maximální rychlost pouze na elektřinu je 135 km/h. K ušetření cenné energie nechybí ani tepelné čerpadlo, které využívá teplo z okolního ovzduší pro funkci topení, nebo systém ohřevu baterie pro maximální dojezd i v chladném počasí.

Na střeše může mít Plug-in Hybrid nadále za příplatek (50.000 Kč) i fotovoltaický panel, který zaručí dobíjení solární energií a má prodloužit dojezd v čistě elektrickém režimu o dalších 5 kilometrů denně. Teprve ale uvidíme, jestli se nová pětimístná specifikace vozu projeví na jeho základní ceně. Dosavadní čtyřmístná verze začíná na ceně 990.900 Kč.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud