V listopadu loňského roku vypustilo Lamborghini maximálně vyladěný model  Huracán STO  (Super Trofeo Omologata). Zdroj: Lamborghini

V listopadu loňského roku vypustilo Lamborghini maximálně vyladěný model Huracán STO (Super Trofeo Omologata). | Zdroj: Lamborghini

Přesněji jde o nejextrémnější desetiválcové Lamborghini určené pro silnice, které si vzalo inspiraci ze závodních speciálů Huracán Super Trofeo EVO a GT3 EVO.  Zdroj: Lamborghini

Přesněji jde o nejextrémnější desetiválcové Lamborghini určené pro silnice, které si vzalo inspiraci ze závodních speciálů Huracán Super Trofeo EVO a GT3 EVO.  | Zdroj: Lamborghini

Příjezd vozu na trh zdržela pandemie koronaviru. První zákaznické jízdy tak proběhly až na festivalu rychlosti v Goodwoodu a následovaly je prezentační jízdy na okruhu Vallelunga Piero Taruffi.  Zdroj: Lamborghini

Příjezd vozu na trh zdržela pandemie koronaviru. První zákaznické jízdy tak proběhly až na festivalu rychlosti v Goodwoodu a následovaly je prezentační jízdy na okruhu Vallelunga Piero Taruffi.  | Zdroj: Lamborghini

Každý zákazník zaplatil v přepočtu minimálně 7.031.670 Kč. Zajímavé je, že všechny kousky byly vyprodané ještě před prvními předváděcími jízdami. Zdroj: Lamborghini

Každý zákazník zaplatil v přepočtu minimálně 7.031.670 Kč. Zajímavé je, že všechny kousky byly vyprodané ještě před prvními předváděcími jízdami. | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini nyní přichází s dalším efektním videem, které ukazuje novinku na okruhu. Zpracováním jde opět o špičku mezi prezentačními videi. Zdroj: Lamborghini

Lamborghini nyní přichází s dalším efektním videem, které ukazuje novinku na okruhu. Zpracováním jde opět o špičku mezi prezentačními videi. | Zdroj: Lamborghini

Jen připomínáme, že Huracán STO pohání 5,2litrový desetiválec o výkonu 640 koní a s maximálním točivým momentem 565 N.m. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 3 sekundy a může jet až 310 km/h. Zdroj: Lamborghini

Jen připomínáme, že Huracán STO pohání 5,2litrový desetiválec o výkonu 640 koní a s maximálním točivým momentem 565 N.m. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 3 sekundy a může jet až 310 km/h. | Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

Otázkou je, jak se nyní chystá Lamborghini naložit s tím, že jen pár hodin před uvedením nového modelu byl pokořen jeho čas na Nürburgringu, když  Mercedes-AMG GT Black Series  jen tak tak porazil Aventador SVJ a stal se tak nejrychlejším produkčním vozem na této trati. Zdroj: Lamborghini

Otázkou je, jak se nyní chystá Lamborghini naložit s tím, že jen pár hodin před uvedením nového modelu byl pokořen jeho čas na Nürburgringu, když Mercedes-AMG GT Black Series jen tak tak porazil Aventador SVJ a stal se tak nejrychlejším produkčním vozem na této trati. | Zdroj: Lamborghini

 Jeden kousek vás vyjde na 249.412 eur, tedy v přepočtu 6.572.000 Kč. V své ho garáži můžete mít už na jaře. Zdroj: Lamborghini

 Jeden kousek vás vyjde na 249.412 eur, tedy v přepočtu 6.572.000 Kč. V své ho garáži můžete mít už na jaře. | Zdroj: Lamborghini

Ani uvnitř si od karbonu neodpočinete, jsou z něj třeba sedadla. Jako potah do polozávodního auta se pak jako ideální materiál jevila Alcantara. Vedle nespočtu barev karoserie lze navíc zvolit i závodní polepy. Zdroj: Lamborghini

Ani uvnitř si od karbonu neodpočinete, jsou z něj třeba sedadla. Jako potah do polozávodního auta se pak jako ideální materiál jevila Alcantara. Vedle nespočtu barev karoserie lze navíc zvolit i závodní polepy. | Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

Přesněji jde o nejextrémnější desetiválcové Lamborghini určené pro silnice, které si vzalo inspiraci ze závodních speciálů Huracán Super Trofeo EVO a GT3 EVO.  Zdroj: Lamborghini
Příjezd vozu na trh zdržela pandemie koronaviru. První zákaznické jízdy tak proběhly až na festivalu rychlosti v Goodwoodu a následovaly je prezentační jízdy na okruhu Vallelunga Piero Taruffi.  Zdroj: Lamborghini
Každý zákazník zaplatil v přepočtu minimálně 7.031.670 Kč. Zajímavé je, že všechny kousky byly vyprodané ještě před prvními předváděcími jízdami. Zdroj: Lamborghini
Lamborghini nyní přichází s dalším efektním videem, které ukazuje novinku na okruhu. Zpracováním jde opět o špičku mezi prezentačními videi. Zdroj: Lamborghini
31
Fotogalerie

Smečka Lamborghini Huracán STO řádí ve videu na okruhu. Kolik vlastně stojí?

Lamborghini Huracán STO je konkurentem pro McLaren 765LT a ta nejlepší osmiválcová Ferrari. Nyní se ukazuje v efektním videu. Slintání je povoleno...

V listopadu loňského roku vypustilo Lamborghini maximálně vyladěný model Huracán STO (Super Trofeo Omologata). Přesněji jde o nejextrémnější desetiválcové Lamborghini určené pro silnice, které si vzalo inspiraci ze závodních speciálů Huracán Super Trofeo EVO a GT3 EVO. 

Příjezd vozu na trh zdržela pandemie koronaviru. První zákaznické jízdy tak proběhly až na festivalu rychlosti v Goodwoodu a následovaly je prezentační jízdy na okruhu Vallelunga Piero Taruffi. Každý zákazník zaplatil v přepočtu minimálně 7.031.670 Kč. Zajímavé je, že všechny kousky byly vyprodané ještě před prvními předváděcími jízdami.

Lamborghini nyní přichází s dalším efektním videem, které ukazuje novinku na okruhu. Zpracováním jde opět o špičku mezi prezentačními videi. Jen připomínáme, že Huracán STO pohání 5,2litrový desetiválec o výkonu 640 koní a s maximálním točivým momentem 565 N.m. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 3 sekundy a může jet až 310 km/h.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud