Podívejte se na nejlepší galerie
Nový Jeep Grand Cherokee L je realitou. Hýří prostorem i luxusem, má i osmiválec
Jeep
Vladimír Kadera
Nová Dacia Sandero se ukázala v úplném základu. Má LED světla, černé díly nevadí
Nejlevnější verzeDacia SanderoVýbava
Daniel Fuglevič
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby
Tatra
David Rusol
Zemřel Karel Gott. Auta měl rád. Podívejte se, jaké kousky vlastnil
ZajímavostiRetro
AutoRevue.cz
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat
Škoda Enyaq iVTajné
Daniel Fuglevič
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli
Škoda Enyaq iVInteriér
Jan Mička
Interiér nového Mercedesu třídy S zcela odhalen. Vyhřívání dostanou i polštářky
LimuzínaMercedes-Benz
Daniel Fuglevič
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů
KonceptŠkodaTajnéRetroDesign
Miro Mihálik
Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?
ZajímavostiTechnika
Stanislav Kolman
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby
ŠkodaSportovní autaKupé
Daniel Fuglevič
Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit
VeteránTatraRetro
David Rusol
Škoda 760 mohla všechno změnit. Moderní vůz však odstřelili Němci
ŠkodaZajímavostiTajnéRetro
Miro Mihálik
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí
České cenyFiat
Vladimír Kadera
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?
PenízeSPZZajímavosti
E15.cz
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku
Škoda FavoritRetro
Lukáš Prejzek
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko
Český trhŠkodaRetro
Daniel Fuglevič
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy
prototypŠkoda FavoritRetroDesign
Miro Mihálik
Změřili jsme benzin s oktanovým číslem 95, 98 a 100. Výsledek překvapil
SeatŽivot řidičePalivoKombiTechnika
Jiří Červenka
Spodní část bloku válců byla vyztužena tuhým víkem vyrobeným z hořčíkové slitiny, aby se omezily provozní deformace v oblasti středního ložiska.
Foto: Jan Splídek