Když peníze nehrají roli, možnosti úprav vašeho supersportu jsou dnes vlastně neomezené. Americký YouTuber Alex Choi tuto teorii naprosto potvrzuje. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Když peníze nehrají roli, možnosti úprav vašeho supersportu jsou dnes vlastně neomezené. Americký YouTuber Alex Choi tuto teorii naprosto potvrzuje. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Poté, co osmnáctiletý mladík opakovaně vytáhl své Lamborghini Huracán LP610-4 mimo zpevněné silnice a italskému supersportu se toto zacházení zrovna nelíbilo, padlo rozhodnutí jít možnému využití Lamba naproti. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Poté, co osmnáctiletý mladík opakovaně vytáhl své Lamborghini Huracán LP610-4 mimo zpevněné silnice a italskému supersportu se toto zacházení zrovna nelíbilo, padlo rozhodnutí jít možnému využití Lamba naproti. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Vznikl tak unikátní Unicorn V3, tedy Huracán, u něhož se jaksi nemusíte obávat o stav karoserie při jízdě na šotolinových cestách. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Vznikl tak unikátní Unicorn V3, tedy Huracán, u něhož se jaksi nemusíte obávat o stav karoserie při jízdě na šotolinových cestách. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Většina dílů karoserie vozu je totiž nahrazena pouze trubkovým rámem (takzvaným „exoskeletonem“), jenž externě obepíná celé šasi vozu. Z původní kastle zůstaly na místě jen dveře a střecha vozu. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Většina dílů karoserie vozu je totiž nahrazena pouze trubkovým rámem (takzvaným „exoskeletonem“), jenž externě obepíná celé šasi vozu. Z původní kastle zůstaly na místě jen dveře a střecha vozu. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Možná překvapivě, auto nedostalo schopnější terénní pneumatiky a pořád jezdí na nízkoprofilových „slupkách“. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Možná překvapivě, auto nedostalo schopnější terénní pneumatiky a pořád jezdí na nízkoprofilových „slupkách“. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Na zádi pak nechybí obří karbonové křídlo, které již Choi používá na svém driftovacím BMW M2, a rám Lamba zdobí i celá hromada osvětlení od přední rampy až po „policejní“ maják na střeše (svítí bílou barvou a neporušuje tak zákon). | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Na zádi pak nechybí obří karbonové křídlo, které již Choi používá na svém driftovacím BMW M2, a rám Lamba zdobí i celá hromada osvětlení od přední rampy až po „policejní“ maják na střeše (svítí bílou barvou a neporušuje tak zákon). | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Choi se zatím přesně nezmiňuje o výkonu svého Unicornu V3, klidně bychom ale čekali aspoň tisícovku koní. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Choi se zatím přesně nezmiňuje o výkonu svého Unicornu V3, klidně bychom ale čekali aspoň tisícovku koní. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Dosažení takového výkonu totiž dnes není ničím překvapivým u firem, které se zabývají přeplňováním motorů Lamborghini (respektive Audi). V10 o objemu 5,2 litru zde totiž dostal dvojici velkých turbodmychadel. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Dosažení takového výkonu totiž dnes není ničím překvapivým u firem, které se zabývají přeplňováním motorů Lamborghini (respektive Audi). V10 o objemu 5,2 litru zde totiž dostal dvojici velkých turbodmychadel. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Možná ještě překvapivější je, že tohle monstrum může v Kalifornii legálně na silnice, je tedy registrováno a „na značkách“. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Možná ještě překvapivější je, že tohle monstrum může v Kalifornii legálně na silnice, je tedy registrováno a „na značkách“. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Choi teď plánuje na voze ještě pár dalších úprav, a poté chce s vozem jezdit po srazech a prostě a jednoduše udivovat okolí. Snad tedy Unicorn V3 ještě uvidíme pořádně v akci. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi

Choi teď plánuje na voze ještě pár dalších úprav, a poté chce s vozem jezdit po srazech a prostě a jednoduše udivovat okolí. Snad tedy Unicorn V3 ještě uvidíme pořádně v akci. | Unicorn V3 | Zdroj: YouTube.com/Alex Choi

Poté, co osmnáctiletý mladík opakovaně vytáhl své Lamborghini Huracán LP610-4 mimo zpevněné silnice a italskému supersportu se toto zacházení zrovna nelíbilo, padlo rozhodnutí jít možnému využití Lamba naproti. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi
Vznikl tak unikátní Unicorn V3, tedy Huracán, u něhož se jaksi nemusíte obávat o stav karoserie při jízdě na šotolinových cestách. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi
Většina dílů karoserie vozu je totiž nahrazena pouze trubkovým rámem (takzvaným „exoskeletonem“), jenž externě obepíná celé šasi vozu. Z původní kastle zůstaly na místě jen dveře a střecha vozu. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi
Možná překvapivě, auto nedostalo schopnější terénní pneumatiky a pořád jezdí na nízkoprofilových „slupkách“. | Unicorn V3 Zdroj: YouTube.com/ Alex Choi
10
Fotogalerie

Lambo jako žádné jiné. Tato šílená bestie má exoskeleton a dvě turbodmychadla

Pokud chcete své Lamborghini upravit opravdu originálně, s bodykitem, velkými koly a pestrou fólií dnes už ve světě neprorazíte.

Když peníze nehrají roli, možnosti úprav vašeho supersportu jsou dnes vlastně neomezené. Americký YouTuber Alex Choi tuto teorii naprosto potvrzuje. Poté, co osmnáctiletý mladík opakovaně vytáhl své Lamborghini Huracán LP610-4 mimo zpevněné silnice a italskému supersportu se toto zacházení zrovna nelíbilo, padlo rozhodnutí jít možnému využití Lamba naproti.

Vznikl tak unikátní Unicorn V3, tedy Huracán, u něhož se jaksi nemusíte obávat o stav karoserie při jízdě na šotolinových cestách. Většina dílů karoserie vozu je totiž nahrazena pouze trubkovým rámem (takzvaným „exoskeletonem“), jenž externě obepíná celé šasi vozu. Z původní kastle zůstaly na místě jen dveře a střecha vozu.

Možná překvapivě, auto nedostalo schopnější terénní pneumatiky a pořád jezdí na nízkoprofilových „slupkách“. Na zádi pak nechybí obří karbonové křídlo, které již Choi používá na svém driftovacím BMW M2, a rám Lamba zdobí i celá hromada osvětlení od přední rampy až po „policejní“ maják na střeše (svítí bílou barvou a neporušuje tak zákon).

Choi se zatím přesně nezmiňuje o výkonu svého Unicornu V3, klidně bychom ale čekali aspoň tisícovku koní. Dosažení takového výkonu totiž dnes není ničím překvapivým u firem, které se zabývají přeplňováním motorů Lamborghini (respektive Audi). V10 o objemu 5,2 litru zde totiž dostal dvojici velkých turbodmychadel.

Možná ještě překvapivější je, že tohle monstrum může v Kalifornii legálně na silnice, je tedy registrováno a „na značkách“. Choi teď plánuje na voze ještě pár dalších úprav, a poté chce s vozem jezdit po srazech a prostě a jednoduše udivovat okolí. Snad tedy Unicorn V3 ještě uvidíme pořádně v akci.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud