První provedení GranTurismo PrimaSerie přichází s lakem Grigio Lamiera Matte (šedý matný plech) s decentními červenými prvky na kolech, výdeších v blatnících a ve formě znaků automobilky a označení modelu. Zdroj: Maserati

První provedení GranTurismo PrimaSerie přichází s lakem Grigio Lamiera Matte (šedý matný plech) s decentními červenými prvky na kolech, výdeších v blatnících a ve formě znaků automobilky a označení modelu. | Zdroj: Maserati

Odkazuje na doby, kdy byla dominantní barvou Maserati právě rudá místo modernější bílé a modré. Zdroj: Maserati

Odkazuje na doby, kdy byla dominantní barvou Maserati právě rudá místo modernější bílé a modré. | Zdroj: Maserati

Druhá verze má tmavou karoserii s lakem Nero Cometa, doplněnou zelenými prvky. Zdroj: Maserati

Druhá verze má tmavou karoserii s lakem Nero Cometa, doplněnou zelenými prvky. | Zdroj: Maserati

Představovat má „nadpozemskou projekci estetiky výkonu.“ Zdroj: Maserati

Představovat má „nadpozemskou projekci estetiky výkonu.“ | Zdroj: Maserati

V podobném duchu jsou zpracovány i vnitřky obou verzí. Zdroj: Maserati

V podobném duchu jsou zpracovány i vnitřky obou verzí. | Zdroj: Maserati

V nich najdeme buď rudé nebo zelené kontrastní prošívání a vyšitá loga na hlavových opěrkách sedadel. Zdroj: Maserati

V nich najdeme buď rudé nebo zelené kontrastní prošívání a vyšitá loga na hlavových opěrkách sedadel. | Zdroj: Maserati

Po technické stránce odpovídá edice PrimaSerie silnějšímu provedení GranTurismo Trofeo, pohání ji proto dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec Nettuno s 410 kW (557 k) a 650 Nm točivého momentu. Zdroj: Maserati

Po technické stránce odpovídá edice PrimaSerie silnějšímu provedení GranTurismo Trofeo, pohání ji proto dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec Nettuno s 410 kW (557 k) a 650 Nm točivého momentu. | Zdroj: Maserati

Odkazuje na doby, kdy byla dominantní barvou Maserati právě rudá místo modernější bílé a modré. Zdroj: Maserati
Druhá verze má tmavou karoserii s lakem Nero Cometa, doplněnou zelenými prvky. Zdroj: Maserati
Představovat má „nadpozemskou projekci estetiky výkonu.“ Zdroj: Maserati
V podobném duchu jsou zpracovány i vnitřky obou verzí. Zdroj: Maserati
7
Fotogalerie

Maserati láká na limitku GranTurismo PrimaSerie. Tmavý a světlý speciál vzniknou v 75 kusech

Oslavy pětasedmdesátiletého výročí značky s trojzubcem pokračují. Tentokrát díky barvám, odkazujícím na minulost i budoucnost.

Nová limitovaná edice PrimaSerie přichází ve dvou provedeních. První přichází s lakem Grigio Lamiera Matte (šedý matný plech) s decentními červenými prvky na kolech, výdeších v blatnících a ve formě znaků automobilky a označení modelu. Odkazuje na doby, kdy byla dominantní barvou Maserati právě rudá místo modernější bílé a modré. Druhá verze má tmavou karoserii s lakem Nero Cometa, doplněnou zelenými prvky. Představovat má „nadpozemskou projekci estetiky výkonu.“ Zvenčí můžeme obdivovat také znaky s číslem 75, připomínající výročí značky, a nemálo karbonových dílů.

V podobném duchu jsou zpracovány i vnitřky obou verzí, v nichž najdeme buď rudé nebo zelené kontrastní prošívání a vyšitá loga na hlavových opěrkách sedadel. Po technické stránce odpovídá edice PrimaSerie silnějšímu provedení GranTurismo Trofeo, pohání ji proto dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec Nettuno s 410 kW (557 k) a 650 Nm točivého momentu. Každé barevné provedení je k dispozici pouze v 75 exemplářích.

Maserati

Automobilku Maserati založilo pět bratrů v roce 1914. Od začátku se soustředí na výrobu luxusních sportovních vozů.

Maserati od roku 1993 patřilo do skupiny Fiat. Ten část podílu odprodal Ferrari, ale po pár letech ho koupil zpět. Dnes Maserati patří do skupiny Stellantis.

Maserati Ghibli • Maserati Levante • Maserati Quattroporte • Maserati MC20

Doporučujeme

Články odjinud