Německá značka nám už koncem minulého roku prozradila předpokládanou cenu e-tronu, teď ovšem konečně zahajuje prodej a zveřejňuje oficiální ceník. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Německá značka nám už koncem minulého roku prozradila předpokládanou cenu e-tronu, teď ovšem konečně zahajuje prodej a zveřejňuje oficiální ceník. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

O pohon elektrického SUV se stará dvojice elektromotorů, která tvoří netradiční verzi čtyřkolky quattro. Souhrnný výkon obou jednotek činí 300 kW (408 koní), točivý moment je 664 N.m a zrychlení z nuly na stovku zabere 5,7 sekundy. | Audi e-tron Zdroj: Audi

O pohon elektrického SUV se stará dvojice elektromotorů, která tvoří netradiční verzi čtyřkolky quattro. Souhrnný výkon obou jednotek činí 300 kW (408 koní), točivý moment je 664 N.m a zrychlení z nuly na stovku zabere 5,7 sekundy. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Kapacita akumulátorů činí 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Kapacita akumulátorů činí 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

E-tron pak nabízí možnost nabíjení na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem výkonem až 150 kW, přičemž v takovém případě se na 80 % kapacity akumulátoru dostanete asi za půl hodiny. | Audi e-tron Zdroj: Audi

E-tron pak nabízí možnost nabíjení na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem výkonem až 150 kW, přičemž v takovém případě se na 80 % kapacity akumulátoru dostanete asi za půl hodiny. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

V domácích podmínkách a nejslabší nabíječkou si však počkáte až kolem 8 hodin. | Audi e-tron Zdroj: Audi

V domácích podmínkách a nejslabší nabíječkou si však počkáte až kolem 8 hodin. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Tato specifikace je poté rozdělena na dvojici výbav, kdy základní linie začíná na cenovce 2.094.900 Kč. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Tato specifikace je poté rozdělena na dvojici výbav, kdy základní linie začíná na cenovce 2.094.900 Kč. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Standardní výbava je vskutku bohatá: 19palcová litá kola, přední a zadní LED osvětlení, dvouzónová automatická klimatizace s dálkovým nastavením přes aplikaci, adaptivní pneumatický podvozek... | Audi e-tron Zdroj: Audi

Standardní výbava je vskutku bohatá: 19palcová litá kola, přední a zadní LED osvětlení, dvouzónová automatická klimatizace s dálkovým nastavením přes aplikaci, adaptivní pneumatický podvozek... | Audi e-tron | Zdroj: Audi

...přední i zadní akustický parkovací asistent, infotainment s navigací MMI, audiosystém s 10 reproduktory, 12,3palcový digitální přístrojový štít, elektricky ovládané víko kufru a mimo jiné nesmí chybět i várka posledních asistenčních a bezpečnostních systémů. | Audi e-tron Zdroj: Audi

...přední i zadní akustický parkovací asistent, infotainment s navigací MMI, audiosystém s 10 reproduktory, 12,3palcový digitální přístrojový štít, elektricky ovládané víko kufru a mimo jiné nesmí chybět i várka posledních asistenčních a bezpečnostních systémů. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Se standardní výbavou pak souvisí i i prodloužená záruka výrobce na 4 roky (s omezením na 120 000 km) a servisní balíček na 5 let, resp. 120 000 km, který pokrývá pravidelnou údržbu. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Se standardní výbavou pak souvisí i i prodloužená záruka výrobce na 4 roky (s omezením na 120 000 km) a servisní balíček na 5 let, resp. 120 000 km, který pokrývá pravidelnou údržbu. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Audi navíc poskytuje záruku i na sadu akumulátorů, a to po dobu 8 let, resp. do ujetí 160 000 km. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Audi navíc poskytuje záruku i na sadu akumulátorů, a to po dobu 8 let, resp. do ujetí 160 000 km. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Na výběr je ještě o chlup lepší výbava Advanced, která základní cenovku zvyšuje na 2.137.900 Kč. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Na výběr je ještě o chlup lepší výbava Advanced, která základní cenovku zvyšuje na 2.137.900 Kč. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Standardní výbavu přitom rozšiřuje pouze o 20palcová kola, prvky karoserie v kontrastním lakování dle zvolené barvy karoserie a spodní část předního nárazníku a zadní difuzor ve stříbrném odstínu. | Audi e-tron Zdroj: Audi

Standardní výbavu přitom rozšiřuje pouze o 20palcová kola, prvky karoserie v kontrastním lakování dle zvolené barvy karoserie a spodní část předního nárazníku a zadní difuzor ve stříbrném odstínu. | Audi e-tron | Zdroj: Audi

Klasicky pro Audi je poté seznam příplatkové výbavy opravdu rozsáhlý, kdy nejvíce zaujmou probíraná virtuální zpětná zrcátka (36.942 Kč), metalické laky karoserie (28.760 Kč), 21palcová kola (47.934 Kč)... | Audi e-tron Zdroj: Audi

