Maximálních 300 km/h zajišťuje šestilitrový V12 pohánějící všechna kola.
Zapomeňte na produkční Chiron, Veyron a dokonce i EB 110. V garáži fanouška Bugatti nebude mít pravděpodobně žádný z moderních počinů francouzské značky natolik vzácnou auru jako prototyp super-sedanu EB 112. Jeden ze tří existujících exemplářů, navíc v plně funkční zachovalé formě, se nyní objevil u německého prodejce Schaltkulisse.
Po uvedení supersportu EB 110 chtělo Bugatti v 90. letech zhmotnit do produkce i myšlenku komfortního modelu. Tím započal projekt sedanu EB 112, který se veřejnosti představil na autosalonu v Ženevě v roce 1993. Bankrot Bugatti v roce 1995 nicméně zapříčinil, že EB 112 nakonec vznikly pouze tři prototypy.
V Německu teď hledá nového majitele exemplář s šasi #39002, tedy jediný kousek z trojice, jehož stavba ještě započala v továrně Bugatti před bankrotem. Později byl nicméně již ve vlastnictví podnikatele Gilda Pallanca Pastora dokončen společně s číslem #39003. První kus (#39001) vznikl u Italdesignu, ostatně designérem karoserie EB 112 je sám Giorgetto Giugiaro.
V moderní historii Bugatti tedy zastává EB 112 opravdu raritní místo. V super-sedanu tehdy našel místo šestilitrový V12 o výkonu 456 koní (335 kW), který měl komfortně usazenou posádku vystřelit z nuly na 100 km/h za 4,3 sekundy. Nechyběl pohon všech kol a manuální šestistupňová převodovka. Maximální rychlost EB 112 uvádělo Bugatti na magických 300 km/h.
Dnes má exemplář #39002 najeto pouhé 4000 km. Bohužel, o hodnotě EB 112 nemáme představu. Prodejce Schaltkulisse veřejně neuvádí cenovku, na vyžádání ji prozradí jen vážným zájemcům.