Znáte to americké pořekladlo, že objem nelze ničím nahradit? Úpravce Roush, který se specializuje na vozy Ford, se drží druhé verze, která tvrdí, že když už nemáš kam vrtat, nasaď na to ještě kompresor. Výkon nového Fordu Mustang se tak radikálně zvýší. V souvislosti s americkou tuningovou show SEMA, která se právě koná, se dočkáme ještě větších šíleností.
Objednat si můžete i poměrně výrazný bodykit, ale nemusíte. Mustang od Roush tak může vypadat na první pohled naprosto sériově. Nicméně otevřený výfuk je morální povinnost
Sériové provedení s pětilitrovým osmiválcem a výkonem 426 koní není žádná slabota, nicméně asi byste auto neoznačili za drtivě rychlé. Po zásahu úpravce Roush, který mimo jiné nasadil na motor velký kompresor, má teď ale jednotka výkon 447 kW, tedy více než šest stovek koní.
Ono to samozřejmě není jenom o výkonu, ale Roush je zavedená společnost, která staví Mustangy přesně podle přání zákazníka. Můžete si tak nechat postavit auto na okruhy nebo třeba na závody ve zrychlení. Na to budete potřebovat třeba speciální pneumatiky, které vidíte na přiloženém videu.
Katalog dílů od Roush je velmi obsáhlý a vy už teď víte, kam se obrátit, až si půjdete objednat nového Mustanga s pětilitrovým osmiválcem. Jakkoli budou jeho sériové čtyři stovky koní stačit na důstojný dopředný pohyb, domníváme se, že kompresorem generovaných šest stovek koňských sil bude tak nějak více v pořádku.