Ostrý sedan M5 v květnové premiéře faceliftu nového BMW řady 5 chyběl. Mnichovští si ho pro nás připravili až nyní, aby jeho opulentnost nepropadla v moři dalších informací. BMW

Ostrý sedan M5 v květnové premiéře faceliftu nového BMW řady 5 chyběl. Mnichovští si ho pro nás připravili až nyní, aby jeho opulentnost nepropadla v moři dalších informací. | BMW

Plachta byla stržena nejen z verze M5, ale i z ostřejší M5 Competition. V krátké odmlce mezi těmito dvěma premiérami se o novou řadu 5 přihlásila i  značka Alpina . BMW

Plachta byla stržena nejen z verze M5, ale i z ostřejší M5 Competition. V krátké odmlce mezi těmito dvěma premiérami se o novou řadu 5 přihlásila i značka Alpina. | BMW

Hlavní designové rysy zůstaly a přibyly jen lehké detaily viděné již na faceliftu. Nová je tak přední maska s většími ledvinami a nové světlomety se světelným podpisem ve tvaru písmene L.  BMW

Hlavní designové rysy zůstaly a přibyly jen lehké detaily viděné již na faceliftu. Nová je tak přední maska s většími ledvinami a nové světlomety se světelným podpisem ve tvaru písmene L.  | BMW

Ostrá verze je po stránce vzhledu samozřejmě odvážnější a více připravená k boji. K tomu jí pomáhají i 19palcová kola, zadní difuzor a v případě verze Competition i zadní křídlo. Za příplatek je možné objednat i 20palcová kola z  BMW M8 . BMW

Ostrá verze je po stránce vzhledu samozřejmě odvážnější a více připravená k boji. K tomu jí pomáhají i 19palcová kola, zadní difuzor a v případě verze Competition i zadní křídlo. Za příplatek je možné objednat i 20palcová kola z BMW M8. | BMW

Vnitřek si bere ty nejlepší technologie značky v čele se dvěma displeji o velikosti 12,3“. Infotainment podporuje zrcadlení chytrých telefonů s bezdrátovým připojením telefonů Apple, což je M5 premiéra.  BMW

Vnitřek si bere ty nejlepší technologie značky v čele se dvěma displeji o velikosti 12,3“. Infotainment podporuje zrcadlení chytrých telefonů s bezdrátovým připojením telefonů Apple, což je M5 premiéra.  | BMW

Standardem je také řada asistenčních systémů, mezi které se řadí i hlídání jízdních pruhů se zásahem do řízení či předkolizní brzdění. Po stránce designu ostrou verzi odhalí červené doplňky včetně tlačítek M na volantu. BMW

Standardem je také řada asistenčních systémů, mezi které se řadí i hlídání jízdních pruhů se zásahem do řízení či předkolizní brzdění. Po stránce designu ostrou verzi odhalí červené doplňky včetně tlačítek M na volantu. | BMW

U motorizací se nic nezměnilo. Ono také nebylo moc co měnit. Pod kapotou burácí vypilovaný osmiválec o objemu 4,4 litru se dvěma turby, který tradiční M5 roztáhne díky 600 koním na stovku za 3,4 sekundy. Verze Competition je na stovce díky dalším 25 koním o desetinu sekundy dříve. BMW

U motorizací se nic nezměnilo. Ono také nebylo moc co měnit. Pod kapotou burácí vypilovaný osmiválec o objemu 4,4 litru se dvěma turby, který tradiční M5 roztáhne díky 600 koním na stovku za 3,4 sekundy. Verze Competition je na stovce díky dalším 25 koním o desetinu sekundy dříve. | BMW

Oba modely jsou ve standardu vybaveny osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive, který umožňuje i pohon pouze zadní kol. BMW

Oba modely jsou ve standardu vybaveny osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive, který umožňuje i pohon pouze zadní kol. | BMW

Pro ještě lepší jízdu si pak model M5 Competition vypůjčil tlumiče pérování z modelu M8 a celou podvozkovou soustavu pak v Mnichově vyladili pro ještě lepší jízdu na limitu. Hledělo se ale i na větší komfort při běžném cestování. BMW

Pro ještě lepší jízdu si pak model M5 Competition vypůjčil tlumiče pérování z modelu M8 a celou podvozkovou soustavu pak v Mnichově vyladili pro ještě lepší jízdu na limitu. Hledělo se ale i na větší komfort při běžném cestování. | BMW

K dispozici máme zatím jen německé ceny. Standardní verze vyjde v přepočtu na 3.212.000 Kč. Za verzi Competition se 239 tisíc připlácí. České ceny zatím očekáváme. BMW

K dispozici máme zatím jen německé ceny. Standardní verze vyjde v přepočtu na 3.212.000 Kč. Za verzi Competition se 239 tisíc připlácí. České ceny zatím očekáváme. | BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

 BMW

| BMW

Plachta byla stržena nejen z verze M5, ale i z ostřejší M5 Competition. V krátké odmlce mezi těmito dvěma premiérami se o novou řadu 5 přihlásila i  značka Alpina . BMW
Hlavní designové rysy zůstaly a přibyly jen lehké detaily viděné již na faceliftu. Nová je tak přední maska s většími ledvinami a nové světlomety se světelným podpisem ve tvaru písmene L.  BMW
Ostrá verze je po stránce vzhledu samozřejmě odvážnější a více připravená k boji. K tomu jí pomáhají i 19palcová kola, zadní difuzor a v případě verze Competition i zadní křídlo. Za příplatek je možné objednat i 20palcová kola z  BMW M8 . BMW
Vnitřek si bere ty nejlepší technologie značky v čele se dvěma displeji o velikosti 12,3“. Infotainment podporuje zrcadlení chytrých telefonů s bezdrátovým připojením telefonů Apple, což je M5 premiéra.  BMW
89
Fotogalerie

Už i BMW M5 a M5 Competition mají po faceliftu. Výkon zůstává, přibyly díly z M8

BMW M5 a M5 Competition si ponechávají stejných počet koní. Jízda je ovšem nyní vypilovaná do detailu.

Ostrý sedan M5 v květnové premiéře faceliftu nového BMW řady 5 chyběl. Mnichovští si ho pro nás připravili až nyní, aby jeho opulentnost nepropadla v moři dalších informací. Plachta byla stržena nejen z verze M5, ale i z ostřejší M5 Competition. V krátké odmlce mezi těmito dvěma premiérami se o novou řadu 5 přihlásila i značka Alpina.

Hlavní designové rysy zůstaly a přibyly jen lehké detaily viděné již na faceliftu. Nová je tak přední maska s většími ledvinami a nové světlomety se světelným podpisem ve tvaru písmene L. Ostrá verze je po stránce vzhledu samozřejmě odvážnější a více připravená k boji. K tomu jí pomáhají i 19palcová kola, zadní difuzor a v případě verze Competition i zadní křídlo. Za příplatek je možné objednat i 20palcová kola z BMW M8.

Vnitřek si bere ty nejlepší technologie značky v čele se dvěma displeji o velikosti 12,3“. Infotainment podporuje zrcadlení chytrých telefonů s bezdrátovým připojením telefonů Apple. Standardem je řada asistenčních systémů, mezi které se řadí i hlídání jízdních pruhů se zásahem do řízení či předkolizní brzdění. Po stránce designu ostrou verzi odhalí červené doplňky včetně tlačítek M na volantu.

U motorů se nic neměnilo. Ono také nebylo moc co měnit. Pod kapotou burácí vypilovaný osmiválec o objemu 4,4 litru se dvěma turby, který tradiční M5 roztáhne díky 600 koním na stovku za 3,4 sekundy. Verze Competition je na stovce díky dalším 25 koním o desetinu sekundy dříve.

Oba modely jsou ve standardu vybaveny osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive, který umožňuje i pohon pouze zadní kol. Pro ještě lepší jízdu si pak model M5 Competition vypůjčil tlumiče pérování z modelu M8 a celou podvozkovou soustavu pak v Mnichově vyladili pro ještě lepší jízdu na limitu. Hledělo se ale i na větší komfort při běžném cestování.

K dispozici máme zatím jen německé ceny. Standardní verze vyjde v přepočtu na 3.212.000 Kč. Za verzi Competition se 239 tisíc připlácí. České ceny zatím očekáváme.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud