Málo agresivní a málo výkonné. Tohle si určitě neřeknete při pohledu na dvojici továrních Audi RS 6 Avant a RS Q8. | ABT Audi RSQ8-S & RS6-S Zdroj: ABT

Málo agresivní a málo výkonné. Tohle si určitě neřeknete při pohledu na dvojici továrních Audi RS 6 Avant a RS Q8. | ABT Audi RSQ8-S & RS6-S | Zdroj: ABT

Přesto se známý německý úpravce ABT opět pouští do práce, aby kombík i SUV zase přiostřil v nových verzích. Výsledkem jsou modely RS6-S a RSQ8-S. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

Přesto se známý německý úpravce ABT opět pouští do práce, aby kombík i SUV zase přiostřil v nových verzích. Výsledkem jsou modely RS6-S a RSQ8-S. | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

Po stránce vzhledu dostávají obě auta karbonový bodykit obsahující splitter předního nárazníku, nové prahy nebo výrazný spoiler na zádi. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

Po stránce vzhledu dostávají obě auta karbonový bodykit obsahující splitter předního nárazníku, nové prahy nebo výrazný spoiler na zádi. | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

S dále sníženými podvozky až o 30 mm v případě RS 6 pak nasazuje ABT kombíku také 22palcová kola, zatímco SUV jezdí na 23palcových. Přehlédnout nelze ani dvojité koncovky nového nerezového výfuku. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

S dále sníženými podvozky až o 30 mm v případě RS 6 pak nasazuje ABT kombíku také 22palcová kola, zatímco SUV jezdí na 23palcových. Přehlédnout nelze ani dvojité koncovky nového nerezového výfuku. | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

Základ ve formě čtyřlitrového twin-turbo V8 o výkonu 600 koní (441 kW) a točivém momentu 800 N.m pak v obou modelech posunuje úpravce balíčkem ABT Power S* na 700 koní (515 kW) a 880 N.m. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

Základ ve formě čtyřlitrového twin-turbo V8 o výkonu 600 koní (441 kW) a točivém momentu 800 N.m pak v obou modelech posunuje úpravce balíčkem ABT Power S* na 700 koní (515 kW) a 880 N.m. | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

Komu by to ovšem nestačilo, na přání je poskytována další úroveň s výkonem 740 koní (544 kW) a 920 N.m. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

Komu by to ovšem nestačilo, na přání je poskytována další úroveň s výkonem 740 koní (544 kW) a 920 N.m. | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

Decentní je nakonec ABT s úpravami interiéru, kde najdete třeba nově čalouněné sedačky, kryty prahů s logy modelů, karbonové obložení a další maličkosti. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

Decentní je nakonec ABT s úpravami interiéru, kde najdete třeba nově čalouněné sedačky, kryty prahů s logy modelů, karbonové obložení a další maličkosti. | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

Za kompletní balíček úprav si společnost účtuje v obou případech 42.900 eur (asi 1,08 milionu korun), a to bez započítání ceny instalace u certifikovaných dealerů. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

Za kompletní balíček úprav si společnost účtuje v obou případech 42.900 eur (asi 1,08 milionu korun), a to bez započítání ceny instalace u certifikovaných dealerů. | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

 | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

 | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

 | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT

 | ABT Audi RSQ8-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S Zdroj: ABT

| ABT Audi RS6-S | Zdroj: ABT

Přesto se známý německý úpravce ABT opět pouští do práce, aby kombík i SUV zase přiostřil v nových verzích. Výsledkem jsou modely RS6-S a RSQ8-S. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT
Po stránce vzhledu dostávají obě auta karbonový bodykit obsahující splitter předního nárazníku, nové prahy nebo výrazný spoiler na zádi. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT
S dále sníženými podvozky až o 30 mm v případě RS 6 pak nasazuje ABT kombíku také 22palcová kola, zatímco SUV jezdí na 23palcových. Přehlédnout nelze ani dvojité koncovky nového nerezového výfuku. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT
Základ ve formě čtyřlitrového twin-turbo V8 o výkonu 600 koní (441 kW) a točivém momentu 800 N.m pak v obou modelech posunuje úpravce balíčkem ABT Power S* na 700 koní (515 kW) a 880 N.m. | ABT Audi RSQ8-S Zdroj: ABT
19
Fotogalerie

ABT opět ladí ostrá Audi. Pro RS 6 a RS Q8 má balíček za milion, zajistí až 740 koní

Novinky vycházející z ostrých Audi dokazují, že ve světě ABTu není žádné auto dostatečně výkonné.

Málo agresivní a málo výkonné. Tohle si určitě neřeknete při pohledu na dvojici továrních Audi RS 6 Avant a RS Q8. Přesto se známý německý úpravce ABT opět pouští do práce, aby kombík i SUV zase přiostřil v nových verzích. Výsledkem jsou modely RS6-S a RSQ8-S.

Po stránce vzhledu dostávají obě auta karbonový bodykit obsahující splitter předního nárazníku, nové prahy nebo výrazný spoiler na zádi. S dále sníženými podvozky až o 30 mm v případě RS 6 pak nasazuje ABT kombíku také 22palcová kola, zatímco SUV jezdí na 23palcových. Přehlédnout nelze ani dvojité koncovky nového nerezového výfuku.

Základ ve formě čtyřlitrového twin-turbo V8 o výkonu 600 koní (441 kW) a točivém momentu 800 N.m pak v obou modelech posunuje úpravce balíčkem ABT Power S* na 700 koní (515 kW) a 880 N.m. Komu by to ovšem nestačilo, na přání je poskytována další úroveň s výkonem 740 koní (544 kW) a 920 N.m.

Decentní je nakonec ABT s úpravami interiéru, kde najdete třeba nově čalouněné sedačky, kryty prahů s logy modelů, karbonové obložení a další maličkosti. Za kompletní balíček úprav si společnost účtuje v obou případech 42.900 eur (asi 1,08 milionu korun), a to bez započítání ceny instalace u certifikovaných dealerů.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud