Stále je to pořádný offroad/ RAM 1500

Stále je to pořádný offroad/ RAM 1500

Ložná plocha se prodloužila/ RAM 1500

Ložná plocha se prodloužila/ RAM 1500

Aerodynamika je lepší /RAM 1500

Aerodynamika je lepší /RAM 1500

Úspěch se dá očekávat /RAM 1500

Úspěch se dá očekávat /RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

RAM 1500

Ložná plocha se prodloužila/ RAM 1500
Aerodynamika je lepší /RAM 1500
Úspěch se dá očekávat /RAM 1500
RAM 1500
23
Fotogalerie

Svět se zbláznil? I nový RAM 1500 bude hybrid...

Nový RAM 1500 prošel odtučňovací kúrou a vylepšením techniky

S novými pick-upy se v Detroitu téměř roztrhl pytel. Mezi zdejšími premiérami se ovšem určitě neztratí nový RAM 1500. Podstatnou informací pro všechny zájemce o tento vůz je sdělení, že oproti stávající generaci bude ten chystaný o sto kilogramů lehčí. To znamená, že se zmenší spotřeba a logicky také nosnost.

Nové tvary nejsou samoúčelné. Tvůrci díky nim vylepšili aerodynamiku. Použili dokonce i prvky aktivní aerodynamiky. Úspornější budou také přepracované pohonné jednotky. 3,6litrový šestiválec Pentastar produkuje 305 amerických koní a 365 Nm točivý moment. Hemi V8 s objemem válců 5,7 litru pak má výkon 395 amerických koní.

Velkou novinkou je možnost montáže 48voltového hybridního systému zvaného eTorque. Šestiválci přidá 122 N.m, osmiválci 176 N.m. Motor V8 pak má také systém pro odpojování momentálně nepotřebných válců. Motory budou spolupracovat s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Interiér se také značně proměnil. Například obrazovky infotainmentu můžou mít velikost až 12 palců. Samozřejmostí je více USB zásuvek, palubní síť Wifi, monitorování okolí vozu v úhlu 360 stupňů, monitorování aut v mrtvém úhlu, adaptivní tempomat a nouzové samočinné brzdění.

Výrobce slibuje, že vůz nabídne v plné škále variant a konfigurací. K dispozici bude šest úrovní výbavy, karoserie bude moci být vyvedena ve 12 odstínech, interiér se nabídne ve třech variantách. V těch nejluxusnějších se objeví dřevo, pravá kůže i kov. Ložná plocha získá tři možné délky, přičemž všechny jsou větší než dosud. Naložit půjdou náklady s hmotností až 1043 kilogramů a pick-up utáhne až 5,7 tuny těžký přívěs.

I nyní bude k mání ultimativní verze Rebel s 33palcovými pneumatikami, zvýšeným podvozkem, uzávěrkou zadního diferenciálu a řadou dalších úprav nezbytných pro jízdu v opravdu drsném terénu.

Doporučujeme

Články odjinud