Klasicky pro Audi je poté seznam příplatkové výbavy opravdu rozsáhlý, kdy nejvíce zaujmou probíraná virtuální zpětná zrcátka (36.942 Kč), metalické laky karoserie (28.760 Kč), 21palcová kola (47.934 Kč)... | Audi e-tron | Zdroj: Audi

...Matrix LED světlomety (34.793 Kč), panoramatické střešní okno (35.702 Kč) nebo elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí (59.917 Kč). | Audi e-tron Zdroj: Audi

...Matrix LED světlomety (34.793 Kč), panoramatické střešní okno (35.702 Kč) nebo elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí (59.917 Kč). | Audi e-tron | Zdroj: Audi

O pohon elektrického SUV se stará dvojice elektromotorů, která tvoří netradiční verzi čtyřkolky quattro. Souhrnný výkon obou jednotek činí 300 kW (408 koní), točivý moment je 664 N.m a zrychlení z nuly na stovku zabere 5,7 sekundy. | Audi e-tron Zdroj: Audi
Kapacita akumulátorů činí 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. | Audi e-tron Zdroj: Audi
E-tron pak nabízí možnost nabíjení na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem výkonem až 150 kW, přičemž v takovém případě se na 80 % kapacity akumulátoru dostanete asi za půl hodiny. | Audi e-tron Zdroj: Audi
V domácích podmínkách a nejslabší nabíječkou si však počkáte až kolem 8 hodin. | Audi e-tron Zdroj: Audi
14
Fotogalerie

Elektrické Audi e-tron má český ceník. Připravte si přes 2 miliony korun

Audi již oficiálně spouští na českém trhu prodej elektrického SUV e-tron. Novinka je dostupná ve dvou výbavách a zájemci by si měli připravit lehce přes dva miliony korun.

Německá značka nám už koncem minulého roku prozradila předpokládanou cenu e-tronu, teď ovšem konečně zahajuje prodej a zveřejňuje oficiální ceník elektromobilu, který má za úkol nastartovat v budoucnu rozsáhlou nabídku modelů s tímto pohonem.

Jen pro připomenutí, o pohon elektrického SUV se stará dvojice elektromotorů, která tvoří netradiční verzi čtyřkolky quattro. Souhrnný výkon obou jednotek činí 300 kW (408 koní), točivý moment je 664 N.m a zrychlení z nuly na stovku zabere 5,7 sekundy. Maximální rychlost 200 km/h není nijak závratná, ale dostačující, a Audi tvrdí, že díky účinné termoregulaci vozu i déle udržitelná.

Kapacita akumulátorů činí 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. E-tron pak nabízí možnost nabíjení na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem výkonem až 150 kW, přičemž v takovém případě se na 80 % kapacity akumulátoru dostanete asi za půl hodiny. V domácích podmínkách a nejslabší nabíječkou si však počkáte až kolem 8 hodin. 

Tato specifikace je poté rozdělena na dvojici výbav, kdy základní linie začíná na cenovce 2.094.900 Kč. Standardní výbava je vskutku bohatá: 19palcová litá kola, přední a zadní LED osvětlení, dvouzónová automatická klimatizace s dálkovým nastavením přes aplikaci, adaptivní pneumatický podvozek, přední i zadní akustický parkovací asistent, infotainment s navigací MMI, audiosystém s 10 reproduktory, 12,3palcový digitální přístrojový štít, elektricky ovládané víko kufru a mimo jiné nesmí chybět i várka posledních asistenčních a bezpečnostních systémů.

Se standardní výbavou pak souvisí i i prodloužená záruka výrobce na 4 roky (s omezením na 120 000 km) a servisní balíček na 5 let, resp. 120 000 km, který pokrývá pravidelnou údržbu. Audi navíc poskytuje záruku i na sadu akumulátorů, a to po dobu 8 let, resp. do ujetí 160 000 km.

Na výběr je ještě o chlup lepší výbava Advanced, která základní cenovku zvyšuje na 2.137.900 Kč. Standardní výbavu přitom rozšiřuje pouze o 20palcová kola, prvky karoserie v kontrastním lakování dle zvolené barvy karoserie a spodní část předního nárazníku a zadní difuzor ve stříbrném odstínu.

Klasicky pro Audi je poté seznam příplatkové výbavy opravdu rozsáhlý, kdy nejvíce zaujmou probíraná virtuální zpětná zrcátka (36.942 Kč), metalické laky karoserie (28.760 Kč), 21palcová kola (47.934 Kč), Matrix LED světlomety (34.793 Kč), panoramatické střešní okno (35.702 Kč) nebo elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí (59.917 Kč).

Audi e-tron – technické údaje a české ceny
Verze e-tron 55 quattro​
Pohon 2x elektromotor
Největší výkon [kW] 300
Točivý moment [N.m] 664
Max. rychlost [km/h] 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,7
Kapacita akumulátoru [kWh] 95
Max. dojezd [km] 400 (WLTP)
Standardní dobíjení [hod] 8
Základní cena [Kč] 2.094.900
Základní cena Advanced [Kč] 2.137.900

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud